نمرات بازی F1 22 مشخص شد – تجربهای لذتبخش در سبک مسابقهای
بازی F1 22 فردا (۷ تیر ماه) برای کنسولهای نسل هشتم و نهم و پیسی منتشر خواهد شد و اکنون نمرات این بازی مسابقهای اعلام شده است. مطلب پیشنهادی ویجی کوییز فیفا: فیفا باز واقعی کیه؟ ...
بازی F1 22 فردا (۷ تیر ماه) برای کنسولهای نسل هشتم و نهم و پیسی منتشر خواهد شد و اکنون نمرات این بازی مسابقهای اعلام شده است.
الکترونیک آرتز در اردیبهشت ماه با انتشار یک تریلر، بازی F1 2022 را معرفی کرد. بازی مسابقهای که شامل حالتهای جدیدی از جمله مسابقات سرعتی، گزینههای سفارشیسازی جدید برای تنظیم تعداد دورهای مسابقه، دورههای ایمنی خودرو و پیت استاپ (محلهایی برای توقف و رسیدگی به خودرو) میشود و همچنین هوش مصنوعی آن به گونهای طراحی شده که با سطح مهارت بازیکن هماهنگی داشته باشد.
نسخه پلی استیشن ۵ بازی در وبسایت متاکریتیک، تاکنون بر اساس ۱۳ نقد، امتیاز ۸۳ را کسب کرده است. در ادامه برخی نظرات منتقدان درباره بازی F1 22 را مرور خواهیم کرد.
وبسایت GamersRD در بررسی خود از بازی به آن نمره ۱۰۰ داده و یادداشت میکند:
F1 22 یک گام رو به جلو است و تماک چیزهایی که در بازی قبلی دیدهایم، مانند سطح گرافیک و حالتهای جدید را بهبود بخشیده است. کدمسترز و الکترونیک آرتز تمام تلاش خود را در این بازی به کار گرفتهاند. میتوانم بگویم F1 22 یکی از برجستهترین بازیهای مسابقهای است که امسال منتشر شده.
وبسایت Everyeye.it که نمره ۸۰ را به بازی داده، درباره آن یادداشت میکند:
بازی سرگرمکننده که تماشای آن نیز چشمگیر است. F1 22 با وجود هوش مصنوعی بالاتر از حد متوسط و مدل رانندگی خود مفهوم سیمکید [simcade] را کاملا خلاصه میکند.
در نهایت، Push Square که نمره متوسط ۷۰ را به بازی داده، مینویسد:
در حالی که ارائه بازی قوی است و بازی به طور کلی جالب به نظر میرسد، برخی از جنبهها آن مانند مدل کاراکترها دقیقا آنطور که باید باشند، نیستند. همچنین ما با باگهای بسیار زیادی مواجه شدهایم که انتظار داریم در بهروزرسانیها بعدی برطرف شوند.
Top 10: دلایل مسخره بازی سازها برای شکست بازیشون!
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نمراتش عالیه
بقول دوستمون این push square میخواسته بازی جهان باز نقد کنه ریسینگه دستش رسیده
به نظرم سایت push square یه اشتباه تو برسی اش کرده چون مدل کارکتر ها توی یه بازی ریسینگ چندان اهمیتی نداره مهم مدل ماشین ها و جاده ها و..... هست
دقیقا?
آیا عاملی وجود دارد که از تکرار در این بازی جلوگیری کند ؟