ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Halo Infinite
اخبار و مقالات

مصرف بسیار بالای اینترنت در بخش چند نفره بازی Halo Infinite

در حال حاضر استودیو 343Industries در حال بررسی مشکلی است که ظاهرا باعث می‌شود Halo Infinite حجم عظیمی از داده را در طول هر مسابقه چند نفره دانلود کند. این بازی در برخی موارد تقریبا ...

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

در حال حاضر استودیو 343Industries در حال بررسی مشکلی است که ظاهرا باعث می‌شود Halo Infinite حجم عظیمی از داده را در طول هر مسابقه چند نفره دانلود کند. این بازی در برخی موارد تقریبا ۱ گیگابایت مصرف می‌کند.

این موضوع اولین بار توسط کاربر NicmeistaR در توییتر برجسته شد. این طور به نظر می‌رسد که پس از هر مسابقه، این بازیکن بین ۳۰۵ مگابایت تا ۹۰۰ مگابایت داده استفاده کرده است. چنین چیزی باعث ایجاد هشدار شد زیرا بازی در عرض چند ساعت می‌تواند ناخودآگاه حجم زیادی از داده‌های بازیکنان را بدون آنکه خبر داشته باشند مصرف کند.

در پاسخ به این ادعا، اکانت توییتر Halo Support پاسخ داد:

تیم در حال بررسی گزارش‌هایی درباره دانلود داده‌های اضافی Halo Infinite پس از مسابقات چند نفره است. بهبودی برای این مشکل در به‌روزرسانی Drop Pod ماه آگوست گنجانده خواهد شد.

Halo Infinite

پس از این حرف‌ها، بازیکنان واکنش منفی نشان دادند، به خصوص در پی چندین مشکل در بازی که هنوز برطرف نشده است. یکی از کاربران گفت:

بازی شما برای برخی از افراد به معنای واقعی کلمه غیرقابل بازی می‌شود، زیرا آن‌ها نمی‌توانند هزینه داده‌های بی‌نهایت را از نظر مالی پوشش دهند.

مشخص نیست زمانی که بازیکنان بیشتری متوجه افزایش شدید ترافیک شبکه شوند، به خصوص بازیکنانی که پهنای باند محدودی دارند، همچنان به تجربه بازی ادامه بدهند یا خیر.

همچنین مشخص نیست که چه چیزی باعث چنین جهش عظیم داده می‌شود. برخی حدس می‌زنند که این بازی تلاش می‌کند تا فیلم‌های Replay مسابقه را ذخیره کند، با این حال، برخی دیگر از کاربران مشاهده کرده‌اند که افزایش عظیم داده‌ها در چند دقیقه پس از شروع بازی اتفاق می‌افتد، قبل از اینکه اصلا چیزی ذخیره شود.

Halo Infinite در حال حاضر از طیف گسترده‌ای از مشکلات رنج می‌برد، از جمله مواردی که ماه‌ها بر بازی تاثیر گذاشتند. مشکل مداوم با «desync» هنوز برطرف نشده زیرا استودیو ۳۴۳ منابع را به بخش‌های دیگری اختصاص داده است.

این موضوع از مشکلات همگام‌سازی کلاینت و سرورهای بازی ناشی می‌شود که منجر به موقعیت‌هایی می‌شود که حملات از نزدیک ثبت نمی‌شوند، زیرا کلاینت و سرور هر کدام فکر می‌کنند بازیکنان در موقعیت‌های متفاوتی قرار دارند. Halo Infinite همچنین بدون امکان پخش مجدد ماموریت‌های کمپین پس از تکمیل آن‌ها منتشر شد، مگر اینکه کاربران یک فایل ذخیره جدید را شروع کنند.

مد کوآپ بازی نیز که چندین بار به تعویق افتاده، به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تنها کمپین‌های شخصی خود را پیش ببرند. استودیو اعلام کرد که این مد «اواخر آگوست» منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی
مدمکس انیمه‌ای با چاشنی طنز
بررسی بازی Sand Land

چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

تماشا از یوتیوب ویجیاتو پلاس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • HAckerjohnwickfan
    HAckerjohnwickfan | ۸ مرداد ۱۴۰۱

    کاشکی میشد بانجی هیلو رو نگه میداشت و نمیداد به مایکروسافت اینطوری تو پی اس فور بازی میکردم?

  • vesal
    vesal | ۲ مرداد ۱۴۰۱

    بعد می گفتیم اینستا و وارزون اینترنت زیاد مصرف می کنن?

  • My_FeatHerS
    My_FeatHerS | ۲ مرداد ۱۴۰۱

    آقا بیاین وارزون هر مچ بین 10 تا 40 مگ میبره?

    • Alireza8405
      Alireza8405 | ۳ مرداد ۱۴۰۱

      اون بزرگوار نت رو سر دانلود خودش و آپدیت هاش پیر می کنه به جای هر مچ

    • vesal
      vesal | ۳ مرداد ۱۴۰۱

      هر ساعت بازی کردن وآرزوی به صورت کژوال فقط ۱۲۸ mg میبره

  • 3D Club
    3D Club | ۲ مرداد ۱۴۰۱

    دو هفته پیش بود که بازیو گرفتم (روی پی سی ). اینترنتم در عرض یه هفته نصف شد تقریبا بعد از دانلود بازی هر روز ۳ الی۴ گیگ مصرف میشد من فقط دو سه تا مچ هر روز بازی‌ میکردم . علاوه بر این ها بازی کلی مشکلات مسخره دیگه هم داره . روی پی سی بازی اصلا بهینه نیست با اینکه سیستمم بالاست و حتی تونستم بازی هایی مثل گاد اف وار یا فورتزا ۵ رو با گرافیک بالا اجرا کنم ، توی این بازی توی گرافیک medium هم لگ میزد . توی بخش کمپین بازی هم کلی باگ هست مثلا دشمنا یا یار هام بعضی مواقع غیب میشدن یا ماشین توی زمین گیر میکرد یا ........ برای اینکه بتونم یه مچ رو استارت کنم باید کلی صبر میکردم بعضی از گیم مود ها هم که اصلا اجرا نمیشد . توی بخش نظرات بازی توی برنامه ایکس باکس همه از بازی شاکی هستن خودتون میتونید ببینید یه قول یکی از کاربر های اون جا این بازی آشغاله ?

  • shahid-khalse
    shahid-khalse | ۲ مرداد ۱۴۰۱

    ohhhhhhhhh sheet

  • Mohammad8-Amin
    Mohammad8-Amin | ۲ مرداد ۱۴۰۱

    oh sh*ts :/

  • Uuuuuuuu8uhurc3ugrvugyvruguv4tugvrguy
    Uuuuuuuu8uhurc3ugrvugyvruguv4tugvrguy | ۲ مرداد ۱۴۰۱

    نتیجه اخلاقی : هیلو را باید آفلاین پلی داد

    • MMYKING
      MMYKING | ۲ مرداد ۱۴۰۱

      واقعا افلاینش لذت بخش تره

  • SinaSniper12
    SinaSniper12 | ۲ مرداد ۱۴۰۱

    یادش بخیر قبلا بانجی هیلو میساخت

    • Uuuuuuuu8uhurc3ugrvugyvruguv4tugvrguy
      Uuuuuuuu8uhurc3ugrvugyvruguv4tugvrguy | ۲ مرداد ۱۴۰۱

      هیلو هاشم نسبت به زمان خودشون عالی بودن

      • Mohammad-Nikhalat-Jahromi
        Mohammad-Nikhalat-Jahromi | ۲ مرداد ۱۴۰۱

        هاشم هیلوساز ???

        • Uuuuuuuu8uhurc3ugrvugyvruguv4tugvrguy
          Uuuuuuuu8uhurc3ugrvugyvruguv4tugvrguy | ۲ مرداد ۱۴۰۱

          مسترچیف وسط بازی یه درامای گنده درست میکنه????
          (هاشم هایزنبرگ)

  • MMYKING
    MMYKING | ۲ مرداد ۱۴۰۱

    یا ابوالفضل??
    ۳۴۳ گند زدی

    • Ali-m
      Ali-m | ۲ مرداد ۱۴۰۱

      حاق

    • MMYKING
      MMYKING | ۲ مرداد ۱۴۰۱

      ممنون از ادامین عزیز که حرف های بنده رو سانسور میکنن :)

      • Alireza8405
        Alireza8405 | ۳ مرداد ۱۴۰۱

        ممنون از شما که بعد از این کلمات زیبا تری انتخاب می کنی:)

    • 3D Club
      3D Club | ۲ مرداد ۱۴۰۱

      دقیقا بانجی فقط

مطالب پیشنهادی