خالق ماریو چطور بازی میسازد؟
ذهن خلاق میاموتو چشمه جوشان ایدههای بسیاری بود که به طور کامل صنعت بازیهای ویدیویی را تغییر داد. در دورانی که بازار بازیهای ویدیویی رو به افول بود و در هر لحظه کنسول جدیدی معرفی ...
ذهن خلاق میاموتو چشمه جوشان ایدههای بسیاری بود که به طور کامل صنعت بازیهای ویدیویی را تغییر داد. در دورانی که بازار بازیهای ویدیویی رو به افول بود و در هر لحظه کنسول جدیدی معرفی میشد که محتوایی برای عرضه نداشت، میاموتو با دانکی کانگ، ماریو و زلدا نشان داد که ویدیو گیم صرفا برای سرگرمی نیست و میتوان به آن طور دیگری هم نگاه کرد.
اما او چطور این کار را انجام داد؟ اگر چنین سوالی ذهن شما را هم درگیر کرده، به تماشای این ویدیو کوتاه بنشینید و کمی بیشتر با خالق افسانهای ماریو و کسی که در مورد اولین سفر لینک برایمان گفت آشنا شوید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
میاموتوی افسانه ای کسی بود که مفهوم آی پی تو حوزه ويدئوگیم رو به سادگی جا انداخت و تونست آی پی های ماندگاری رو خلق کنه. از طرف دیگه خصوصیت طراح بودن این آدم، باعث جان بخشی و ایجاد داستان قابل تعامل بوده و واقعا قابل تحسینه. از طرفی لول دیزاین مرحله اول سوپر ماریو براس واقعا عالی بوده ولی... همه اینها تا یه جایی فایده داشته و از اینجا به بعد، فقط تنوعی از المان های سرگرمی رو به کمک این آی پی پوشش داد. به نظرمن میاموتو، مرد اصول طراحی بازی اولیه است و نه بیشتر.
عالی بود (: