انتشار بخش دونفره داستانی Halo Infinite با تاخیری دیگر مواجه شد
در خبری جدید اعلام شد که استودیو 343 Industries بخش دونفره کمپین داستانی و همچنین بخش Forge از بازی Halo Infinite را با تاخیر عرضه خواهد کرد. در ماه آگوست (شهریور) استودیو اعلام کرده بود ...
در خبری جدید اعلام شد که استودیو 343 Industries بخش دونفره کمپین داستانی و همچنین بخش Forge از بازی Halo Infinite را با تاخیر عرضه خواهد کرد.
در ماه آگوست (شهریور) استودیو اعلام کرده بود که این دو بخش در زمان عرضه نهایی بازی، قابل دسترس نخواهند بود بلکه در طی فصلهای بازی پس از عرضه نهایی Halo Infinite منتشر خواهند شد. استودیو برنامه دارد که بخش دونفره کمپین داستانی را با فصل دوم و همچنین بخش Forge را نیز در حین فصل سوم منتشر کند.
اگرچه این موضوع همچنان به قوت خود باقی است، اما باید گفت که فصل دوم و سوم بازی دیرتر از زمان موعود شروع خواهند شد. در روز دوشنبه هفته گذشته، استودیو ۳۴۳ اعلام کرد که فصل اول بازی طولانیتر از قبل خواهد شد و حدود شش ماه به طول خواهد کشید، در حالی که پیش از این قرار بود فصل اول در ابتدای سال میلادی آینده تا ماه می (اردیبهشت ۱۴۰۱) به پایان برسد. مدیر بخش خلاقیت استودیو، جوزف استیتن در این رابطه گفت:
تصمیم جدید به این علت گرفته شده که زمان بیشتری در اختیار داشته باشیم تا مطمئن شویم فصل دوم بازی با استانداردهای بالای ما مطابقت داشته باشد و قادر باشیم پروسه ساخت فصل دوم را در وضعیتی سالم و پایدار برای تیم خود به پایان برسانیم.
استیتن در گفتگوی جدید با Eurogamer تایید کرد که به تاخیر افتادن شروع فصل دوم و سوم بدین معنی است که عرضه بخش دونفره کمپین داستانی و همچنین بخش Forge نیز به تعویق خواهند افتاد.
در آن زمان که در رابطه با بخش دونفره کمپین داستانی و Forge صحبت کردیم، بنده گفتم که هدف ما این است بخش دونفره کمپین داستانی را با فصل دوم و همچنین بخش Forge را با فصل سوم در اختیار طرفداران قرار دهیم.
بله، ما فصل اول را طولانیتر خواهیم کرد. با این وجود هدف ما به قوت خود باقی است، یعنی عرضه بخش دونفره کمپین داستانی با فصل دوم و بخش Forge با فصل سوم. ولی اهداف ما باقی میمانند. مقاصد ما باقی میمانند. در حال حاضر نمیتوانیم تاریخ قطعی عرضه آنها را اعلام کنیم، چرا که فاز بتای بخش چندنفره (Multiplayer) و موارد دیگر، اولویت اصلی ما در حال حاضر هستند.
اگر مشخص شود که سیستم پیشرفت کاربران مطابق آن چیزی که در سر داشتیم، از آب در نیامده و اگر احتیاج داشته باشیم که بعضی از این سنگهای بزرگ را زودتر از موعود، از سر راه برداریم، سپس به عنوان یک تیم نه یک شخص واحد این تصمیمات را خواهیم گرفت و مطمئناً با طرفداران خود مکاتبه خواهیم کرد که چرا چنین عملی را انجام میدهیم.
باید گفت که برطرف کردن برخی از سنگهای بزرگی که میدانم بازیکنان در رابطه با آنها، بازخوردهای درست و به حقی داشتند، چالشی دائمی برای ما خواهد بود. اما چند بخش مهم و بزرگ برای بازی نیز داریم که هنوز باید به طرفداران تحویل بدهیم: بخش دونفره کمپین داستانی و مجموعه ابزار Forge که جزو مهمترین وعدههای ما برای طرفداران بودند و باید به خوبی بر روی آنها کار کنیم.
بخش چندنفره رایگان بازی Halo Infinite در روز ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) عرضه شد تا سالگرد ۲۰ سالگی سری هیلو و همچنین کنسول ایکس باکس را جشن بگیرند. در حالی که کمپین داستانی بازی در تاریخ عرضه پیشین خود، هشتم دسامبر (چهارشنبه ۱۷ آذر) منتشر خواهد شد. به تازگی نیز اعلام شد که تعداد بازیکنان همزمان بخش چند نفره از ۲۷۰ هزار نفر عبور کرده است.
پس از انتشار رسمی بازی نیز استودیو ۳۴۳ قصد دارد تا ساختار بتل پس بازی را بهروزرسانی کند تا بر اساس بازخوردهای دریافت شده، تجربه (XP) کسب کردن را برای بازیکنان راحتتر کنند. سازندگان در مصاحبه اخیری که با VGC داشتند اعلام کردند که برای اولین بار کمپین داستانی را با درجه سختی نرمال طراحی کردهاند.
ویجیلاگ پلاس: ماجرای هک شدن پلی استیشن ۵ و بلایی که سر GTA اومد
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
چرا همه بازیا تاخیر میخورن تازگیا؟
کوآپ آفلاین هم داره؟
یعنی روی یک صفحه نمایش بشینی با یکی پلی بدی به صورت آفلاین
قبلا هم گفتم
آروم تر
بازی رو بساز
بعد وعده بده
مثل م.س.ئ.و.ل.ی.ن ما که وعده میدن بعد دو روز بعد میبینن شرایطش ندارن
حداقل ماکرو میدونیم تاخیر بده عمل میکنه اونا تاخیر بدن دیگه معلوم نیست چی میشه