طرفداران Fall Guys از سیستم بتل پس رایگان بازی راضی نیستند
هفته گذشته Fall Guys به عنوان یک بازی رایگان عرضه شد و به دنبال آن، سیستمهای درآمدزایی و پیشروی بازی دستخوش تغییرات عظیمی شدند. این عنوان هنوز بتل پس فصلی خود را دارد، اما چالشهای ...
هفته گذشته Fall Guys به عنوان یک بازی رایگان عرضه شد و به دنبال آن، سیستمهای درآمدزایی و پیشروی بازی دستخوش تغییرات عظیمی شدند. این عنوان هنوز بتل پس فصلی خود را دارد، اما چالشهای روزانه، هفتگی و طولانیمدت را نیز برای تشویق بازیکنان به منظور بازگشت روزانه به بازی اضافه کرده است.
با این حال، بازیکنان Fall Guys از سیستم جدید پیشرفت کاراکتر ناامید هستند، حتی تا آنجا پیش رفتند که بگویند در برخی موارد شکست خوردن در مسابقات بهتر از تلاش برای برنده شدن است.
به نظر میرسد مشکل اصلی سیستم پیشروی بتل پس Fall Guys ریشه در چالشهای روزانه و هفتگی دارد در حالی که سیستم پیشروی استاندارد آن تا حد بسیار شدیدی نرف شده است. یعنی در صورتی که بازیکن یک چالش روزانه یا هفتگی را به پایان برساند، میتواند حدود یک یا چند لول در بتل پس پیشروی کند، اما درصورتی که هیچ چالشی باقی نمانده باشد، مقدار امتیاز دریافتی و پیشروی او در بتل پس به حد چشمگیری کاهش پیدا میکند.
یکی از کاربران در Reddit توجه همگان را به این موضوع جلب کرده که بازیکنان Fall Guys در سیستم بتل پس جدید چقدر کمتر پیشرفت میکنند. کاربر hold_my_cocoa عکسی از بازیهای خود به اشتراک گذاشته که در راندهای اول، دوم، سوم، چهارم و پنجم شکست خورده و در نهایت، عکس از مسابقهای که در آن اول شده گذاشته است.
باخت در دور اول ۲۴ امتیاز دارد، در حالی که پیروزی در دور پایانی که منجر به برد این بازیکن شده، ۱۰۷ امتیاز را به همراه داشته است. به عبارت دیگر، باخت مکرر، سریعتر از بردن به بازیکنان امتیاز میدهد.
اگرچه ممکن است مضحک باشد که پنج بار باخت در دور اول میتواند ۱۲۰ امتیاز در مقابل بردن پنج راند متوالی برای ۱۰۷ امتیاز کسب کند، اما مشکل عمیقتری وجود دارد که باید آن را پذیرفت.
صرف نظر از اینکه بازیکنان چگونه امتیاز کسب میکنند، خواه ۱۲۰ امتیاز به واسطه باخت پیاپی باشد یا ۱۰۷ امتیاز یا کمتر به واسطه پیروزی، پیشرفت کاراکتر به طرز شگفتآوری کُند است. اگر رفتن از لول ۱۰ به ۱۱ حدود ۵۰۰ امتیاز بخواهد، بدین معناست که بازیکنان Fall Guys باید پنج بار مرحله آخر را پیروز شوند تا به سطح جدید دست پیدا کنند. از طرف دیگر، این مقدار امتیاز مساوی با ۲۱ باخت در دور اول ۲۴ امتیازی است.
به راحتی میتوان فهمید اولویت اصلی این است که بازیکنان هر روز به بازی برگردند، حتی اگر شده تنها برای یک یا دو ساعت. اگر بازیکنان این کار را انجام ندهند، Fall Guys به آنها پاداش زیادی نمیدهد.
اینکه آیا تغییراتی در سیستم پیشروی جدید اعمال خواهد شد یا خیر، مشخص نیست. بهروزرسانیهای مستمر برای یک بازی سرویسی امری ضروری برای نگه داشتن بازیکنان به حساب میآید. اما حداقل فعلاً خبری از تغییرات و حل مشکلات بازی به گوش نمیرسد. به عنوان یک بازی رایگان، موفقیت فال گایز در گرو میزان بازیکنان آن قرار دارد. پس حتی اگر سیستمی معیوب باشد، شاید هرگز تغییراتی در آن صورت نگیرد. این موضوع، مسئلهای است که تنها به مرور زمان مشخص خواهد شد.
Top 10: دلایل مسخره بازی سازها برای شکست بازیشون!
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
تو تروفی هاش هم همینرو صدق میکنه !
تو بمیری یا پرت شی پایین تروفی پی اس فور بیشتر میده تا وین بگیری انگار اصن برا برد بازیکن تروفی خاصی در نظر گرفته نشده
فال گایز پلیر ها عصبی که با ماموریت بهتر از اصل بازی جلو میری
براول هالا پلیر ها راضی از اینکه باید بیست نفر رو روی هوا با پتک تک ضرب بکشن تا یک سوم ی لول بتل پس بره بالا ??(بتل پسش فقطه فقط با ماموریت میره جلو)
والا من که بهش اهمیت نمیدهم و بازیمو میکنم بعد میبینم عه! بتل پسم رفته لول بعد