نسخه بعدی هیلو از Unreal Engine استفاده میکند
شایعاتی به گوش میرسد که بر اساس آنها نواقص، کمبودها و تاخیرهای طولانی هیلو اینفینیت (Halo Infininte) باعث شدند استودیوی 343industries تصمیم بگیرد موتور بازیسازی خود را کنار گذاشته و از آنریل انجین استفاده کند. ...
شایعاتی به گوش میرسد که بر اساس آنها نواقص، کمبودها و تاخیرهای طولانی هیلو اینفینیت (Halo Infininte) باعث شدند استودیوی 343industries تصمیم بگیرد موتور بازیسازی خود را کنار گذاشته و از آنریل انجین استفاده کند.
بنابر ادعای Jeremy Penter ملقب به ACG یکی از اینفلوئنسرهای صنعت بازی، استودیوی 343 تصمیم خود را گرفته و موتور بازیسازی SlipSpace را که پیشتر از آن برای ساخت هیلو اینفینیت استفاده شد به طور کامل کنار میگذارد.
جرمی پنتر مدعی شد که طبق گفتههای منابعش، این استودیو به طور قطع قصد استفاده از موتور آنریل را دارد. درصورتی که این خبر به طور رسمی تایید شود، مشخص نیست چه آیندهای در انتظار هیلو اینفینیت باشد، خصوصاً زمانی که قرار بود یک پشتیبانی ده ساله از این بازی صورت بگیرد.
موتور بازیسازی چهارچوبی است که از آن برای توسعه بازیها استفاده میشود و در آن ابزاری برای طراحی گرافیک، فیزیک، شبکه و... وجود دارد. درحالی که هزینه و دردسرهای توسعه یک موتور جدید خیلی زیاد است، بیشتر بازیسازها از گزینههای موجود در بازار مثل موتور آنریل یا یونیتی استفاده میکنند تا نیاز به ساخت موتور اختصاصی برای بازی خود نداشته باشند.
اگر 343 تصمیم قطعی برای تغییر به آنریل را گرفته باشد، به احتمال زیاد باید شاهد موج عظیمی از کوچ بازیسازها از این استودیو و دردسرهای جدید و فراوان در مسیر توسعه بازی بعدی باشیم. همانطور که ماه پیش، مهندس ارشد «اسلیپاسپیس» استودیو را ترک کرد و این شایعه به علت جدایی وی از استودیو دامن میزند.
درحال حاضر رسانه VGC با مایکروسافت ارتباط برقرار و از آنها تقاضا کرده تا راجعبه این مسئله توضیح بدهند. هیلو اینفینیت قرار بود تا همزمان با عرضه ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر شود اما به مدت یک سال تاخیر خورد و هنگام عرضه هم فاقد بسیاری از قابلیتها و ویژگیها بود. شیوه پشتیبانی از بخش چند نفره این بازی نیز چندان مطلوب نبوده و توسعهدهنده آن هنوز نتوانسته رضایت طرفداران خود را به دست بیاورد.
همچنین در اخبار مرتبط، مدتی پیش بود که خواندیم موسس استودیو یعنی بانی راس پس از ۱۵ سال استودیو را ترک کرد و به نظر میرسد به محض جدایی وی از این تیم، تغییرات گستردهای در ساختار و کارکرد آنها ایجاد شده است.
سال گودمن خفن تر بود یا هایزنبرگ؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
فرنچایز به احیای فوری احتیاج داره
آنریل یه خوبیش اینکه کار باهاش راحت و پایداره یه بدیش اینکه همه چی عین هم میشه اگه همه باهاش بازی بسازن
یکی مثل بایوشاک و سری آرخام میاد تا ناموس آنریل رو تغییر میده بازی میسازه یکی هی همونطوری عین بقیه پیش میره
HALO دیگه HALO های بانجی نمیشه ?
نه
نه؟
چی نه ؟
اگه عوض کنن دیگه عمرا هیلو همون هیلو قدیم بشه
بابا به میراث بانجی انقد گند نزنین
حالا اگه انتقاد بکنم همه میپرن و کلی بهم برچسب فنبوی و اینا میزنن برای همین ترجیح میدم سکوت کنم و چیزی نگم و زمان خودش به همه چیز پاسخ میده والا چرا الکی دردسر درست کنیم واسه خودمون مخصوصاً داخل این اوضاع...
واقعا اینا هنوز به پشتیبانی از بازی اعتقاد دارن ؟ من که واقعا امیدی بهش ندارم
منظورم نسخه اینفینیت هست
حداقل یه خبر وبی هست برای این بازی امیدوارم گرافیگش بالا باشه نسخه بعدی
ولی راست میگی جدی به انفینیت زیادی امیدی نیست
اینو به اونایی بگو که "میگفتن عالیه شاهکاره انقالابی در شوتر"والا من انقلابی ندیم بازیش بازیه که همه شوترا هستش بعد تو دو سه ماه همه فراموش کردن بازی رو
والا ونگارد از اینفینیت بیشتر حال میده برخلاف بقیه
برا نسخه بعد انریل انجین استفاده میکنن
بعدشم اصلا بازی تو بخش داستانی خیلی مشکل خاصی نداره و مشکلش تو بخش انلاینه که باید درست کنن