میاموتو در ابتدا از سبک هنری The Legend of Zelda: The Wind Waker راضی نبود
در مصاحبههای قدیمی شیگرو میاموتو از نینتندو که به تازگی منتشر شده، به این نکته اشاره شده که او در ابتدا سبک هنری The Legend of Zelda: The Wind Waker را دوست نداشته و خواستار ...
در مصاحبههای قدیمی شیگرو میاموتو از نینتندو که به تازگی منتشر شده، به این نکته اشاره شده که او در ابتدا سبک هنری The Legend of Zelda: The Wind Waker را دوست نداشته و خواستار تغییر آن شده بود.
طبق ترجمه مصاحبههای مجلههای قدیمی منتشر شده توسط DidYouKnowGaming، نینتندو در ابتدا قصد داشت گرافیک Ocarina of Time و Majora’s Mask را بهبود ببخشد و حتی نمونه اولیهای از The Wind Waker را در آن سبک ایجاد کرده بود.
با این حال، پس از اینکه یکی از اعضای تیم توسعه Toon Link را طراحی کرد، بقیه اعضای تیم عاشق آن شدند و سبک هنری جدید The Legend of Zelda: The Wind Waker شکل گرفت. این اطلاعات جدید برگرفته از شمارههای قدیمی مجله Nintendo Dream، یک نشریه ژاپنی مربوط به اواسط دهه ۲۰۰۰ است که توسط DidYouKnowGaming ترجمه شده است.
در مصاحبه با کارگردان The Wind Waker، ایجی آنوما میدانست که میاموتو از بازطراحی خوشش نمیآید، بنابراین تا آنجا که میتوانست پیش از نشان دادن آن به رئیسش صبر کرد و گفت زمانی که او برای اولین بار طراحی کارتونی لینک را دید «به معنای واقعی کلمه احساس انزجار کرد».
آئونوما به یاد میآورد:
اگر از همان ابتدا میرفتم و با او صحبت میکردم، فکر میکنم او میگفت «حال زلدا چطور است؟» میاموتو تا انتها حاضر نمیشد سبک هنری واقعگرایانه لینک را رها کند.
در مقطعی، او مجبور شد برخلاف میلش سخنرانی کند. آن زمان بود که به من گفت: «میدانی، هنوز برای تغییر مسیر و ساخت یک زلدای واقعگرا دیر نشده است».
در آن زمان، طراحی جدید زلدا در میان بازیکنان بحث برانگیز شده بود و بسیاری خواستار تغییر سبک آن شدند. با این حال، شور و هیجان تیم ساخت The Wind Waker و اصرار آنها برای دنبال کردن این سبک، ظاهراً باعث شد که این بازی در سبک چیبی باقی بماند.
طبق مصاحبه ترجمه شده، عامل دیگر این بود که میاموتو در آن زمان باور داشت ساخت یک زلدای واقعگرایانه برای کنسول GameCube یک دهه به طول خواهد کشید.
پس از انتشار The Wind Waker، نینتندو تمام ماجراجوییهای آینده Toon Link را مخصوص سیستمهای دستی نگه داشت و برای سری اصلی کنسولهای خانگی سبک هنری واقعگرایانهتری را اتخاذ کرد که در ادامه نیز بازی Twilight Princess را برای گیم کیوب و Wii منتشر کرد.
Top 10: دلایل مسخره بازی سازها برای شکست بازیشون!
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خب من که خیلی خوشم میاد طوری که هم بزی اصلی و هم ریمسترش را هم بازی کرده ام و بنظرم انتخاب خوبی بود زیرا بعد از آن بازی توایلایت پرنسس از گرافیک واقعه گرایانه استفاده شده
حق داشت بنده خدا
سبک چیپی خیلی بامزه و گوگولی هست... ولی به نظرم برای بازی های با داستان های سنگین مناسب نیست
اتفاقا به نظرم این سبک خیلی باحاله و طراحی زیبایی داره