هاوسمارک میخواهد از ایدههای Returnal در بازی بعدی خود استفاده کند
طراح ارشد بخش روایت Housemarque به تازگی اعلام کرد که استودیو قصد دارد ایدهها و سیستمهای روایی که در ابتدا برای Returnal برنامهریزی شده بود را در بازی بعدی خود بگنجاند. ایوی کورهونن (Eevi Korhonen) ...
طراح ارشد بخش روایت Housemarque به تازگی اعلام کرد که استودیو قصد دارد ایدهها و سیستمهای روایی که در ابتدا برای Returnal برنامهریزی شده بود را در بازی بعدی خود بگنجاند.
ایوی کورهونن (Eevi Korhonen) در مصاحبه با VGC درباره آینده توسعهدهندگان و آنچه او را در مورد کار در استودیو فنلاندی هاوسمارک در آینده هیجانزده میکند، صحبت کرد.
استودیو Housemarque اوایل سال میلادی جاری تایید کرد روی یک IP جدید برای پلی استیشن کار میکند. کورهونن گفت:
Returnal بسیار جاهطلبانه بود. فوقالعاده بلندپرواز بودیم، اما باز هم باید چیزهای زیادی را در اتاق تدوین باقی میگذاشتیم. ایدهها و سیستمهای روایی زیادی استفاده نشدند. من بسیار هیجانزدهام که آن قطعات را انتخاب کنم و ببینم که چگونه آنها با داستان IP جدید ما مطابقت پیدا میکنند.
کورهونن همچنین در مورد درسهایی که او و تیم در طول توسعه Returnal آموختهاند و در ایجاد اولین بازی بزرگ و داستانمحور استودیو Housemarque نقش داشتند، صحبت کرد.
فکر میکنم که ما اهمیت سرعت بازی و سختی آن در یک عنوان روگ لایک را یاد گرفتیم. بسیار سخت است که آن را کنترل کنید و با خود بگویید «خب، حالا با این ضرباهنگ، داستانی عالی به آنها ارائه میدهیم». این موضوع به نوعی، زیبایی بازیهای خطی را نشان میدهد، زیرا شما قابلیت کنترل آن را یاد میگیرید.
در بازی Returnal، بازیکن زمانی که میمیرد و به سفینه خود بازمیگردد، در قالب یک سری کاتسین شاهد پیشروی داستان است. سکانسهای داستانی طولانیتری نیز وجود دارد که در خانهای در اواسط منطقه اول اتفاق میافتد.
کورهونن توضیح داد:
شما باید بازیکنان را با این فکر وسوسه کنید «از اینکه به زودی این بخش از داستان را دریافت میکنید، هیجانزدهاید؟» و امیدوار باشید قبل از اینکه لازم باشد مورد بعدی رخ دهد، داستان را دنبال کنند.
دو ماه پس از انتشار Returnal، استودیوی فنلاندی توسط Sony Interactive Entertainment خریداری شد که در حال حاضر روی افزایش خروجی بازیهای لایو سرویس خود متمرکز شده است. این استودیو سال گذشته گفت پیوستن به سونی به آنها اجازه میدهد تا به خلف تجربههای بزرگتری مانند ریترنال ادامه دهند.
Top 10: بازی هایی که برای کارهای احمقانه به شما جایزه میدهند!
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
امیدوارم استفاده کنه چون ریترنال واقعا تکراری نبود و عالی بود ولی امیدوارم ایده هاش زیادی تکراری نباشن
واقعا یکی از بهترین بازی های coop که میتونید با رفیقتون بازی کنید. اکشن سریع و پر از چالش های باحال. از تمام قابلیت های دوال سنس استفاده کردن حس خفنی میده. ولی صبر و حوصله داشته باشید چون خیلی ریواردینگه جلوتر که پیش میرید.