هوش مصنوعی Street Fighter 6 با فشردن تصادفی دکمهها، حرکت اجرا میکند
Street Fighter 6 در حال اضافه کردن یک طرح کنترل جدید به نام حالت پویا (Dynamic) است که به بازیکنان اجازه میدهد دکمهها را به صورت تصادفی فشار دهند و حرکاتی را با هوش مصنوعی ...
Street Fighter 6 در حال اضافه کردن یک طرح کنترل جدید به نام حالت پویا (Dynamic) است که به بازیکنان اجازه میدهد دکمهها را به صورت تصادفی فشار دهند و حرکاتی را با هوش مصنوعی اجرا کنند.
این اطلاعات بر اساس مصاحبه جدید کارگردان بازی با مجله Game Informer منتشر شده که نشان میدهد طرح سوم جدیدی علاوه بر طرحهای کلاسیک و مدرن، برای این عنوان برنامهریزی شده است.
کنترل مدرن در اوایل سال میلادی جاری همراه با رونمایی رسمی بازی به عنوان راهکاری برای اجازه دادن به بازیکنان کم تجربه برای انجام حرکات ویژه با استفاده از ورودیهای ساده شده دکمهها، معرفی شد.
کپکام ادعا میکند که طرح جدید کنترل پویا لایه دیگری از دسترسیپذیری را معرفی میکند و به بازیکنان اجازه میدهد دکمهها را به صورت تصادفی و پشت سر هم فشار دهند و هوش مصنوعی بازی تعیین کند که کدام حرکت را بر اساس عوامل مختلف انجام دهد.
تاکایوکی ناکایاما، کارگردان بازی Street Fighter 6، به GI گفت:
در یک بازی مبارزهای معمولی، وقتی بازیکنان دکمهها را مرتب پشت سر هم میزنند، سر و صدای بیخودی تولید میکنند. ما یک اتفاق مهم میخواستیم، چیزی که با فشردن تصادفی دکمهها، تفاوت ایجاد کند.
به گفته این نشریه، طرح کنترل جدید به هوش مصنوعی اجازه میدهد تا با فشار دادن دکمهها توسط بازیکن، بر اساس موقعیت و وضعیت فعلی شخصیتها، به صورت پویا تصمیم بگیرد که کدام حمله را انجام دهد.
اگر شخصیتی دور باشد، با فشار دادن دکمههای روی کنترل ممکن است یک شیء پرتاب شود، در حالی که همان دکمه ممکن است در فاصله نزدیک یک کمبو اجرا کند.
گیم اینفورمر اضافه کرد بازیکنانی که از این طرح کنترل استفاده میکنند همچنان میتوانند به صورت دستی کاراکتر خود را جابهجا کرده و حمله حریف را دفع کنند. با این حال، بر خلاف طرحهای کنترل مدرن و کلاسیک که کپکام میگوید بالانس شدهاند تا به خوبی با یکدیگر کار کنند، کنترلهای پویا به بازیهای لوکال محدود میشوند.
Capcom اخیراً لیست کامل شخصیتهای Street Fighter 6 را اعلام کرد که شامل هر هشت «World Warriors» از Street Fighter II است. همچنین تصاویر بیشتری از مد تور جهانی (World Tour) در طول ارائه توکیو گیم شو به نمایش گذاشت.
این مد دارای یک جهان باز بزرگ است و ظاهراً به بازیکنان اجازه میدهد مکانهای مختلف را کاوش کنند، با شخصیتهای کلاسیک استریت فایتر ملاقات کنند و با دیگر NPCها مبارزه کنند.
چرا ماینکرفت موبایل بهتر از ورژن پیسی این بازی است؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عه؟؟؟
پس آماده شکست خوردن از بچه فامیل باشید?
کارکتر ادی گودور تو تیکن هم تقریبا همچین وضعیتی داره/:
متاسفانه این سیستم برای بازی های فایتینگ خوب نیست
پلیری که مهارت داشت با حوصله و دکمه زنی درست به قولا فن ها رو پیاده میکرد
اما بازیکنی که مهارت نداشت همینجور شانسی چنتا دکمه میزد
یکی از دوستای خودم همینجور شانسی دکمه میزد تا یه تکنیکی یه فنی درست در بیاد اگر هم میبرد میگفت مهارت دارم
آپشن جدیدی نیست
از قدیم الایام توی سری dmc بوده
ولی واسه ی بازیای فایتینگ واقعا نامردیه
این کارشون رو خیلی دوست نداشتم
تا الان بین پلیرهای خوب و پلیرهای نوب بازی های فایتینگ یه فرقی بود
اونی که تصادفی و الکی دکمه هارو میزد شاید کاراکترش سریع ضربه میزد ولی چون بی منطق و الکی بود اگر شخص مقابل بازیکن خوبی بود با قاعدهمندی و بازی واقعی می تونست شکستش بده
ولی با اینکار دیگه فرقی بین یه بازیکن خوب و نوب نمیمونه
با لحن آروم بخونید:
این لجن که اسمشو گذاشتن "کنترل مدرن" باعث از بین رفتن بازی های فایتینگ میشه
بچه پنج ساله هم میتونه چند تا دکمه بزنه اینجوری مهارت و خلاقیت پلیر توی بازی از بین میره
این قابلیت تا وقتی میتونه خوب بشه که فقط توی استوری مود و حالت های آفلاین استفاده بشه اگر توی حالت های آنلاین قرار داده بشه گند میزنه به بازی های فایتینگ
حتی بنظرم توی توی بخش داستانی هم نباید استفاده بشه
اصلا بازی کردن بهتون حال نمیده یه چیت کامله
استرس گرفتم تو مورتال کمبت ۱۲ هم از این لجن استفاده کنن
کلا منطق بازی فایتینگ همینه تند تند دکمه بزن ببین چی میشه اینا هم اومدن با هوش مصنوعی این قضیه رو بیشترش کردن
برای پلیر های مبتدی به این شکله
اینکه بگی منطق بازی های فایتینگ اینه حرف کاملا اشتباهیه
حرف شما هم درسته