فیل اسپنسر گیم پس ایکس باکس را یک تجارت پایدار میداند
فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس در گفتگوی تازه خود از پایدار و باثبات بودن گیم پس، سرویس اشتراکی ایکس باکس گفت. اسپنسر در گفتگو با Axios اذعان کرد که سرویس گیم پس ایکس باکس حکم ...
فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس در گفتگوی تازه خود از پایدار و باثبات بودن گیم پس، سرویس اشتراکی ایکس باکس گفت.
اسپنسر در گفتگو با Axios اذعان کرد که سرویس گیم پس ایکس باکس حکم تجارت پایداری را برای شرکت مایکروسافت دارد و از نظر آنها، هدر دادن هزینه نیست. او به طور واضح گفت:
گیم پس در حال حاضر، هم از نقطه نظر تجاری و هم از نقطه نظر مشارکت و خلاقیت، بسیار خوب عمل میکند.
اسپنسر در ادامه گفت که گیم پس برای ایکس باکس، نقش «متمایزکننده واقعی» را در چشمانداز رقابتی ایفا خواهد کرد. با این وجود عدهای از مردم در رابطه با واقعیتهای اقتصادی حول این سرویس اشتراکی، کنجکاو هستند و اینکه بدانند آیا واقعا تجارت پایدار و باثباتی به حساب میآید و در مجموع برای صنعت بازی مفید است یا خیر. گذشته از همه اینها، عده زیادی از مدیران برجسته و شناختهشده صنعت ویدیو گیم، پیش از این نگرانیها و دغدغههای خود را در رابطه با مدلهای تجاری اشتراکی بیان کرده بودند. اما اسپنسر با آنها همعقیده نیست:
گیم پس تنها موردی نیست که در ایکس باکس رو به رشد است و موارد دیگری وجود دارند. سازمان تنها بر روی این سرویس تمرکز نکرده و باید گفت به عنوان یک مورد مستقل در حال حاضر جایگاه بسیار پایداری دارد و منظور من از حال حاضر یعنی همین امروز. گیم پس پایدار و باثبات است.
میدانم که عده زیادی از مردم دوست دارند بنویسند که «ما در حال حاضر پول خود را میسوزانیم تا آخر سر در آینده دیگی از طلا را صاحب شویم». نه. گیم پس در وضعیت حال حاضر، خیلی خیلی پایدار است و به رشد خود ادامه میدهد.
بله. میدانم که میتوانید حساب و کتاب گیم پس را در بیارید. گمان میکنم شما نمیدانید که در حال حاضر این سرویس چه تعداد مشترک دارد یا آن که هر مشترک برای سرویس چه مقدار هزینه میکند. اما میتوانید تصمیمات نسبتا آگاهانهای بگیرید و عینا حساب و کتاب کنید که ما (ایکس باکس) تصور میکنیم گیم پس در نهایت چگونه خواهد بود، شما میتوانید چنین محاسبهای را در هر بخشی از تجارت انجام دهید. ولی باید بگویم که گیم پس کاملا پایدار و باثبات است.
اسپنسر اضافه کرد که گیم پس، سرویس اشتراکی بسیار خوبی است چراکه باعث شده تجربههای متنوع و مختلف از بازیها در اختیار مردم قرار بگیرد. باید گفت که ۲۰۲۱ سال بزرگ و مهمی برای گیم پس بوده، پیش از این آثار خوبی همچون Hades و Yakuza: Like a Dragon و تقریبا کل مجموعه بازیهای شرکت Bethesda بر روی این سرویس عرضه شده بودند و در ماه نوامبر نیز بازیهای بزرگ و مهمی همچون Forza Horizon 5 و It Takes Two و Grand Theft Auto San Andreas: The Definitive Edition به آن اضافه شدند. تا پایان ماه نوامبر نیز بازیهای بیشتری برای سرویس عرضه میشوند که پیش از این در خبری آنها را نام برده بودیم.
ویجیاتو سینما: رویداد دیزنی پلاس – از سریالهای جدید مارول تا انیمیشنهای پیکسار
تماشا کنید: با بالاترین کیفیت از یوتوب ویجیاتو
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خیلی رضایت بخشه که انقدر گیم پس رو پایدار می بینه.این یعنی خدا بخواد به این زودی ها زمین نمی خوره این سرویس
همچنان هم بدترین کابوسم اینه که یک روز کل سرویس گیم پس ریشه کن بشه!
اون روز، روزیه که کنسول جدیدی که خریدم کاملا(تاکید می کنم، کاملا) بی استفاده میشه!!(خانوادم به هیچ عنوان چیزی تحت عنوان"خرج کردن بیش از ۱۰۰ هزار تومن برای خرید یک بازی" رو درک نمی کنه و نخواهد کرد!)
درکت میکنم داداش وقتی منم بهشون میگم بازی های گرون هم هست میگن این تویی که این بازی ها میگی کسی این پولا بابت این بازی ها نمیده فقط برا خرید کنسول کلی دعوا داشتم وقتی رسیدم به بازی حتی همین گیم پسم به نظرشون زیادی گرونه