Elden Ring عنوانی چالش برانگیز با تمرکز بر عناصر نقش آفرینی خواهد بود
دیشب و در جریان کنفرانس E3 مایکروسافت، عنوان الدن رینگ (Elden Ring) رونمایی شد. تریلر بازی چندان جزئیات زیادی را در مورد ساخته جدید هیدتاکا میازاکی به نمایش نمیگذارد اما خوشبختانه او طی مصاحبهای که ...
دیشب و در جریان کنفرانس E3 مایکروسافت، عنوان الدن رینگ (Elden Ring) رونمایی شد. تریلر بازی چندان جزئیات زیادی را در مورد ساخته جدید هیدتاکا میازاکی به نمایش نمیگذارد اما خوشبختانه او طی مصاحبهای که بعد از کنفرانس انجام داد، به ارائه توضیحاتی در مورد بازی پرداخت.
به گفته میازاکی، کار ساخت الدن رینگ اندک زمانی بعد از اتمام پروژه محتوای قابل دانلود دارک سولز 3 شروع شد که بدین ترتیب، باید زمان آغاز فرآیند تولید بازی را سه سال پیش در نظر بگیریم. او در مصاحبه میافزاید: «ما به دنبال خلق عنوانی نقش آفرینی اکشن با دنیای فانتزی تاریک جدیدی بودیم که پر باشد از چیزهایی که نمیتوانستیم در دارک سولز انجام دهیم.»
الدن رینگ همزمان با ساخته دیگر استودیو، یعنی Sekiro در دست ساخت بوده اما در حالی که Sekiro بیشتر روی اکشن تمرکز دارد، در این بازی جدید به المانهای نقش آفرینی توجه بیشتری شده است. میازاکی در این باره میگوید: «البته این به معنای دوری ما از سیستم مبارزات نزدیک نیست و بازیکنان شاهد حضور این مکانیزمها خواهند بود.»
او در مورد این که الدن رینگ چه قدر از لحاظ درجه سختی شبیه به دیگر عناوین From Software خواهد بود، توضیح میدهد: «بله، به نظرم این بازی هم چالش برانگیز خواهد بود. ما در ساختههایمان به این که بازیکن با از میان برداشتن موانع حس خوبی داشته باشد اهمیت زیادی میدهیم. فکر میکنم الدن رینگ تجربه لذت بخش دیگری از این لحاظ خواهد بود.»
میازاکی همچنین به توضیح مکانیزمهای نقش آفرینی میپردازد: «سلاحها، جادوها و در کل راههای زیادی برای درگیر شدن با دشمنان وجود خواهد داشت و این موضوع باعث خواهد شد که بازیکنان در انتخاب روشی که متناسب با خودشان است، آزاد باشند.»
عنوان تازه معرفی شده الدن رینگ در تاریخی نامعلوم برای پلتفرمهای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پیسی عرضه خواهد شد. تریلر رونمایی این بازی را میتوانید در ادامه مشاهده کنید:
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.