ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

یوبیسافت
اخبار و مقالات

یوبیسافت از فناوری جدیدی برای ساخت جهان‌های بزرگ‌تر در بازی‌ها رونمایی کرد

یوبیسافت از فناوری انحصاری جدیدی به نام Scalar رونمایی کرد که از فضای ابری استفاده می‌کند و توسعه‌دهندگان با استفاده از آن می‌توانند بزرگترین جهان‌های ممکن را بسازند و همچنین از تعداد نامحدودی بازیکن پشتیبانی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

یوبیسافت از فناوری انحصاری جدیدی به نام Scalar رونمایی کرد که از فضای ابری استفاده می‌کند و توسعه‌دهندگان با استفاده از آن می‌توانند بزرگترین جهان‌های ممکن را بسازند و همچنین از تعداد نامحدودی بازیکن پشتیبانی می‌کند.

یوبیسافت توضیح می‌دهد که Scalar می‌تواند با ذخیره بخشی از قدرت پردازشی که برای اجرای بازی‌ها نیاز است در فضای ابری، می‌تواند محدودیت‌های سخت‌افزاری را پشت سر بگذارد. ظاهرا این فناوری از یک قابلیت کشف نشده فضای ابری استفاده می‌کند تا به توسعه‌دهندگان «آزادی، قابلیت توسعه و انعطاف پذیری بی‌سابقه» ارائه کند.

مطلب پیشنهادی
فرسنگ‌ها زیر انتظارات
بررسی بازی Skull and Bones

به نظر می‌رسد مفهوم اصلی فناوری جدید یوبسافت حذف کامل موانع فنی هنگام اجرای بازی‌ها توسط سخت‌افزار است و به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که بازی‌های بسیار بزرگتری بسازند که از بازیکنان بیشتری هم پشتیبانی می‌کند.

یوبیسافت

«پر-اولوف رومل» مدیر محصول یوبیسافت توضیح می‌دهد که Scalar قرار نیست مانند گوگل استیدیا یا مایکروسافت xCloud برای استریم کردن بازی‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. او توضیح می‌دهد که سرویس‌های استریم، بازی را در دسترس افراد بیشتری قرار می‌دهد اما این فناوری در تلاش است تا کیفیت بازی‌ها و امکاناتی در دسترس توسعه‌دهندگان را افزایش دهد.

او همچنین تاکید دارد که Scalar یک موتور بازی جدید نیست، بلکه نوعی فناوری جایگزین است که موتورهای موجود را به نهایت قدرت خود می‌رساند. به بیان ساده، این فناوری برای انجام کار خود، موتورهای بازی‌سازی را بخش‌بندی می‌کند تا هر کدام از آن‌ها بتوانند بدون نیاز به اجرای سایر بخش‌ها وظیفه منحصر به فرد خود را انجام دهند.

مطلب پیشنهادی
با دست پر به جنگ هیولاهای بازی بروید!
نکاتی که قبل از تجربه بازی Prince of Persia: The Lost Crown باید بدانید

علاوه بر ایجاد جهان‌هایی بسیار بزرگتر و پشتیبانی از بازیکنان بیشتر، «کریستین هولمویست» مدیرفنی یوبیسافت توضیح می‌دهد که با این فناوری توسعه‌دهندگان می‌توانند دنیای بازی‌های خود را در حالی که بازیکنان در حال بازی هستند، تغییر دهند.

فناوری Scalar در یوبی‌سافت استکهلم توسعه داده شده و ظاهرا این شرکت در حال کار روی یک IP کاملا جدید با استفاده از آن است. همچنین رومل توضیح داد که این فناوری «غیرمتمرکز» است، به این معنای که تمام شعبه‌های یوبیسافت می‌توانند از آن استفاده کنند.


بررسی ساعت هوشمند Huawei Watch GT 3

تماشای ویدئو از آپارات ویجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • mohammad sabegh
    mohammad sabegh | ۶ فروردین ۱۴۰۱

    خب خب اگه دقت کرده باشید گفتش که هر قسمت از موتور بازی سازیو بخش بندی می‌کنه که اگه واقعا بشه فیزیک بهتری در بازی خواهیم داشت و اینکه مپ به صورت تدریجی تغییر می‌کنه که خیلی باحاله

  • veteran
    veteran | ۳ فروردین ۱۴۰۱

    آقام یوبی سافت

  • reza-a-m-p-r
    reza-a-m-p-r | ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

    به نظرم در حال حاضر نمیشه خیلی امیدوار بود که این فناوری گار خاصی انجام بده
    چون الان شاید کسی نتونه جهان هایی به این اندازه بزرگ و البته با جزیات راضی کننده بسازه .
    همین چیزی رو که میتونن بسازن پر جزیات نیست چه برسه به این
    باید صبر کنیم تا بهترین نتیجه رو از این ببینیم

  • icy alireza
    icy alireza | ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

    بازی با مپ نمیدونم ۱۰۰ برابر جی تی ای وی فایده نداره وقتی جزییاتش ۱۰۰ برابر نباشه
    یا
    داستان بازی خوب نباشه یا حتی کیفیت بازی

  • Chpapymonianio
    Chpapymonianio | ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

    خب بزرگ بدون و لی بی محتوا بودن به هیچ دردی نمیخوره مپ کوچک با محتوا بهتر از مپ بزرگ بی محتوا

  • Amin1216
    Amin1216 | ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

    در واقع موتور بازیسازیشونم باگ داشته اومدن اونو درست کردن اسمشو گذاشتن فناوری جدید خخخخخخخخخخخ

  • emperorpalpatin
    emperorpalpatin | ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

    بزرگ بودن جهان بازی مهم نیست کیفیت آن جهان بازی ممکن است
    کیفیت مهم تر از کمیت است

  • Blacky
    Blacky | ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

    کاملا گیج شدم ، اصلا متوجه نمیشم
    باید وایسیم تا یه بازی بیاد بفهمیم

  • دکتر توقف(MAS)
    دکتر توقف(MAS) | ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

    سی جهانی بزرگ تر با جزیاتی کمتر?

  • Death Lake
    Death Lake | ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

    خیلی جالب و باحاله رسما ویدیو گیم رو 100 برابر بزرگتر و بهتر میکنه (البته حجم بازی ها هم ممکنه بیشتر بشه)

    • reza-a-m-p-r
      reza-a-m-p-r | ۲۹ اسفند ۱۴۰۰

      قراره بخشیش فضای ابری باشه پس خیلی رو حجمش تاثیر نمیزاره

  • ironwolf
    ironwolf | ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

    اگر مثل جنریت شدن باشه فایده ای نداره چون بازی مثل ماینکرفت با یه الگو هی دنیا جنریت میکنه ولی اگر سازنده تمام مپ رو خودش بسازه عالیه مثل world of warcraft که الان ۴تا سیاره داره هر سیاره هم چندین بخش داره و هر بخشی هم چند تا منطقه و شهر و روستا‌ که تمامش توسط خود سازنده ساخته شده یعنی جنریت نمیشه

  • -haeez
    -haeez | ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

    واسه همچین چیزی ؛ بی مرز بودن واقعا خوبه ؛ بتونی ازادی عمل بدی .
    .
    -ولی تکنولوژیِ ترسناکیه-

  • etc.erfan
    etc.erfan | ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

    برای جهان های بزرگ "خالی" یوبیسافت نه ولی برای جهان باز هایی مثل بازیای راکستار تکنولوژی خوبیه. باز دمشون گرم حالا یه کار مفید کردن بعد مدتها

  • Alireza8405
    Alireza8405 | ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

    شدیدا جالب به نظر می رسه
    باید دید چطور عمل می کنه
    اگر به وسیله ی این فناوری بشه تمام موانع فنی رو برداشت، می تونیم شاهد بازی های بسیار بزرگتر و عظیم تری باشیم

مطالب پیشنهادی