ریمیک Dead Space صفحه لودینگ و پرداخت درون برنامهای ندارد
شب گذشته ریمیک Dead Space به صورت رسمی معرفی شد و اکنون الکترونیک آرتز و استودیو EA Motive اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر کردهاند. ریمیک Dead Space از سختافزار قدرتمند نسل جدید کنسولها استفاده ...
شب گذشته ریمیک Dead Space به صورت رسمی معرفی شد و اکنون الکترونیک آرتز و استودیو EA Motive اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر کردهاند.
ریمیک Dead Space از سختافزار قدرتمند نسل جدید کنسولها استفاده میکند تا تمام صفحههای بارگذاری را از بازی حذف کند. همچنین استودیو EA Motive اعلام کرده که این بازی خالی از خریدهای درون برنامهای و مایکروترنزاکشنها خواهد بود.
فیلیپ دوشارم (Philippe Ducharme)، تهیه کننده ارشد، و رومن کامپوس-اوریولا (Roman Campos-Oriola)، کارگردان خلاق این ریمیک، برنامههای استودیو را در مصاحبهای به سایت IGN توضیح دادند. این ریمیک از قابلیتهای موتور فراستبایت برای تقویت فضای بازی از طریق جلوههای صوتی و تصویریِ بهروز شده استفاده میکند. تیم توسعه دهنده برای از بین بردن تمام مانعهای غرق شدن در جهان بازی، همه صفحههای لودینگ را حذف کرده است.
SSDهای سریعتر کنسولهای جدید به این معنی است تمام صفحه بارگذاری از بازی حذف شدهاند، هیچ لحظهای تجربه شما قطع نخواهیم کرد و نمیخواهیم کنترل دوربین را از شما بگیریم. میتوانید بازی را از شروع تا تیتراژ پایانی به صورت یکپارچه تجربه کنید.
بازی اصلی مانند تمام عناوین دوران خود پر از لودینگهایی بود که پشت درها و اعمال دیگری مخفی بودند. از طرف دیگر بین مراحل نیز یک صفحه بارگذاری کلی وجود داشت. اما اکنون بازیکنان تنها لحظات امن درون بازی را از دست دادهاند و Dead Space به یک تجربه یکپارچه تبدیل شده است. فیلیپ دوشارم نیز به این اشاره کرد که از اشتباهات سازندگان Dead Space 3 درس گرفته و این ریمیک هیچ خرید درون برنامهای و مایکروترنزاکشنی نخواهد داشت.
اولین نسخه از Dead Space در سال ۲۰۰۸ برای پیسی، ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ عرضه شد. نسخه سوم این سری نیز در سال ۲۰۱۳ برای کنسولهای نسل هفتمی عرضه شد که در جلب رضایت اکثر طرفداران و منتقدان شکست خورد و عرضه موفقی نداشت. به همین خاطر طرفداران امیدوار هستند که EA Motive بتواند این سری را به دوران اوج خود بازگرداند.
ریمیک Dead Space هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد و احتمالا سال آینده برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5 و پیسی منتشر میشود.
بیشتر بخوانید:
- چرا در حسرت Silent Hills ماندهایم؟
- هر آنچه که درباره Stalker 2 میدانیم
- رزیدنت ایول یا سایلنت هیل؛ کدام یک ترسناکتر است؟
لتسپلی ماینکرفت #۱۷ – چقدر طول میکشه تا گنج رو پیدا کنیم؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
حذف خرید درون برنامه ای بخش بزرگی از حجم رو کم میکنه
خیلی هم عالی!