گیمپلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order شبیه سکیرو است
عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order در E3 امسال معرفی شد. با وجود این که به نظر نمایش بدی نداشت اما عدهای اعتقاد داشتند به طور کلی دیدی درست از گیمپلی بازی ارائه نشده. بعد ...
عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order در E3 امسال معرفی شد. با وجود این که به نظر نمایش بدی نداشت اما عدهای اعتقاد داشتند به طور کلی دیدی درست از گیمپلی بازی ارائه نشده. بعد از انتشار تریلر گیمپلی بازی، خیلیها این اعتقاد را داشتند که بازی خیلی شبیه به متروید بود و سیستم مبارزات بازی هم با سکیرو و سری دارک سولز مقایسه شد. حالا خود توسعهدهندگان این عنوان هم بازی خود را با ساخته استودیو فرام سافتور مقایسه میکنند.
در آخرین شماره منتشر شده از مجله EDGE هم جیسن دِ هِراس، طراح ارشد مبارزات این بازی، در مورد سیستم مبارزات آن صحبت کرده. او گفت که مبارزات Star Wars Jedi: Fallen Order «بسیار شبیه» به عنوان سکیرو خواهد بود. اگر با این بازی آشنایی ندارید باید بگوییم که سکیرو شدیداً به زمان بندی در انجام حملات و دفع حملات حریف متکی است.
فکر کردم خیلی خفن و کمی لذت بخش است که بتوانید چنین بازیای را بدون یک نوار استقامت (یا همان نوار استامینا) بسازید. میگذارند حمله کنید، میگذارند غلت بزنید، آزادانه همه این کارها را انجام میدهید. و بعدش هوش مصنوعی به شما میگوید که آیا دارید کار درست را انجام میدهید. برای ما مشخص شده بود لازم نیست تمام کارهایی که گیمر انجام میدهد را محدود کنید؛ بگذارید کمی حرکت داشته باشند، سپس بگذارید هوش مصنوعی یا روی دستشان بزند یا با مشت به صورتشان بکوبد. مورد مثبتی برای ما بود که بدانیم یک بازی وجود دارد که خیلی شبیه به بازی ما است. بسیار شبیه.
سکیرو باعث به وجود آمدن بحثهایی بر سر سختی بازی به خاطر سیستم آموزشی سختی که دارد شده بود. با توجه به منبع اقتباس Star Wars Jedi: Fallen Order به نظر نمیآید این بازی بخواهد قدم به قدم روشهای سیکرو را دنبال کند اما تا خود بازی منتشر نشود نمیتوان از این مورد اطمینان داشت. به هر حال بهتر است انگشتان خود را برای فشار دادن دکمههای زیادی آماده کنید.
عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ 15 ماه نوامبر (24 آبان ماه) برای پتلفرمهای پلیاستیشن 4، ایکسباکس وان و پیسی منتشر خواهد شد.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.