تیک-تو دوباره به مادهای بازی GTA حمله میکند
تیک-تو، شرکت مادر راکستار، در چند ماه گذشته سعی داشته تعدادی از مادهای بازی GTA را از دسترس خارج کند و اکنون مادهای جدید را هدف قرار داده است. ابتدا این شرکت به سراغ مادهایی ...
تیک-تو، شرکت مادر راکستار، در چند ماه گذشته سعی داشته تعدادی از مادهای بازی GTA را از دسترس خارج کند و اکنون مادهای جدید را هدف قرار داده است.
ابتدا این شرکت به سراغ مادهایی رفت که با مهندسی معکوس Grand Theft Auto 3 و Vice City ساخته شده بودند. اکنون هدف تیک-تو Vice City Overhaul و چند مادِ دیگرِ نسخههای قبلی از این سری هست. ماد Vice City Overhaul نقشه بازی GTA 5 را به صورت کامل تغییر میدهد و به نظر میرسد که تیک-تو با این موضوع مشکل دارد.
GTA: Liberty City مادی است که نسخه سوم از این سری را در انجین Grand Theft Auto: Vice City اجرا میکرد. این ماد که در سال ۲۰۰۵ منتشر شده بود، اکنون دیگر در سایت ModDB در دسترس قرار ندارد. ماد Vice Cry نیز که بافتها و مدلهای نسخه Vice City را با ورژن بهتری جایگزین میکرد نیز از دسترس خارج شد. GTA: Underground نیز که نقشه نسخه سوم، چهارم و پنجم GTA را با Bully و نسخه اول و دوم Manhunt ترکیب کرده بود نیز با سرنوشت مشابهی روبه رو شده است.
اکنون در انجمن GTA پستی این مادهای حذف شده را ثبت و به تغییر سیاستهای راکستار اشاره میکند. راکستار در سل ۲۰۱۷ و در مورد ابزار OpenIV سیاستهای خاصی داشت که در سال ۲۰۱۹ تغییر کردند. از این رو راکستار ساخت مادهایی با استفاده یا وارد کردن آیپیهای دیگر (از جمله بازیهای راکستار) و ساخت نقشه، داستان، مرحله جدید را ممنوع کرده است.
اما چرا تیک-تو به این مادها حمله کرده و قصد حذف کردن آن را دارد؟ در این زمینه دو فرضیه مختلف وجود دارد. یکی از این فرضیهها این است که این مادها میتوانند رقیبی برای ریمستر GTA 3، وایس سیتی و San Andreas باشد. گروهی دیگر نیز باور دارد که این موضوع میتواند به ساخت GTA 6 ربط داشته باشد.
GTA V تاکنون بیش از ۱۴۵ میلیون نسخهای فروش داشته که فروش کلی مجموعه Grand Theft Auto به ۳۴۵ میلیون نسخه میرساند. راکستار به تازگی تاریخ عرضه بازی GTA 5 برای کنسولهای ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن 5 را نیز مشخص شده است.
GTA V در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن 5 منتشر میشود و بازیکنان میتوانند GTA Online را نیز به صورت جداگانه خریداری کنند.
بیشتر بخوانید:
- GTA 6 یا Elder Scrolls 6؛ کدام یک زودتر عرضه میشوند؟
- سیری یا گرالت، کدام یک میراثدار فرانچایز ویچر خواهند بود؟
- بررسی تاریخچه بازیهای ویدیویی – گذشته و بازیهای اولد اسکول
تاریخچه سری GTA – از یک باگ تا تغییر صنعت بازی
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
هنوزم سر حرفم هستم
#مثل_بتسدا_باشیم/:
گیمای دیگه پشتیبانی از مود و دی ال سی های کامیونیتی راه میندازن اینا بدتر جلوگیری میکنن
اموزش کشتن بازی که با ماد سرپا مونده(انلاین هم مهمه ولی مادم مهمه)
اره قابل باوره ممکنه بازی جدیدی که میدن از ماد طرفدارای خودشون کم بیاره بعد دیگه بیا و جعمش کن
آینده رو نمی دونم اما تا موقعی که دن هاوزر در استودیو بود، همیشه بازی ها آنقدر کامل بودند که مادساز ها فقط باید به دنبال یه کمبود میگشتن تا یه ماد درخور بسازن.
پس بنابراین در حال حاضر به جای راکستار، کپکام باید بترسه چون ماد شرک در Resident Evil 3 Remake از نمسیس خیلی ترسناک تر بود:)))))))))))))
واقعا شرک خیلی تو ایول ترسناکه.از نمسیس ترسناک تره چون میدونی این نمسیسه دیگه،چیز زیادی نیست ولی شرک وقتی میاد...تمام خاطرات بچگی آدم جلو چشمش میاد
خب اگر راست میگید خودتون این چیزا رو اضافه کنید چرا مود رو پاک میکنید؟!
بنظرم این کار راک استار به اون شایعه که میگفت راک استار درحال ساخت ریمستر های bully . gta 3 . sa . vc ربط داره تا این ماد رقیب این ریمستر ها نباشه
یکجورایی درست میگی ،ولی بنظرم میخوام که یکوقتی طرفدارا رقیبشون نشن ،منظورم اینه مثل قضیه کپکام که اینقدر برای ساخت نسخه کود ورونیکا طول داد که طرفدار ها دست به کار شدند....