توسعهدهنده Halo از دلایل تاخیر بخش دونفره داستانی Halo Infinite میگوید
«جوزف استتن» رئیس توسعه Halo در مورد تاخیر بخش دونفره داستانی بازی Halo Infinite اظهار نظر کرد و گفت این یک تصمیم دشوار اما کاملا صحیح بوده است. استتن در مصاحبه با IGN عنوان کرد ...
«جوزف استتن» رئیس توسعه Halo در مورد تاخیر بخش دونفره داستانی بازی Halo Infinite اظهار نظر کرد و گفت این یک تصمیم دشوار اما کاملا صحیح بوده است.
استتن در مصاحبه با IGN عنوان کرد که بازیهای Halo و گیم پلی گروهی با یکدیگر ارتباط نزدیکی دارند، بنابراین به تعویق انداختن این ویژگی برای بازی Halo Infinite تصمیم بسیار سختی بوده است. اما او در ادامه از این حرکت حمایت کرد و میگوید برای اینکه بازی در تعطیلات جاری عرضه شود، به تعویض انداختن حالت گروهی تصمیم مناسبی بوده است.
او در مصاحبه خود گفت:
من روی Halo کار میکنم، اما از طرفی یکی از طرفداران آن هستم. گیم پلی گروهی برای این بازی یک تجربه ضروری است. بنابراین در بین تمام تصمیمهایی که گرفتیم، تاخیر این حالت بسیار سخت بوده است. اما این امر نشاندهنده تعهد استودیو نسبت به ارائه تجربیات خود است تا تنها زمانی که کاملا آماده هستند، آنها را ارائه کنند.
او در ادامه اضافه کرد:
حقیقت ساده این است که بخش گروهی بازی هنوز آماده نبود. بنابراین تصمیم گرفتیم تا تلاشها خود را در زمینههای دیگری اولویت بندی کنیم.
منظور استتن از زمینههای دیگر شامل بهینهسازی بازی Halo Infinite میشود تا در تمام پلتفرمهای عنوان شده از کنسول سال ۲۰۱۳ ایکس باکس وان گرفته تا جدیدترین پیسیهای گیمینگ به بهترین نحو ممکن اجرا شود.
مایکروسافت اخیرا تایید کرده بود که بخش دونفره داستانی Halo Infinite در فصل دوم آن عرضه خواهد شد. بنابراین با توجه به اینکه فصل اول تا ماه می ۲۰۲۲ (اواسط بهار سال آینده) ادامه پیدا خواهد کرد، بخش دونفره بازی کمی دیرتر در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.
نسخه بتای بخش چندنفره Halo Infinite هفته قبل به صورت رایگان عرضه شد و تاکنون با استقبال مثبت طرفداران روبرو شده است. استتن در حالی از تصمیم تیم توسعهدهنده برای تاخیر بخش دونفره بازی حمایت کرده که بازی Battlefield 2042 با مشکلات و باگهای بسیار زیادی عرضه شده و هم اکنون وارد لیست «۱۰۰ بازی افتضاح استیم» شده است. در نتیجه این تاخیر میتواند هیلو را از مشکلات اینچنینی و انتقاد شدید مخاطبان حفظ کند.
بازی Halo Infinite در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پیسی عرضه خواهد شد.
ویجیلاگ پلاس: معرفی نامزدهای بازی سال و خبر از رد دد ردمپشن ۳
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
"استتن در حال از تصمیم تیم توسعهدهنده برای تاخیر بخش دونفره بازی حمایت کرده، که بازی Battlefield 2042 با مشکلات و باگهای بسیار زیادی عرضه شده و هم اکنون وارد لیست «۱۰۰ بازی افتضاح استیم» شده است."
فقط منم که به نظرم این بند جمله بندیش مشکل داره؟
هر چی سعی کردم نشد درست و پیوسته جا بندازمش برای خودم
یهو از روی هیلو، با یدونه "که" پریدن روی نمرات بد بتلفیلد:|
منم موافقم جمله بندیش خوب نبود
یه سوال
چرا تو مقاله ها مثلا هیچ وقت نمینویسید هیلو و مینویسید halo
میتونید فارسیش رو بنویسید
توی بخش آنلاینش تفنگی که دست میگیری یا پیدا میکنه مهمترین قسمت، به نظرم باید کمی تاثیرش کم کنند دیگه الان بیش از اندازه تفنگ تاثیر داده بعضی بازیا تفنگ خوب داری 10 تا کیل میکنی راحت بعضی وقتا تفنگت داغونه میشه 2 تا
البته نیازی هم به این بخش نبود ها............. چون خود بازی مولتی پلیر جدا داره........... یه سوال:بخش آنلاین این بازی تا همیشه رایگانه؟
فکر کنم اره
اره رایگانه و فکر کنم که با بخشی از کمپین عرضه میشه
ببین گاهی خیلی حال میده که داستان رو با رفقات تجربه کنی