ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Starfield
اخبار و مقالات

بازی Starfield بیش از ۲۵۰ هزار خط دیالوگ دارد

بتسدا (Bethesda) ویدئو جدیدی از Starfield منتشر کرده که در آن کارگردان بازی، تاد هاوارد به مجموعه‌ای از سوالات طرفداران پاسخ می‌دهد و اظهار کرده اثر جدید آن‌ها به بیش از ۲۵۰ هزار خط دیالوگ ...

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۲۱ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

بتسدا (Bethesda) ویدئو جدیدی از Starfield منتشر کرده که در آن کارگردان بازی، تاد هاوارد به مجموعه‌ای از سوالات طرفداران پاسخ می‌دهد و اظهار کرده اثر جدید آن‌ها به بیش از ۲۵۰ هزار خط دیالوگ رسیده است.

ویدئویی که در یوتیوب قابل مشاهده است، با توضیح هاوارد شروع می‌شود که چگونه بازی آتی این استودیو از آثار نقش‌آفرینی کلاسیک مانند Traveler و Sundog الهام گرفته شده است.

مطلب پیشنهادی
یک عنوان بقامحور دیگر
تلاش برای بقا در جهنم یخ‌زده بازی Winter Survival

او در ادامه توضیح داد که آیا بتسدا این بازی را یک اثر علمی-تخیلی سخت می‌داند یا خیر. در حالی که Starfield اصول اولیه خود را در دقت علمی و منطق پایه‌ریزی کرده، استودیو برخی امتیازات را نیز به بازیکنان داده است.

ما واقعاً به سوخت و چگونگی کارکرد نیروی گرانشی علاقه داشتیم. من در حال خواندن مقالاتی در مورد فیزیک کوانتومی و خم کردن فضا هستم. شما در واقع تاب نمی‌دهید، بلکه فضا را به سمت خود خم می‌کنید - فضا را به سمت خود می‌آورید. بنابراین ما مشغول تجربه آن بودیم و [متوجه شدیم] برای بازیکن بسیار تنبیهی خواهد بود. اگر سوخت کشتی شما تمام می‌شد، بازی متوقف می‌شد.

هاوارد در ادامه گفت:

شما فقط دوست دارید به کاری که داشتید انجام می‌دادید برگردید، بنابراین به تازگی این موضوع را تغییر دادیم. سوخت درون کشتی شما و نیروی گرانش، میزان اینکه تا چه حد می‌توانید یک‌باره بروید را محدود می‌کند، اما سوخت آن تمام نمی‌شود. شاید یک به‌روزرسانی یا یک ماد در آینده برای این موضوع وجود داشته باشد.

Starfield

هاوارد همچنین گفت که بازیکنان می‌توانند با تکمیل کوئست‌ها، خصیصه‌های منفی شخصیت خود را حذف کنند.

ما راهی در بازی داریم، نوعی فعالیت یا تلاش که می‌توانید انجام دهید تا آن خصیصه را حذف کنید، راه‌حلی برای این موضوع که «من شخصیتم را دوست ندارم، می‌خواهم از نو شروع کنم». هر یک از این راه‌ها را می‌توانید حل کنید و به طور کلی خصیصه را برای باقی زمان بازی خود حذف کنید.

استودیو برای Starfield به سیستم گفتگوی «سبک کلاسیک بتسدا» بازگشته است که بازیکنان قبل از انتخاب نحوه تعامل با آن‌ها، به شخصیت‌ها و نحوه بروز احساسات آن‌ها نگاه می‌کنند. متقاعدسازی گفتار نیز دستخوش تغییراتی شده است. بازیکنان اکنون می‌توانند در حین مکالمه امتیازات را برای متقاعد کردن افراد صرف کنند.

Starfield

این بازی در حال حاضر بیش از ۲۵۲,۹۵۳ خط دیالوگ دارد که در مقام مقایسه باید گفت اسکایریم ۶۰ هزار و فال اوت ۴ نیز ۱۱۰ هزار خط دیالوگ داشت.

هاوارد که چندی پیش گفته بود داستان اصلی بازی ممکن است ۳۰ تا ۴۰ ساعت طول بکشد، اولین ویدئو از گیم‌پلی استارفیلد را در یک نمایش ۱۵ دقیقه‌ای در رویداد ایکس باکس و بتسدا در خرداد ماه به نمایش گذاشت.

Starfield در نیمه اول سال ۲۰۲۳ برای پی سی و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. تاریخ انتشار هنوز تایید نشده است.


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب ویجیاتو سینما

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mohammad-Nikhalat-Jahromi
    Mohammad-Nikhalat-Jahromi | ۲۱ مهر ۱۴۰۱

    تاد جان کمیت مهم نیست !!

    • roozb
      roozb | ۲۱ مهر ۱۴۰۱

      وقتی کفیت کنارش باشه مهمه

  • mamomran
    mamomran | ۲۱ مهر ۱۴۰۱

    تاد هاوارد خالی بند
    .
    .
    البته به شدت هایپم برای این بازی(از اون جایی که No man's sky نتونست اتظارات رو براورده کنه)

  • roozb
    roozb | ۲۱ مهر ۱۴۰۱

    بازی بتسداست دیگه کمتر از اینا نمیشه انتظار داشت

مطالب پیشنهادی