معرفی زودهنگام بازیهای در گذشته به ناتی داگ آسیب وارد کرده است
یک درس بزرگ برای ناتیداگ
ناتی داگ چندی پیش اعلام کرد که بازی بعدی خود را با فاصله کم از عرضه، معرفی خواهد کرد تا مثل گذشته از این مسئله آسیب نبیند.
استودیو ناتی داگ در سالهای گذشته با کرانچ مشکلات زیادی داشته و در تلاش است که این موضوع را برطرف کند. اکنون نیل دراکمن (Neil Druckmann) در مصاحبه با سایت ComicBook اعلام کرده است که معرفی زودهنگام بازیها در گذشته باعث شده بود که ایجاد تعادل بین کار و زندگی شخصی برای آنها بسیار سخت باشد.
مطلب پیشنهادی:۱۵ بازی دست کم گرفته شده پلی استیشن ۴ که باید تجربه کنیدالماسهای نامحسوسUncharted 4 در سال ۲۰۱۳ معرفی ولی در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد. از طرف دیگر The Last of Us Part 2 در سال ۲۰۱۶ معرفی و در سال ۲۰۲۰ در دسترس قرار گرفت. با این استراتژی جدید برنامه ریزیها برای استودیو آسانتر میشود و روند تولید و توسعه بازی کمی متفاوت پیش خواهد رفت.
ناتی داگ همیشه با توسعه همزمان چند پروژه مختلف مشکل داشته است و نیل دراکمن آن را امری غیر ممکن میدانست. با این وجود موفقیت تجاری Last of Us 2 اکنون به استودیو کمک کرده که ساخت چند بازی مختلف را به صورت موازی پیش ببرد. این رویکرد در مدیریت انتظارات طرفداران خود و جلوگیری از فرهنگ کرانج بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
ناتی داگ همچنین روی یک بازی چندنفره از لست آو آس نیز کار میکند که در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. همچنین یک سری شایعات دیگر نیز به ساخت The Last of Us Part 3 اشاره دارند.
مطلب پیشنهادی:کوییز ۲۹ ویجیاتو؛ چقدر با اسپایدرمن آشنا هستید؟ (قسمت ۲)یور فرندلی نیبرهود اسپایدرمن!خاطره انگیزترین مراحل بازیها
کرانچ یعنی چی؟