کپکام میزان علاقه به برگزاری دوباره رویداد دیجیتالی خود را میسنجد
رویداد لایو استریم ۳۵ دقیقهای کپکام بامداد روز دوشنبه برگزار شد و ویدیوهایی از عناوین مورد انتظار این شرکت ژاپنی از جمله Monster Hunter Rise: Sunbreak, Street Fighter 6, Expoprimal, Resident Evil 4 و موارد ...
رویداد لایو استریم ۳۵ دقیقهای کپکام بامداد روز دوشنبه برگزار شد و ویدیوهایی از عناوین مورد انتظار این شرکت ژاپنی از جمله Monster Hunter Rise: Sunbreak, Street Fighter 6, Expoprimal, Resident Evil 4 و موارد دیگر به نمایش در آمد.
این رویداد شامل هیچ اعلامیهای از یک بازی جدید نبود. کپکام ریمیک بازی Resident Evil 4 را دو هفته پیش در برنامه State of Play پلی استیشن و بازی Dragon's Dogma 2 را نیز در یک برنامه لایو استریم جداگانه در بامداد روز جمعه معرفی کرد.
اکنون کپکام نظرسنجی از طرفداران در رابطه با رویداد دیجیتالی اخیر خود را آغاز کرده و از آنها درخواست کرده که یک سری فرم از طریق کانالهای رسانههای اجتماعی کپکام را پُر کنند. در درخواست آنها آمده است:
مایلیم نظرات شما را در مورد #CapcomShowcase بشنویم، پس لطفا چند دقیقه وقت بگذارید و این نظرسنجی کوتاه را پر کنید.
این نظرسنجی سوالات مختلفی را مطرح میکند، از جمله اینکه کاربر چگونه در مورد Showcase شنیده است، به کدام بازی علاقه داشته و از چه چیزی بیشترین و کمترین لذت را برده است.
همچنین از کاربر میپرسد که چه احساسی در مورد مدت زمان رویداد دارد و آیا در صورت برگزاری یک رویداد دیجیتالی آتی کپکام مانند Capcom Showcase، آن را تماشا خواهد کرد یا خیر.
کپکام یکی از معدود ناشران ثالثی بود که رویداد دیجیتالی خود را در این ماه برگزار کرد، زیرا بسیاری از شرکتهای دیگر تصمیم گرفتند اعلامیههای خود را در Summer Game Fest قرار دهند یا بهطور کامل از اشتراکگذاری اخبار جدید خودداری کنند.
اسکوئر انیکس، یوبیسافت و الکترونیک آرتز علیرغم انجام این کار در سال گذشته، امسال رویدادی برگزار نکردند. در سال ۲۰۲۱، این شرکتها تا حدودی واکنش انتقادی منفی به رویدادهای دیجیتالی خود دریافت کردند، چرا که طرفداران احساس میکردند این رویدادها حاوی اعلامیههای کمتری نسبت به پیشبینیها بودند و برای یک برنامه مستقل کافی نبودند.
جف کیلی، روزنامهنگار و مجری برنامههای Summer Game Fest و The Game Awards، پیش از این به طرفداران هشدار داده بود که انتظار رویدادهای دیجیتالی کمتری را در تابستان امسال داشته باشند.
سال گذشته برنامههای زیادی وجود داشت که در آن همه ناامید شدند، درست نمیگویم؟ مانند تیک-تو، کپکام، اسکوئر انیکس و مواردی از این قبیل.
فکر میکنم [آنها] یاد گرفتهاند که اگر میخواهید یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کنید، باید حداقل ۳۰ دقیقه محتوا داشته باشید و گاهی اوقات آنها تنها یک یا دو بازی عالی برای نمایش دارند که ممکن است برای انجام یک رویداد کامل، کافی نباشد.
Top 10: بازی هایی که برای کارهای احمقانه به شما جایزه میدهند!
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.