نسخه دوم بازی Days Gone یک بخش کو-آپ داشت
بازی Days Gone یکی از انحصاری نسبتا خوب پلی استیشن ۴ بود ولی به نظر میرسد که سونی با ساخت دنباله آن موافقت نکرده است. اگر گزارشات منتشر شده واقعیت داشته باشند، استراتژیهای سونی نسبت ...
بازی Days Gone یکی از انحصاری نسبتا خوب پلی استیشن ۴ بود ولی به نظر میرسد که سونی با ساخت دنباله آن موافقت نکرده است.
اگر گزارشات منتشر شده واقعیت داشته باشند، استراتژیهای سونی نسبت به بازیهای انحصاری تغییر کرده است. به نظر میرسد که سونی تمام تمرکز خود را روی بازیهای بزرگ و AAA قرار داده و قصد ندارد منابع خود را صرف بازیهای کوچکتر کند. همانطور که میدانید استودیو Bend قصد ساخت نسخه دوم Days Gone را داشت، ولی سونی با این موضوع مخالفت کرد. با وجود اینکه Days Gone در بازار عملکرد خوبی داشت، ولی بازخوردهای نه چندان خوب منتقدان میتواند یکی از دلایلِ این تصمیم سونی باشد.
جف راس (Jeff Ross)، کارگردان بازی Days Gone، به تازگی استودیو Bend را ترک کرده و به استودیو NetherRealm، سازنده Mortal Kombat، پیوسته است. او به تازگی در یک لایو استریم با خالق خدای جنگ و Twisted Metal، دیوید جف (David Jaffe)، به صحبت پرداخته است. راس در این لایو استریم درباره برنامههای خودش برای نسخه دوم بازی صحبت کرد.
جف راس گفت که بخش کو-آپ قسمتی از برنامههای آنها برای نسخه اول بود، ولی به بازی اضافه نشد. با این وجود استودیو میخواست نسخه دوم Days Gone دارای بخش کو-آپ باشد. البته قرار نبود کو-آپ بخشی از کمپین اصلی بازی باشد، بلکه استودیو قصد داشت یک مد جدا برای آن توسعه دهد. در این بخش بازیکنان گروه و کلاب خود را تشکیل میدانند تا در جهان بیرحم دیز گان زنده بمانند.
ما بخش کو-آپ را از ابتدا [در Days Gone 1] میخواستیم، اما برای اتمام بازی نیاز بود که آن را رها کنیم. بخش کو-آپ قرار بود یک مد ثانویه برای دیز گان باشد. من بخش داستان اصلی بازی را زیادی پیچیده نمیکردم، چون بخش داستانی چیزی بود که در آن مهارت داشتیم. این نقطه قوت بازی اول بود و ما میخواستم آن را بهتر کنیم.
این دنیایی را که ساختهایم و همه مکانیزمها و سیستمهای آن را میتوان برداشت و کمی برای یک بخش چندنفره با مضمونی مشابه تغییر داد. بنابراین میشد با افرادی مثل دیکن که سعی در بقا و زنده ماندن دارند، یک کلاب یا گروه ایجاد کرد. فکر میکنم حضور در چنین جهانی و همکاری با دیگران برای جنگ با دستههای بزرگی زامبیها، میتواند خیلی سرگرم کننده باشد.
بنابر گزارش بلومبرگ استودیو Bend در حال حاضر روی یک آیپی جدید کار کرده و به صورت همزمان به استودیو ناتی داگ نیز برای بخش چندنفره نسخه دوم The Last of Us کمک میکند.
بیشتر بخوانید:
- چطور با پلی استیشن 4 در توییچ استریم کنیم؟
- No Man’s Sky یک نماد موفق برای بازگشت از شکست محسوب میشود
- همکاری کوجیما پروداکشنز با ایکس باکس موفقیت بزرگی برابر سونی خواهد بود
ویجیلاگ: آشنایی با سبکهای بازیها [قسمت اول]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
حیف این بازی که ادامه نداره سونی گفته نمی خواد بسازه. چقدر خوب می شد.