پلی استیشن فقط روی ضبط سکانسهای سینمایی The Callisto Protocol نقش داشته است
مدیرعامل استودیو Striking Distance سازنده بازی The Callisto Protocol با اشاره به این موضوع که سونی در توسعه این عنوان فقط روی ضبط سکانسهای سینمایی نقش داشته، به برخی شایعات واکنش نشان داد. بازی The ...
مدیرعامل استودیو Striking Distance سازنده بازی The Callisto Protocol با اشاره به این موضوع که سونی در توسعه این عنوان فقط روی ضبط سکانسهای سینمایی نقش داشته، به برخی شایعات واکنش نشان داد.
بازی The Callisto Protocol چند هفتهای است که منتشر شده و هرچند انتظارات از جانشین معنوی Dead Space زیاد بود، اما بازی با استقبال متفاوتی مواجه شد. یکی از مواردی که درباره بازی مورد انتقاد قرار گرفته، بهینهسازی ضعیف آن به ویژه در ایکس باکس و پیسی است.
با این حال، بازی روی پلیاستیشن در وضعیت فنی بسیار بهتری عرضه شده و این مسئله نیز توجهات زیادی را به خود جلب کرده است و برخی افراد تصور میکنند که سونی در مراحل توسعه بازی به استودیو Striking Distance کمک کرده است.
با این حال، «گلن اسکافیلد» مدیرعامل Striking Distance Studios این شایعات را رد کرده است. او در توییتر توضیح داد که با پلی استیشن، فقط روی ضبط عملکرد سکانسهای سینمایی The Callisto Protocol همکاری کرده است و نه چیز دیگری.
او در توییت خود نوشت:
نمیتوان به هر شایعهای که منتشر میشود اعتماد کرد و من باید این موضوع را روشن کنم: افرادی از سونی در ساخت بازی حضور داشتهاند، زیرا ما با آنها در ضبط عملکرد سکانسهای سینمایی بازی کار کردهایم. آنها هیچ کار اضافهای روی بازی انجام ندادهاند. امیدوارم که هر گونه سردرگمی را برطرف کرده باشم.
استودیو Striking Distance تاکنون تعدادی پچ برای این بازی سبک بقاء ترسناک منتشر کرده تا وضعیت فنی و عملکرد آن را روی تمام پلتفرمها بهبود بخشد. اکنون این توسعهدهنده روی محتوای پس از عرضه آن کار میکند که در ماه فوریه با انتشار یک بروزرسانی رایگان آغاز میشود.
تیم ویجیاتو در مطلب بررسی بازی The Callisto Protocol نوشت:
The Callisto Protocol با اینکه پتانسیلهای بسیاری برای زنده کردن نام Dead Space داشت و میتوانست با تکیه بر همین موضوع، تبدیل به فرانچایز مهم و ماندگاری شود اما به خاطر مشکلات متعددی مثل طراحی مراحل شلخته، تمرکز بیش از حد روی مبارزات تن به تن، عدم وجود قصهای درخور و از همه بدتر ترسناک نبودن، تبدیل به اثری شده که خیلی سریع به دست فراموشی سپرده میشود.
بهترین بازی های سال 2022 از نگاه ویجیاتو
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
استدلال احتمالی اون انتقادکننده ها : چند نفر از یک جناح اومدن به جای کار روی محصول ، اون بازی رو برای جناح مقابل خراب کردن !! ??