ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Babylon’s Fall
اخبار و مقالات

مدیرعامل پلاتینیوم از تعطیل شدن سرورهای بازی Babylon’s Fall گفت

مدیر عامل PlatinumGames برای اولین بار پس از تایید خاموش شدن سرورهای بازی لایو سرویس Babylon's Fall توسط ناشر اسکوئر انیکس، در این مورد اظهار نظر کرده است. زمانی که Babylon's Fall در ماه مارس ...

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۱۵ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

مدیر عامل PlatinumGames برای اولین بار پس از تایید خاموش شدن سرورهای بازی لایو سرویس Babylon's Fall توسط ناشر اسکوئر انیکس، در این مورد اظهار نظر کرده است.

زمانی که Babylon's Fall در ماه مارس عرضه شد به طور گسترده توسط منتقدان مورد انتقاد قرار گرفت و برای جذب مخاطبین، تقلا می‌کرد. ماه گذشته اسکوئر انیکس تایید کرد که این بازی به طور رسمی در فوریه ۲۰۲۳، کمتر از یک سال پس از انتشار اولیه، به پایان راه خود خواهد رسید.

مطلب پیشنهادی
با این سلاح‌ها جلوی دشمن کم نمی‌آورید!
بهترین سلاح‌های شاتگان در کالاف دیوتی وارزون موبایل

آتسوشی اینابا، مدیرعامل PlatinumGames در مصاحبه‌ای جدید با VGC، برای اولین بار پس از خبر تعطیل شدن بازی اظهار داشت که استودیو از هر گونه یاس و ناامیدی که برای طرفدارانش ایجاد کرده، «بسیار متاسف است».

اینابا ادعا کرد که محدودیت‌های مربوط به قراردادهای انتشار، او را از اظهار نظر دقیق درباره Babylon's Fall باز می‌دارد. با این حال، او ادعا کرد که پلاتینیوم از این تجربه درس گرفته و اصرار داشت که برنامه‌های استودیو سازنده Bayonetta برای ساخت بازی‌های لایو سرویس بیشتر در آینده را تغییر نمی‌دهد.

تنها چیزی که می‌توانیم در مورد تعطیل شدن سرویس Babylon's Fall بگوییم، این است که فرجام ناگوار بازی ممکن است باعث ناامیدی، شاید حتی عصبانیت هواداران و بازیکنان فداکار ما شده باشد.

بابت هر گونه یاس و ناامیدی که ممکن است برای طرفداران خود ایجاد کرده باشیم، بسیار متاسفیم. ارائه هر احساسی غیر از لذت و سرگرمی به بازیکنان، چیزی است که ما به عنوان یک توسعه‌دهنده اصلا از آن خوشحال نیستیم.

پلاتینیوم گیمز جاه‌طلبی‌های خاصی برای افزودن بازی‌های لایو سرویس به مجموعه کارهای خود در آینده دارد. اینابا گفت که تجربه‌ Babylon’s Fall برنامه‌های استودیو در این زمینه را «اصلاً» تغییر نداده است و از آموخته‌های خود مانند تمرکز بیشتر بر مکانیک‌های اصلی بازی، در پروژه‌های آینده استفاده خواهند کرد.

Babylon’s Fall

همچنین به نظر می‌رسد که آن‌ها دیگر علاقه‌ای به امتحان مجدد تقسیم حجم کاری ساخت چنین عناوینی با یک شرکت خارجی ندارند، همانطور که پلاتینیوم با اسکوئر انیکس انجام داد.

طی چند سال گذشته، پلاتینیوم پس از یک دهه انجام پروژه‌های سفارشی که مالکیت IP‌ها را بر عهده نداشت، برای بازیابی استقلال خود تلاش کرده است. از این رو رئیس سابق انتشارات نینتندو را برای این کار استخدام کرده است.

مطلب پیشنهادی
وقتش است که هیولاها را از فضا پاک کنید!
بررسی بازی Helldivers 2

نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب ویجیاتو سینما

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ilia2008
    Ilia2008 | ۱۵ مهر ۱۴۰۱

    محض یاد آوری ، این همون بازی ای بود که رکورد دست نیافتنی ۱ پلیر همزمان در سطح جهان رو کسب کرد

    • Mohammad-Nikhalat-Jahromi
      Mohammad-Nikhalat-Jahromi | ۱۵ مهر ۱۴۰۱

      فک کنم نومنزاسکای یه موقع به صفرم رسیده بود

مطالب پیشنهادی