بهروزرسانی Halo Infinite برای اضافه کردن پلیلیستهای جدید در راه است
بهروزرسانی Halo Infinite که هفته جاری منتشر میشود، پلیلیستهای جدیدی را اضافه میکند و برخی از چالشهای خسته کننده را اصلاح میکند. همانطور که استودیو 343 Industries هفته گذشته وعده داده بودند، در روز سهشنبه ...
بهروزرسانی Halo Infinite که هفته جاری منتشر میشود، پلیلیستهای جدیدی را اضافه میکند و برخی از چالشهای خسته کننده را اصلاح میکند.
همانطور که استودیو 343 Industries هفته گذشته وعده داده بودند، در روز سهشنبه هفته جاری یعنی روز 14 دسامبر، پلیلیستهای چند نفره جدیدی به بازی اضافه خواهند شد. در مجموع چهار پلیلیست درون بازی وجود خواهند داشت که عبارتند از Slayer، Fiesta، FFA و Tactical Slayer (SWAT).
برنامههای اولیه تیم ساخت برای پلی لیست Slayer شامل گسترهی وسیعی از انواع گونههای جدید پلیلیست بود که البته اگر قرار بود تمامی آنها را در بهروزرسانی جدید اضافه کنند، نمیتوانستند آن را به موقع برای عرضه پیش از تعطیلات کریسمس آماده کنند. به همین خاطر تیم ساخت در رابطه با بازخورد بازیکنان برای حالت Slayer در بازه کوتاه مدت، تصمیم گرفت که یک پلیلیست پایه از Slayer را برای شروع منتشر کند و به دنبال "تقویت و گسترش" آن با گونههای بیشتر در بهروزرسانیهای آینده باشد.
در کنار پلیلیستها، استودیو تغییرات و تنظیمات جدیدی برای چالشها نیز انجام خواهد داد. این تغییرات شامل حذف چالشهای حالتهای خاص، کاهش برخی الزامات برای دیگر چالشها، کاهش فشردگی چالش نهایی هفتگی (Ultimate Challenge) و افزودن چالشهای جدید خاص به پلیلیستهای جدید خواهد بود.
یکی از دستهبندیهای چالشی جدید، مبتنی بر جمعآوری امتیاز بازیکنان است که «گام اولیه کوچکی به سمت کسب XP مبتنی بر عملکرد» خواهد بود. جزئیات بیشتر در این مورد هفته آینده در Halo Waypoint با طرفداران به اشتراک گذاشته خواهد شد.
در این میان، تیم ساخت Halo Infinite اعلام کرد که همچنان به طور فعال در حال بررسی گزارشها و بازخوردها از سکسکههای متناوبی است که بر روی بازیکنان در حالت نبرد تیم بزرگ (Big Team Battle) تأثیر میگذارد. علاوه بر این، سازندگان به بررسی مچمیکینگ مسابقات Ranked و بازخورد بازیکنان در رابطه با "ناهنجاریهای احتمالی" ادامه خواهد داد.
به تازگی گزارشی منتشر شده بود که نشان میداد جهان باز Halo Infinite در اصل به بزرگی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بوده و در نسخه نهایی وسعت آن کاهش پیدا کرده است. ظاهراً سازندگان دو سوم آن چیزی که برای بازی برنامه ریزی شده بوده را از نسخه نهایی حذف کرده بودن.
باید خاطر نشان کرد که هفته گذشته نمرات بازی Halo Infinite منتشر شدند که نشان از یک عنوان موفق میدهد و نسخه ایکس باکس سری ایکس توانسته از ۷۵ نقد و بررسی ثبت شده در سایت متاکریتیک، تاکنون متای ۸۶ از ۱۰۰ را کسب کند. نسخه پیسی نیز از ۲۲ نقد وارده توانسته نمره ۸۳ از ۱۰۰ را دریافت کند.
بخش چند نفره Halo Infinite ماه گذشته به طور خیلی ناگهانی در جریان سالگرد ۲۰ سالگی کنسول ایکس باکس و همچنین سالگرد انتشار اولین نسخه سری هیلو، در دسترس طرفداران قرار گرفت. چند روز پیش یکی از بازیکنان نسخه آفلاین بتا بخش چند نفره، تعداد زیادی حالت مخفی چند نفره را کشف کرده بود که هنوز به طور رسمی معرفی نشدهاند. به علاوه روز گذشته یکی از بازیکنان با باگ بصری عجیب و جالبی روبرو شد که زاویه دید او را تغییر میداد و دوربین را در حین مسابقه، قفل میکرد.
ویجیموبایل: خاطرات نوستالژیک کلش آف کلنز و بهترین جایگزینهای فورتنایت
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
با اینکه پلی استیشن فنم ولی بازی بشدت فوق العاده ای بود
موفقیت بزرگی بود برا ایکس باکس
یکی از مشکلات اساسی بازی بود امیدوارم مود های جدید هم سریع اضافه بشن و شاهد کو اپ و فورج باشیم هرچه سریع تر
......
متاسفانه این بازی بشدت توی کشور ما هیتر داره یک آقای که حتی نباید اسمش رو آورد یک کامیونیتی داره که توش این بازی رو هیت میکنه هرچند مدام ضایع میشه هم با عملکرد هیلو و نمر اش هم گند زدن فرانچایز هایی که امسال اونا رو میکوبید تو سر هیلو
در مجموع ما فقط گیمریم و دنبال لذت و خوشبختانه به خوبی این نسخه این مورد رو به ما داد و کامیونیتی هیلو راضی هستن
باید بفهمیم اگر اکس باکس نباشه سونی میاد همه مارو تیغ میزنه و دیگه خبری از کنسول با قیمت رقابتی نیست و بلعکس پس این رقابت به نفع ماست
هم سونی خوبه و با کیفیت هم ماکرو کنسول و بازی های عالی داره ???
این چالشا درست بشه نصف راه رفتیم
رفته درسته نه رفتیم
شما نه کارگردان هیلویی نه فیل اسپنسر کبیر
از دید بازیکنا گفتم
وقتی اظهار فضل می کنی بپا نرینی.
تا حدی قبول دارم بعضی ها رو چه پلی استیشن چه ایکس باکس یه جوری تعصب دارن انگار خودشون ساختنش
دیس بدید
متاسفانه تا الان هیلو پلی نداده بودم کلا
اولین هیلو ای بود که دانلود کردم و هیچ دیدی نسبت بهش نداشتم از قبل. ولی واقعا جذبم کرد.خیلی خوش دست، جالب و روانه و بخوام بخش آنلاینش رو تعریف کنم تو یک عبارت فقط باید بگم "خیلی کیف میده"
ضمنا اولین و تنها شوتر آنلاینیه که تجربه کردم و فهمیدم با کنترلر هم دقیقا به خوبی موس و کیبورد میشه پلی دادش و نیاز نیست لزوما با موس و کیبورد برای خوب بازی کردن تجربش کنید.چون این مشکل خودم هم بود و سرش شوتر های زیادی رو امتحان کردم مثل وارزون و... ولی همشون واقعا با کنترلر خیلی سخت ترن نسبت به موس و کیبورد و اون تسلط خاصش
ایکس باکس داری؟
آره داداش جان
تو یه مقاله دیگه هم که گفتم به شما
گیم پلی ازش دیدم ، مجذوبم کرد
آره
منم با گیم پلی هاش برای اولین بار روالش اومد دستم
ولی وقتی تجربش کنی تازه می فهمی اون جذابیت تماشای گیم پلی ها، فقط یک پنجم جذابیت بازی رو می رسونه?
واقعا بخش مولتیش آینده درخشانی داره ..... کال آف دیوتی که کلا با اومدن دو تا نسخه جدید بخش مولتی قبلی فراموش میشه جدا از اینکه باید دوباره هفتاد دلار پول بدی.... بتلفیلدم که اگه چند ماه دیگه رو سرویس نیاد شکست میخوره چون داره داد میزنه که من مخاطب نیاز دارم
اگه یه بخش بتل رویال آنلاین مجانی با کیفیت هم براش بدن عالی میشه و صد البته دهن احمق هایی مثل dr.disrespect بسته میشه که کلا تو عمرشون فقط پابجی و فورتنایت بازی کردن