Elden Ring قرار بود قابلیت اکتشاف رویاهای NPCها را داشته باشد
سری ماموریت جالبی با شخصیت Monk Jiko وجود داشته
یک ویدیوی جدید مکانیکی از Elden Ring (الدن رینگ) را نشان میدهد که به شما اجازه میدهد NPCهای مختلف را خوابانده و در مورد رویاهای آنها اطلاعات کسب کنید.
باید اعتراف کرد که Elden Ring تاکنون موفقیت فوقالعادهای کسب کرده و همه جا صحبت از آن در میان است. با این اوصاف، مانند هر بازی که فرآیند ساخت طولانی مدتی داشته، الدن رینگ نیز شاهد تغییرات بسیار زیادی بوده است.
مطلب پیشنهادی:۱۰ اشتباه بزرگی که هر بازیکن الدن رینگ اولین بار انجام میدهداشتباهات بزرگی که بسیاری از ما مجبور به تجربه آن شدیم!به دلیل مقیاس، زمان و میزان بودجه، بازیها اغلب مجبور به عقبنشینی شده و چیزهایی را در طول مسیر حذف میکنند. Elden Ring نیز از این قاعده مستثنی نبود و به نظر میرسد یک ویژگی بسیار مهم و همچنین یک خط کامل ماموریت تنها چند ماه پیش از انتشار نهایی بازی، حذف شده است.
ویدیوی جدیدی از لنس مکدونالد نشان میدهد که شخصیتی به نام Monk Jiko وجود داشته که کاملا صداگذاری و انیمیشنسازی شده بود و از بازیکنان میخواست «Dream Mist» را جمعآوری کنند، مادهای مهمانند که میتوان از NPCهای در حال خواب به دست آورد. پس از جمعآوری کافی، جیکو به بازیکن نوشیدنی «Dreambrew» را میدهد که میتوان آن را به NPCهای مختلف داد و آنها را خواباند.
آنها سپس رویاهای مختلفی میبینند که برای بازیکن آشکار میشوند، اما مشخص نیست که آیا این رویاها فقط از طریق متن توضیح داده میشوند (همانطور که در این نسخه اولیه این قابلیت دیده میشود) یا اینکه بصریتر بودهاند. یکی از تاجران بازی (Merchant) در ویدئوی مکدونالد دیده میشود که نوشیدنی را میخورد و یک کابوس وحشتناک میبیند. مکدونالد همچنین اشاره کرد که جیکو ماموریتهای بیشتری داشته که در طول کل بازی امتداد داشته، اما در نهایت از بازی حذف شده است.
مطلب پیشنهادی:قبل از تجربه دیالسی الدن رینگ باید چه کارهایی انجام دهیم؟مقدمات سفر به سرزمین سایهشرارتهای نیما توی این بازی بیسابقست – رابر بندیتز
یعنی مثلا میتونستیم خاطرات blaidd رو ببینیم ؟
بازی خوبی بود اما وقتی با سولز مقایسه اش میکنم هنوز داستان سولز بیشتر تو دلم میشینه
کاش حذف نمی شد .
میشد از این قابلیت استفاده های خیییلییی قشنگی کرد.
مثلا وقتی NPC خوابش میبره و رویاش برای ما معلوم میشه، بشه با یه آیتم رفت توی رویای اون NPC و وارد دنیایی شد که رویا در اون جریان داره.
مثلا یه تایمی رو مشخص میکردن که در اون زمان، باید تمام کار ها رو انجام بدیم و سریع از رویا بیایم بیرون؛ در غیر این صورت توی دنیای رویا گیر کنیم و بمیریم!
یعنی اگه هر NPC دو سه تا رویا داشت ، تعداد لند هایِ رویا هایِ NPC ها بالای ۵۰ تا میشد! یعنی ۵۰ تا داستان جدید و محتوای جذاب ( اینجوری میشد بیشتر درباره سرگذشت NPC ها اطلاعات کسب کرد.)
خیلی ایده خفنی میشد. ولی در این صورت زحمت ساخت بازی بیشتر میشد