جرج آر آر مارتین به صحبت درباره بازی Elden Ring پرداخته است
ساخت دنیایی عمیق، تاریک و طنین انداز
Elden Ring بدون شک بزرگترین بازی استودیو فرام سافتور محسوب میشود که جرج آر آر مارتین (George R. R. Martin) هم در ساخت آن نقش داشته است.
جرج آر آر مارتین نویسنده بسیار شناخته شدهای است که بدون شک خیلی از شماها او را برای نوشتن کتاب A Song of Ice and Fir و سریال بازی تاج و تخت میشناسید. مارتین وظیفه ساخت جهان و پس زمینه داستانی الدن رینگ را برعهده داشته و همین موضوع برای هیجان زده کردن طرفداران کافی است.
اکنون جرج آر آر مارتین به صحبت در مورد همکاری با استودیو فرام سافتور و نحوه آغاز آن پرداخته است. بنابر گزارش سایت گیمرنت، به نظر میرسد که سابقه استودیو و هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) باعث شده که مارتین با آنها همکاری کند.
چند سال پیش، هیدتاکا میازاکی و تیم خارقالعادهاش، خالقین سری بازیهای ویدیویی DARK SOULS، از ژاپن تماس گرفتند و از من درخواست کردند تا به آنها کمک کنم تا پیشینه و تاریخ بازی جدیدی را که روی آن کار میکردند را بنویسم. من علاقه و سابقه چندان در زمینه بازیهای ویدیویی ندارم فقط سالها پیش بازیهای استراتژیکی مثل Railroad Tycoon، عاشقانه سه پادشاهی و Master of Orion را بازی کردهام. اما این پیشنهاد خیلی جالب بود و نمیتوانستم آن را رد کنم.
مطلب پیشنهادی:بازی ها باید سخت باشن یا آسون؟ | ویجی کستبازی باید سخت باشه؟میازاکی و تیمش در استودیو FromSoftware کارهای پیشگامانهای با هنرهایی فوق زیبا انجام میدادند و تنها چیزی که از من میخواستند، کمی جهان سازی بود: دنیایی عمیق، تاریک و طنین اندازی که به عنوان پایههایی برای بازی آنها عمل کند. و همانطور که میدانید، من عاشق خلق جهانها و نوشتن تاریخ خیالی هستم.
بنابراین من کارم را انجام دادم و بعد دوستان جدیدم در ژاپن آن را ادامه دادند. سالها گذشته است. بازیهای ویدیویی این روزها به بزرگی فیلمها (و حتی بزرگتر) هستند و ساختن آنها به همان اندازه طول میکشد. اما بالاخره روز ELDEN RING فرا رسیده است. و باید بگویم که باورنکردنی به نظر می رسد.
به گفته میازاکی، جرج آر آر مارتین باعث شده است که Elden Ring نسبت به بازیهای قبلی استودیو، بیشتر شخصیت محور باشد. جرج آر. آر. مارتین چیزهایی را برای استودیو محتمل کرده است که این توسعه دهنده ژاپنی نمیتوانست به تنهایی انجام دهد. رویکرد داستان پردازی تکهای که معمولا در عناوین فرام سافتور وجود دارد به گونهای طراحی شده که بازیکنان را در دنیای بازی غرق و آنها را تشویق کند تا در تمام نقاط جهان آن را با استفاده از نشانههای صوتی و طراحی مراحل کاوش کنند.
بازی Elden Ring در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ (۶ اسفند ۱۴۰۰) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پیسی عرضه خواهد شد.
مطلب پیشنهادی:قبل از تجربه دیالسی الدن رینگ باید چه کارهایی انجام دهیم؟مقدمات سفر به سرزمین سایهداستان کامل بازی Assassin’s Creed
راستی تریلر داستانی الدن رینگو اومده اگه میتونین یه ویدیو بدین درموردش
نه داستان هاش زیاد به هم ربطی ندارن ولی بازی کردن نسخه های قبلی خالی از لطف نیست
اگر مارتین داستانشو بنویسه که دیگه اصلا نگم دیگه…………. جوزی براش هایپ شدم که اصلا شب ها خوابم نمیبره البته برای استارفیلد هم همین طوری هایپم
خیر
من این شاهکار رو قطعا رو ایکس باکسم تجربه می کنم
فکر نکنم داستانا بهم ربط داشته باشه( یعنی صد در صد ربطی بهم ندارن)
ولی اگه تا حالا سولزبورن بازی نکردی شاید برات سخت و اعصاب خردکن باشه:)
این احتمالا اولین بازی از این سبکه که بازی ش میکنم
الدن رینگ بیاد حاضرم یک میلیون بدم برای Ps4 بخرمش
پسر فضاشو از بلادبورن هم بیشتر دوست دارم?
در بدترین حالت اگه خیلی بخواد خراب کنه باز هم شاهکار میشه
خدایا هزاران مرتبه شکرت که انحصاری نیست?
دیگه از بس انحصاری دیدیم استفراغ کردیم