کارگردان Assassin’s Creed Mirage: طرفداران منتظر بازی در مقیاس کوچک بودند
کارگردان خلاق بازی Assassin’s Creed Mirage به تازگی اظهار داشته که تمایل بازیکنان به تجربه یک عنوان در مقیاس کوچکتر، از همان ابتدا تأثیر زیادی بر پروسه ساخت داشت. با گیم پلی متمرکز بر پارکور، ...
کارگردان خلاق بازی Assassin’s Creed Mirage به تازگی اظهار داشته که تمایل بازیکنان به تجربه یک عنوان در مقیاس کوچکتر، از همان ابتدا تأثیر زیادی بر پروسه ساخت داشت.
با گیم پلی متمرکز بر پارکور، مخفیکاری و آدمکشی، Mirage نشاندهنده بازگشت به سبک اکشن ماجراجویی بازیهای اساسینز کرید است که قبل از عناوین گسترده Origins، Odyssey و Valhalla در سبک نقش آفرینی منتشر شده بودند.
میراژ که قرار است در سال ۲۰۲۳ به رهبری استودیو بوردو یوبیسافت منتشر شود، در بغداد قرن نهم میگذرد و به عنوان «ادای احترام ویژه به اولین قسمت اساسینز کرید» توصیف شده است.
استفان بودون، مدیر خلاقیت بازی در مصاحبه جدید خود با GamesRadar در این باره گفت:
Mirage از همگرایی چندین کوشش به وجود آمد. البته، اولین مورد از جامعه بازیکنان ما میآید: Origins، Odyssey، Valhalla همگی بازیهای فوقالعادهای بودند که نوید یک سفر حماسی در یک فانتزی قوی را میدادند. مقیاس آنها برای تحقق این جاهطلبیها وفق داده شده بود زیرا تمامی آنها مکانیزم نقش آفرینی را در بر میگیرند.
اما در میان طرفداران، کم کم تمایل به تجربه داستانهای شخصیتمحور را شنیدیم که بر ستونهای اصلی اولین AC در مقیاسی کوچکتر متمرکز بود. چنین چیزی به دل ما سازندگان نیز نشست و این نقطه شروع پروژه بود.
در Assassin’s Creed Mirage بازیکنان کنترل شخصیت بسیم ابن اسحاق، یک دزد خیابانی «با گذشتهای مرموز» را در دست میگیرند که در جست و جوی پاسخها، به گروه Hidden Ones میپیوندد.
بودون گفت:
با مقیاس فشردهتر و تمرکز بر شخصیت بسیم و داستان بلوغ او، هدف اصلی ما در میراژ این است که غوطهور شدن کامل در بغداد قرن نهم و رویدادهای کلیدی آن زمان را برای Hidden Ones فراهم کنیم. میخواستیم این بازی یک عنوان مستقل باشد که همه بتوانند از آن لذت ببرند.
او همچنین گفت که Ubisoft Bordeaux بر ابزارهای مختلف سبک مخفیکاری، از جمله موارد آشنایی مانند بمب دودافکن و پرتاب چاقو را با ارتقاءهای جدیدی که به بازیکنان اجازه میدهد با سبک بازی خود مطابقت دهند، دوباره کار کرده است.
میراژ یکی از شش بازی اساسینز کرید است که در شهریور ماه در شوکیس یوبیسافت معرفی شدند. سری پرچمدار بعدی بعد از میراژ با نامهای رمزی Red و Hexe شناخته میشوند و به عنوان بخشی از هاب جدید Assassin’s Creed Infinity منتشر خواهند شد.
Red که توسط استودیوی کبک ساخته میشود و همین کارگردان خلاق را دارد، در ژاپن فئودالی میگذرد. پس از آن، بازی Hexe استودیو مونترال از راه میرسد که طبق گزارشات حول محور محاکمه جادوگران در آخر روزهای امپراتوری روم مقدس میچرخد.
یوبیسافت همچنین در حال کار روی یک بازی مستقل چند نفره، بازی موبایل چینی Codename Jade و یک عنوان موبایلی دیگر با همکاری نتفلیکس است.
داستان نینجا؛ از عرش به فرش با تمام سرعت
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
شاید خیلی ها که آشنا نباشن با این سری فکر کنن این یه نکته منفی هست .
ولی اصلا اینطور نیست ، اساسین های اخیر با اینکه نقششون خیلی بزرگ بود مث ادیسه یا والهالا و....
پر شده بود از ماموریت ها و فعالیت های تکراری و اصلا زنده نبود و تقریبا بعد از رد کردن اواسط بازی واقعا دیگه نمیشد به گیم گفت اوپن ورد .
چی میشد اکه ریمیک الطائر هم میدادین در کنارش !
چه عجب به حرف طرفدارا بعد ۷ سال گوش دادید
خب این همون چیزیه که طفداا خیلی وقته دارن بهتون میگن