کارگردان Days Gone: امتیاز متاکریتیک برای سونی همه چیز است
کارگردان Days Gone در مصاحبه خبرساز اخیرش فاش کرده که یکی از دلایل ساخته نشدن دنباله این بازی، امتیاز متاکریتیک کمتر از انتظار سونی بوده است. Days Gone هنگامی که در بهار سال ۲۰۱۹ برای ...
کارگردان Days Gone در مصاحبه خبرساز اخیرش فاش کرده که یکی از دلایل ساخته نشدن دنباله این بازی، امتیاز متاکریتیک کمتر از انتظار سونی بوده است.
Days Gone هنگامی که در بهار سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن 4 منتشر شد نمرات متوسطی از منتقدان دریافت کرد - متای بازی هم اکنون از ۱۰۹ نقد روی ۷۱ قرار دارد. یکی از دلایل اصلی این نمرات کمتر از انتظار مشکلات فنی متعدد این عنوان بودند، که به مرور و با آپدیتهای مختلف برطرف شدند. Days Gone در نهایت توانست طرفداران زیادی برای خود پیدا کند و علیرغم آن انتشار ضعیف فروش بسیار خوبی هم تجربه کرد. اما طبق گفتههای جان گاروین، کارگردان و نویسنده بازی، همان متای ۷۱ برای سونی کافی بود که ساخت یک دنباله را لغو کند.
گاروین در مصاحبهاش با خالق God of War و Twisted Metal یعنی دیوید جفی گفت:
این واقعیت سونی است. امتیاز متاکریتیک همه چیز است. اگر شما کارگردان خلاق یک فرنچایز باشید و بازی شما میانگین امتیاز ۷۰ دریافت کند، شما برای مدت چندان بیشتری کارگردان خلاق آن فرنچایز باقی نخواهید ماند.
گاروین که هم اکنون از استودیوی Bend جدا شده، در همین مصاحبه از بازیکنان انتقاد کرد و گفت «اگر بازی را دوست دارید باید آن را با قیمت کامل بخرید.» این گفته از این نظر جالب است که Days Gone حتی قبل از مجانی شدن روی پلی استیشن پلاس و کاهش قیمت هم توانسته بود فروش قابل توجهی تجربه کند.
در هر صورت فعلا که ساخت یک دنباله برای Days Gone منتفی است. اما در هر صورت بازیکنان میتوانند دلشان را به پورت پیسی این بازی خوش کنند که درست یک ماه دیگر، یعنی ۱۸ می (۲۸ اردیبهشت) از راه میرسد.
بیشتر بخوانید:
- یک مشکل سختافزاری آینده پلی استیشن 5 را تهدید میکند
- مروری بر گزارش تازه بلومبرگ: آینده پلی استیشن همچنان پر از بازیهای بزرگ است
- سونی احتمالا ریمیک The Last of Us را برای پلی استیشن ۵ منتشر میکند
ویجی لاگ: چرا گودزیلا علیه کونگ فیلم مهمی است؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
جزء بهترینها بود.
دییز گان زیاد مالی نبود