ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

gotham knigts
اخبار و مقالات

بازی Gotham Knights روی کنسول‌ها به صورت ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود

خیلی‌ها چشم انتظار گاتهام نایتز (Gotham Knights) هستند ولی به نظر می‌رسد که این بازی نمی‌تواند از سخت‌افزار قدرتمند ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ به خوبی استفاده کند.  اهمیت فریم ریت در ...

اشکان دولتی
نوشته شده توسط اشکان دولتی | ۲۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

خیلی‌ها چشم انتظار گاتهام نایتز (Gotham Knights) هستند ولی به نظر می‌رسد که این بازی نمی‌تواند از سخت‌افزار قدرتمند ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ به خوبی استفاده کند. 

اهمیت فریم ریت در سال‌های گذشته بسیار بیشتر شده و بازی‌ها امروزه با ۳۰ تا ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند. سازندگان معمولا برای دست‌یابی به گیم‌پلی روان، کمی رزولوشن و وضوح تصویر را فدا می‌کنند. امروزه کمتر عنوانی را می‌توان پیدا کرد که روی کنسول‌های نسل نهمی روی ۳۰ فریم بر ثانیه قفل باشد، اما Gotham Knights یکی از آن‌ها است. 

شایعات از صبح امروز اشاره دارند که فریم ریت گاتهام نایتز برای کنسول‌ها روی ۳۰ قفل شده است. اکنون یکی از سازندگان این شایعه را تایید کرده و اعلام کرد که امکان تغییر آن نیز وجود ندارد. فلور مارتیر (Fleur Martyr) گفت که با وجود وسعت زیادی این بازی، امکان کاهش رزولوشن برای افزایش فریم ریت وجود نداشت. 

مطلب پیشنهادی
از سه جوکر تا علاقه به بتمن!
داستان The Joker: Year One چگونه جوکر را دگرگون ساخت؟
بازی Gotham Knights

بیشتر بازی‌های نسل نهمی انتخاب بین فریم ریت یا رزولوشن بیشتر را به بازیکنان می‌دهند و عدم وجود چنین گزینه‌ای باعث ناراحتی طرفداران شده است. بتمن در بازی گاتهام نایتز مرده و رابین، بت گرل، رد هود و نایت وینگ برای امن نگه داشتن گاتهام و همچنین مقابله با Court of Owls باهم متحد می‌شوند.

Gotham Knights در تاریخ در ۲۱ اکتبر ۲۰۲۲ (۲۹ مهر ۱۴۰۱) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود. باید به این نکته اشاره کنیم که این عنوان برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر نخواهد شد.

مطلب پیشنهادی
از روزنامه‌فروش و راننده‌ی تاکسی تا نویسنده‌ی کمیک و مدل
۱۲ شغل که دیک گریسون سرگرم آن‌ها بود

بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب ویجیاتو سینما

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • london is red
    london is red | ۲۴ مهر ۱۴۰۱

    انگار قراره مثل سایپربانک خود بازی اصلی منتشر نشه صرفا یه دمو ازش ببینیم که به عنوان بازی اصلی دادن به خورد ملت
    سویساید اسکواد امیدوارم اینطوری نباشه

  • 3D Club
    3D Club | ۲۳ مهر ۱۴۰۱

    بازی کامل نسل نه هست ، حالا چطوری فقط ۳۰ فریم داره ؟ یعنی واقعا باید بگیرن تیم بهینه سازی رو ببرن اون پشت .......

    • masseffect
      masseffect | ۲۳ مهر ۱۴۰۱

      به راه راست هدایتشون کنن

    • Reza2008X
      Reza2008X | ۲۴ مهر ۱۴۰۱

      باهاشون گفت و گو کنن تا تیم بهینه سازی به اشتباه خودش پی ببره ?

  • SOAD2282
    SOAD2282 | ۲۳ مهر ۱۴۰۱

    والا با این حداقل سیستم مورد نیازی که میخواد . قشنگ معلومه عملا توی واحد بهینه سازی با یه ماست مالی شدید طرفیم(بتلفیلد 2042 که 128 نفر پلیر همزمان توش بودن سی پی یوی corei5 نسل 9 نمیخواست). یه تئوری ای که میتونه باشه اینه که اینقدر از لحاظ باگ فنی توی بخش تست به مشکل خورده بودن که اگه میخواستن درستش کنن به تاریح انتشار نمیرسیدن. چون شما تمام بازی های نسل نهمی رو ببینید(نمونه ش رو بالاتر گفتم) هنوز به اون سطح از گرافیک و جزئیات نرسیدن که همچین سیستم عاملی رو بخوان

  • vdiesel
    vdiesel | ۲۳ مهر ۱۴۰۱

    Horizon جدید با اون وسعت جهان ۶۰ فریم راحت بازی میکردی این مضخرف و نمیتونی. با اون سیستم فایت داغونش اینم روش اضافه شد.

  • Ashi
    Ashi | ۲۳ مهر ۱۴۰۱

    Silent Hill 1 هم زمان خودش روی پلی استیشن ۱ بیشتر از ۲۰ فریم نمیرفت
    چرا؟ چون سخت افزار اون زمان پلی استیشن نمیتونست همزمان بخش زیادی از محیط کاملا سه بعدی بازی رو رندر کنه

    اما Gotham khinghts هم قراره اینقدر بازی بزرگی باشه که روی کنسول های نسل نهمی (!) ۳۰ فریم باشه؟!
    "بماند من خودم فریم ریت بالای ۶۰ رو ضروری نمیدونم"

    • AmirS
      AmirS | ۲۳ مهر ۱۴۰۱

      1- بازی در ابتدا قرار بود برای PS4 هم ساخته بشه، طبیعتاً عقل حکم میکرد با گرافیک نسل هشتی که با Arkham Knight ای که با Unreal Engine 3 ساخته شد هم نمیتونه رقابت کنه، برای نسل هشت هم منتشر بشه. ولی بنابردلایل نامعلومی نشد. هرچند اگر دلیلشون استفاده از پتانسیل کنسول های نسل 9 هم باشه که مشخصاً از این پتانسیل حتی قرار نیست استفاده بشه


      2-اصلا مهم نیست که شما چی فکر میکنید راجب ضرورت 60 فریم (با لحن ملایم خوانده شود)
      بازی اکشنی مثل Gotham Knights که همینطوریشم کمبتش خیلی کنده، میطلبه که اکشن بازی خیلی fluid و Smooth باشه. شما گیم پلی سری Arkham یا Yakuza رو بین 60 فریم تا 30 فریم ببینید، فرقش زمین تا اسمونه.

      3-حدودا Norm شده 60 فریم در بازی های نسل 9 و کمی جالبه که Gotham Knights که حتی در حد نسل 9 نیست قابلیت ساپورت نداره.

  • Shadow-san
    Shadow-san | ۲۳ مهر ۱۴۰۱

    حداقل سیستم مورد نیازش از حداقل RDR2 و god of war بیشتره اما گارفیکش حتی قابل مقایسه با این دو بازی نیست و حالا هم از ۶۰ فریم تو کونسل پشتیبانی نمی کنه . خسته نباشید ‌وقعا با این بهینه سازی ? . فقط میتونم بگم امید وارم آبروی بتمن رو نبرید

  • Reza2008X
    Reza2008X | ۲۳ مهر ۱۴۰۱

    عجب ?
    بازی های نسل نهم که بیشترشون از دوتا فریم ریت پشتیبانی میکردن و می‌تونستی تغییر بدی
    ولی واقعا این یه ضعف داخل سیستم فنی بازی
    نمیدونم چرا کمی به این بازی امید دارم
    حالا با این خبر هایی که از بازی میاد امیدم بیشتر فروکش می‌کنه ?

    • Ashi
      Ashi | ۲۳ مهر ۱۴۰۱

      کِی میشه دوباره بازی های ابرقهرمانی ای مثل سه گانه ی بتمن آرکام ببینیم...
      _البته که Spider_man 2018 هم بازی عالی ای بود

  • AmirRu
    AmirRu | ۲۳ مهر ۱۴۰۱

    بدجوری خورد تو ذوقم

مطالب پیشنهادی