ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

الدن رینگ
اخبار و مقالات

میازاکی از تاثیر ریمیک Demon’s Souls روی Elden Ring می‌گوید

به گفته «هیدتاکا میازاکی» کارگردان الدن رینگ، ریمیک Demon's Souls تیم او را تحت فشار زیادی قرار داده تا گرافیک بازی آینده خود را بهبود دهند. ریمیک Demon's Souls برای پلی استیشن 5 که توسط ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۱ دی ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

به گفته «هیدتاکا میازاکی» کارگردان الدن رینگ، ریمیک Demon's Souls تیم او را تحت فشار زیادی قرار داده تا گرافیک بازی آینده خود را بهبود دهند.

ریمیک Demon's Souls برای پلی استیشن 5 که توسط بلوپوینت گیمز توسعه داده شده یکی از بازی‌هایی بود که در بین بازی‌های سال ۲۰۲۰ بالاترین امتیاز را کسب کرد و به دلیل جلوه‌های بصری‌اش مورد تحسین قرار گرفت. میازاکی در آخرین شماره مجله Edge فاش کرد که این ریمیک را بازی نکرده اما روی تیم توسعه Elden Ring تاثیرگذار بوده است.

زمانی که از او سوال شد که آیا گرافیک Demon's Souls فشار بیشتری برای تیمش ایجاد کرده، پاسخ داد:

بله، تقریباً مطمئن هستم که کارکنان بخش گرافیک ما این فشار را بیش از هر کس دیگری احساس کرده‌اند. و نه فقط با الدن رینگ، بلکه با تمام بازی‌هایی که می‌سازیم چنین چیزی حس شده. با این حال وفاداری گرافیکی چیزی نیست که ما آن را اولویت اصلی خود قرار دهیم. چیزی که در بخش گرافیک درخواست می‌کنیم به سیستم‌ها و نیازهای خود بازی بستگی دارد و در مقایسه با سایر عناصر توسعه از اولویت کمتری برخوردار است.

الدن رینگ

او اضافه کرد:

بنابراین همیشه کمی نسبت به تیم گرافیک خود احساس پوزش طلبانه دارم، زیرا می‌دانم که آن‌ها بسیار سخت تلاش می‌کنند. و تیم سیستم‌های گرافیکی و برنامه‌نویسان ما به شدت روی Elden Ring کار کرده‌اند و ما ویژگی‌های جدید زیادی را برای ایجاد بهترین بازی‌هایی که تا به حال ساخته‌ایم به کار گرفته‌ایم.

میازاکی در ادامه توضیح داد که نسخه پلی استیشن بازی Demon's Souls را بازی نکرده است، زیرا دوست ندارد آثار خود را دوباره تجربه کند.

او همچنین به نکته جالب دیگری اشاره کرد:

چیزی که واقعا جالب بود، این است که بلوپوینت گیمز چیزهایی را در بازی خود ارائه کرد که ما آن‌ها را در نظر نمی‌گرفتیم. بنابراین اینکه آن‌ها در حال تحقیق و به کارگیری فرآیندهای فکری جدید و تکنیک‌های جدید در بازی هستند، واقعا برای من جالب بود.

میازاکی هفته قبل نیز عنوان کرده بود که قصد بازی کردن Elden Ring را ندارد، چون خودش آن را توسعه داده است. با این وجود او Elden Ring را بازی ایده‌آل خودش می‌داند.


Top 10: پر بیننده‌ترین بازی‌های سال 2021 در یوتیوب

تماشا از کانال یوتیوب ویجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • ostadshimi
    ostadshimi | ۱۲ دی ۱۴۰۰

    این پست خوبه

  • Tywha
    Tywha | ۱۲ دی ۱۴۰۰

    من کلا با اینکه دارک سولز بازی نکردم ولی از تمش و تم های بازیایی که شبیه دارک سولزن خیلیی خوشم میاد به خاطر همین برای الدن رینگ خیلی هایپم

  • TLmen
    TLmen | ۱۲ دی ۱۴۰۰

    چرا هر کامنتی میدم کلی میره تایید؟؟؟ من که چیز بدی نمیگم

    • mmd-mofangi
      mmd-mofangi | ۱۲ دی ۱۴۰۰

      برای منم اینجوریه

      • TLmen
        TLmen | ۱۲ دی ۱۴۰۰

        احتمالا یه پوستر زدن روش نوشتن: TLmen Wanted

  • TLmen
    TLmen | ۱۲ دی ۱۴۰۰

    واقعا بازی های فرام سافتور مخصوصا سری سولز واقعا محیط های فوق العاده و گرافیک بینظیری رو داشتن. خیلی برای elden ring هایپم

  • MOS
    MOS | ۱۲ دی ۱۴۰۰

    53 روز مونده هنو ?

    • TLmen
      TLmen | ۱۲ دی ۱۴۰۰

      صبر داشته باش

  • soul-ninja-15
    soul-ninja-15 | ۱۲ دی ۱۴۰۰

    اینم متاسفانه دیر پوشش دادید

  • mmd-mofangi
    mmd-mofangi | ۱۲ دی ۱۴۰۰

    بعد بیاید بگید دیمون سولز ریمیک یک ریمیک معمولیه یا بگید یه ریمستره

    • casinooo.blogfa.com
      casinooo.blogfa.com | ۱۲ دی ۱۴۰۰

      ریمستره بیشتر .
      منظور میازاکی از "بلوپوینت گیمز چیزهایی را در بازی خود ارائه کرد که ما آن‌ها را در نظر نمی‌گرفتیم" همون گرافیک بصریه بیشتر.
      تنها ریمیکی که واقعا قبولش دارم resident evil 2 remake که چون قشنگ کوبید همه چیزو از اول ساخت . دوربین ، گیم پلی ، طراحی ، مکان ها ، شخصیت ها و...

      • IAmAmir714
        IAmAmir714 | ۱۲ دی ۱۴۰۰

        و ریمیک فاینال فنتزی ۷

مطالب پیشنهادی