۷۰ درصد بازیکنان Elden Ring اولین باس سرسخت بازی را شکست دادهاند
با وجود اینکه هنوز سه هفته از عرضه Elden Ring نگذشته، اما بازیکنان به طرز شگفتآوری پیشرفت خوبی در The Lands Between داشتهاند. برای بازیکنان کهنهکار سری دارک سولز و تازه واردان این سبک، باس ...
با وجود اینکه هنوز سه هفته از عرضه Elden Ring نگذشته، اما بازیکنان به طرز شگفتآوری پیشرفت خوبی در The Lands Between داشتهاند.
برای بازیکنان کهنهکار سری دارک سولز و تازه واردان این سبک، باس Margit the Fell Omen در قلعه استورمویل (Stormveil Castle)، اولین محک جدی در مهارت را به نمایش گذاشت. او یک باس سرسخت است، به اندازهای سخت که میتواند بازیکنان زیادی را به طبیعت وحشی پیش از ورود به قلعه بازگرداند تا ۱۰ یا ۲۰ ساعت قبل از بازگشت دوباره به دم بزرگ عقربیمانندش، به کندوکاو در محیط بپردازند، سطح خود را بالا ببرند، اسلحههای بهتری بگیرند و کاملاً آماده مبارزه شوند.
با این حال با آمار و ارقام جدید مشخص شده که در واقع اکثر بازیکنان به سمت مارگیت بازگشتهاند و او را شکست دادهاند. طبق اچیومنتهای استیم ۷۰.۴ درصد از بازیکنان Elden Ring، مارگیت را شکست دادهاند و اکثریت به پاکسازی قلعه استورمویل ادامه دادهاند و ارباب آن، گادریک را نیز شکست دادهاند. به طوری که این اچیومنت دارای نرخ تکمیل ۶۱٪ است. برای تقریباً ۸ درصد از بازیکنانی که گادریک را شکست دادند، اما نفهمیدند که چگونه میتوانند از قدرت Great Rune استفاده کنند، باید احساس ناراحتی کرد.
این درصدهای اچیومنتهای بدست آمده از شکست دادن باسهای بزرگ، اعداد قابل توجهی برای بازیای با تعداد بازیکنان زیاد Elden Ring به حساب میآید. این بازی در جداول فروش استیم تسلط داشته، اما نشان داد که مردم فقط آن را نمیخرند، بلکه بازی هم میکنند و مراحل را پشت سر میگذارند. این عنوان در هنگام عرضه با حدود ۹۵۰ هزار بازیکن همزمان، رکورد جدیدی از خود ثبت کرد و بالاتر از رکوردهای CS:GO و Dota 2 قرار گرفت.
با قضاوت بر اساس اچیومنتها، الدن رینگ به اندازه کافی سخت نبوده که بازیکنان را از شکست دادن برخی از باسهای اصلی دیگر باز دارد. به طوری که ۴۶.۱٪ از بازیکنان باس Rennala و ۳۵.۷٪ نیز باس Radahn را شکست دادهاند و هر دو باس جزو نبردهایی هستند که اکثر بازیکنان احتمالاً با آنها مقابله خواهند کرد.
مقایسه این آمار با آخرین بازی فرام سافتور Sekiro جالبتر است. از اسفند ۱۳۹۷، تنها ۵۹.۹ درصد از بازیکنان سکیرو اولین باس خود را شکست دادهاند که باید گفت بدون کمک سایر بازیکنان، آسانتر از مارگیت است.
در طی سه سال، تنها ۴۷.۵ درصد از بازیکنان سکیرو توانستهاند Genichiro Ashina را شکست دهند، اولین محک جدی مهارتی که در کمتر از یک سوم از زمان کلی بازی با آن روبرو میشوید. در مقایسه میدانیم که حداقل ۶۱ درصد از بازیکنان Elden Ring اولین قلعه خود را پاکسازی کردهاند و اولین چالشهای بزرگ آن را تنها در عرض سه هفته پشت سر گذاشتهاند.
با این حال، اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان رایانههای شخصی هنوز راه زیادی تا پایان کار دارند. نرخ تکمیل اچیومنتهای پایانی بازی تنها ۱۷.۲ درصد است.
فرار از زندان توی هیومن فال فلت
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
الدن رینگ واقعا داره سطح پلیر هارو میبره بالاتر این باسه خیلی قویه
خود نیما چقدر مرد تا زدش
واقعا حقیقت تلخیه که تعداد کمی بازی رو تموم میکنن ...
من مارگیت رو زدم به مولا????
به نظرم زدنِ باس مارگیت از زدن گادریک سخت تره
چون ضربه هایی با تنوع بیشتر و بدتر و سنگین تر میزنه
لعنتی واقعا اینقدر سخته ؟?
سخته ب این دلیل ک هنوز خیلی آپدیت نشدی و مارگیت هم واقعا باس آسونی نیست و تنوع ضربه هاش بالاست۔و محیط نبردم کمی محدوده و حواست نباشه پرت میشی از پرتگاه
خدایی یه چیت تانک بیارن به بازی با اون باس فایت هارو بکشیم:))
??