اطلاعات جدیدی از ریمیک بازی Splinter Cell منتشر شد
پس از مدتها انتظار و شایعات فراوان، شب گذشته یوبیسافت به صورت رسمی از ریمیک بازی Splinter Cell رونمایی کرد و اکنون اطلاعات جدیدی در این زمینه داریم. ۱۹ سال از زمان عرضه اولین بازی ...
پس از مدتها انتظار و شایعات فراوان، شب گذشته یوبیسافت به صورت رسمی از ریمیک بازی Splinter Cell رونمایی کرد و اکنون اطلاعات جدیدی در این زمینه داریم.
۱۹ سال از زمان عرضه اولین بازی Splinter Cell در نوامبر ۲۰۰۲ میگذرد و آخرین بازی اصلی این فرانچایز تحت عنوان Blacklist هشت سال پیش و سال ۲۰۱۳ توسط یوبیسافت تورنتو ساخته شده بود. توسعه این ریمیک نیز برعهده استودیو یوبیسافت تورنتو قرار دارد و ایستوان تاینا (Istvan Tajna) به عنوان کارگردان بازی، اطلاعات جدیدی را به اشتراک گذاشته است.
بنابر گزارش سایت گیماسپات، تیم توسعه دهنده Watch Dogs: Legion و Far Cry 6 روی این پروژه کار میکنند. نکته جالب این است که خیلی از اعضای تیم در سال ۲۰۱۳ برای کار روی Splinter Cell Blacklist استخدام شده بودند. ایستوان تاینا در این مورد توضیح داد:
Splinter Cell به طور کامل بخشی از DNA استودیو و ریشههای ما است. ما میدانیم که چقدر انتظارات طرفداران از ما برای مدرن کردن این مجموعه زیاد است و در عین حال باید مطمئن باشیم که هیچ چیزی از ماهیت آن را از دست نمیدهیم. ما میخواهیم مطمئن شویم که طرفداران Splinter Cell واقعاً این پروژه را دوست خواهند داشت.
من میخواهم استودیو برند Splinter Cell را احیا کند. تا واقعا طرفداران اصلی خود را که بسیار تشنه یک Splinter Cell جدید هستند، راضی کنیم و همچنین افقهای سری را با بازیکنان جدید گسترش دهد. من آینده روشنی را برای Splinter Cell میبینم.
نکته مهم دیگر این است که استودیو از سال ۲۰۱۳ تجربه بیشتری کسب کرده و درک خوبی از ساخت عنوانی به این بزرگی را دارد. یوبیسافت تورنتو از انجین Snowdrop برای ساخت ریمیک بازی Splinter Cell استفاده میکند. از این انجین در ساخت The Division 2 استفاده شده و بازیهای Star Wars و Avatar: Frontiers of Pandora نیز از آن استفاده میکنند. یوبیسافت همچنین پشتیبانی از ویژگیهای نورپردازی و سایههای پویا و داینامیک را نیز تایید کرده است. از این ویژگی در طراحی مراحل و داستان خطی بازی استفاده خواهد شد.
یکی از تغییرات اصلی این ریمیک نحوه راه رفتن سم فیشر است. پیتر هاندرینوس (Peter Handrinos)، تهیه کننده فنی بازی، اعلام کرده که اکتشاف و نوآوری از ارکان کلیدی بازسازی Splinter Cell خواهند بود. مت وست نیز توضیح داده که کمپانی برنامه دارد ژانر مخفیکاری را دوباره تعریف کند و مرز بین دنیای قدیمی و جدید را از بین ببرد.
ریمیک بازی Splinter Cell هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و تاریخ عرضه آن مشخص نیست. از این رو انتظار میرود که چند سال دیگر برای پیسی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ به بازار عرضه شود.
ویجیاتو سینما: چرا فیلمهای کمدی در ایران خیلی زیاد میفروشند؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من که چشمم آب نمیخوره
یوبیسافت به این بازی گند نزنه صلوات ?
ولی هوش مصنوعی رو اصلا خوب نمیسازه
به به .. چه شودددد
جووون??
خیلی وقته یه مخفی کاری خوب ندیدم خدا کنه این خوب باشه......
قیافه هیتمن ۳ بعد از کامنتت:?
به نظرم بازی که خالص ترین مخفی کاری رو داره هیتمن هست البته نمیگم اسپیلنتر سل و متال گیر سالید مخفی کاریشون بد هست و هر کدوم هم یه نوع سبک مخفی کاری دارن ولی سری هیتمن کاملا مخفی کاری هست
درسته اما از بعد هوش مصنوعی فانتوم پین حرف اول رو میزنه
هیتمن شیوه ی مخفی کاریش فرق میکنه،دشمنو خفت میکنی لباساشو میپوشی در نقشش وارد منطقه میشی
توی اسپلینترسل باید توی سایه بمونی و بری با وسایل مختلف دشمنا رو شناسایی و شلیک کنی
ولی متال گیر سالید کمی تخیلی تره
مخفی کاری که خیلی بازی هستن ولی زیاد با هیتمن موافق نیستم...
درسته که تمام عناصر و ویژگی های یک عنوان مخفی کاری رو داره و انگار به این ژانر تعلق نداره نمیدونم میفهمید چی میگم یا نه
فقط اپن وورلد نباشه
ایشالا خوبه?
اسپم: دوباره کامنت بخش تبلیغات بسته شده
دکتر کار دستمون دادی ها!
چیکار کرده مگه؟؟؟؟
امیدوارم دیگه حداکثر تا تابستون سال بعد بیاد
چون کار خاصی انجام نمیده ی ریمیکه(البته چون زیر دست یوبیسافته باید ترسید)