ریمیک Splinter Cell را میتوان بدون کشتن دشمنان به پایان رساند
یوبیسافت تایید کرد که در ریمیک بازی Splinter Cell هیچ نیازی به کشتن دشمنان وجود ندارد و بازی را میتوان بدون این کار به پایان رساند. البته این اولین بازی در این فرنچایز نخواهد بود ...
یوبیسافت تایید کرد که در ریمیک بازی Splinter Cell هیچ نیازی به کشتن دشمنان وجود ندارد و بازی را میتوان بدون این کار به پایان رساند. البته این اولین بازی در این فرنچایز نخواهد بود که دارای چنین ویژگی است.
اندی اشمول، طراح ارشد بازی در مصاحبهای توضیح داد که توسعهدهندگان قصد داشتهاند تا بازیکنان در Splinter Cell Remake بتوانند کاملا به عنوان یک مامور مخفی حضور پیدا کنند و هیچ نیازی به کشتن دشمنان وجود نداشته باشد. اشمول گفت:
مخفیکاری یک ستون بسیار مهم برای ما است و هدف ما این است که فلسفههای طراحی مدرن را به کار ببریم و در همین حال، گیمپلی سبک مخفی کاری که در نسخه اصلی بسیار خاص بود را بهبود بخشیم.
تیم یوبیسافت تورنتو همچنین قصد دارد مجموعه ابزارها، گجتها و تکنیکهای مخفی «سم فیشر» را برای ایجاد «لحظههای پر تنش» در هنگام پیشرفت در داستان بازی، گسترش دهند. مکانیکهای جدید گیمپلی به بازیکنان این امکان را میدهد که سریعا با رفتارهای غیرقابل پیشبینی سازگار شوند و به تهدیدات دشمنان واکنش نشان دهند.
کریس اوتی، مدیر خلاق بازی در این رابطه گفت:
[سم] این ابزارها را در جعبه ابزار خود دارد که میتواند از آنها برای واکنش سریع نسبت به هر چیزی استفاده کند. او میتواند پرشهای پاباز (۱۸۰ درجه) را انجام دهد، از ارتفاع بالا برود و به نوعی از تماس با دیگران خودداری کند. او میتوان با نگاه کردن از زیر درها و استفاده از ابزارهای خود متوجه شود که تهدیدهایش در کجا هستند.
با این وجود، بهنظر میرسد که ریمیک Splinter Cell برای طرفداران سبک محفی کاری، یک بازی خاص و مورد انتظار خواهد بود. باید به این نکته توجه کرد که در نسخه اصلی Splinter Cell بازیکنان باید حداقل سه فرد را در طول بازی میکشتند. با این حال، آخرین بازی از این فرنچایز، یعنی Blacklist را میتوان بدون کشتن دیگران به پایان رساند.
تاریخ انتشار بازی هنوز مشخص نشده اما اخیرا چندین تصویر مفهومی از آن به اشتراک گذاشته شده است که نشان میدهد ریمیک Splinter Cell هنوز مراحل اولیه توسعه خود را طی میکند.
بازی کردن تو چین چه شکلیه؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
کاش تو بازی قابلیتی می گذاشتن که هر مرحله با توجه به اعمالت تو مرحله قبل سخت و یا آسون تر میشد.
مثلا اگه یه مرحله رو بدون کشتن کسی کامل می کردی مرحله بعد نگهبان ها بی خیال و کمتر می شدن
یا اگه یه مرحله رو با کشتن تمام نگهبان ها انجام می دادی مرحله بعد نگهبان ها چند برابر و گوش به زنگ میشدند.
ی چیز شبیه به این تو ی بازی خیلی قدیمی داشتیم بازی کلا تفنگی بود و دشمن های زن هم داشت و میتونستی طوری شلیک کنی طرف نمیره ولی خلع سلاح بشه
اگه فقط دشمنای زن بازی رو خلع سلاح میکردی اینا میرفتن ادم خبر میکردن مرحله بعد دشمن ها بیشتر بودن
با اینکه جالبه ولی من هنوز به قانون«هیچکس متوجه نمیشه اگر کسی زنده نمونه»پایبند هستم
البته ارزش تکرار بازی رو هم بالا میبره برای من که اینطوره
???
پاس بعدی نگهبان ها:
Am I a joke to you?
باید به ترتیب ریمیک کنن بیان جلو
دارن همینکارو میکنن اتفاقا،از اولین سری به بعد شروع کردن ریمیک میکنن.