پروژه بعدی استودیو مونترال برادران وارنر یک بازی تکنفره از دنیای DC خواهد بود
متاسفانه باید گفت بازی Gotham Knights آن موفقیتی که استودیو مونترال برادران وارنر انتظار داشت را کسب نکرد. بازاریابی اولیه بسیاری از طرفداران بازیهای Arkham را جذب کرد، زیرا ظاهر و حس و حالی مشابه با ...
متاسفانه باید گفت بازی Gotham Knights آن موفقیتی که استودیو مونترال برادران وارنر انتظار داشت را کسب نکرد. بازاریابی اولیه بسیاری از طرفداران بازیهای Arkham را جذب کرد، زیرا ظاهر و حس و حالی مشابه با آن داشت.
با این حال، هر چه به روز عرضه نزدیکتر شدیم، به نظر میرسید علاقه کمتری نسبت به آن وجود دارد. دقیقاً مانند آنچه سازندگان در مورد بتمن در بازی قول داده بودند، شوالیههای گاتهام نیز تلف شد و مُرده باقی ماند. با این حال، تیم ساخت در حال حاضر خود را برای عنوان بعدی آماده میکنند و به نظر میرسد همان چیزی است که طرفداران از آن استقبال میکنند.
آنطور که Twisted Voxel متوجه شده، استودیو مونترال برادران وارنر یک آگهی شغلی جدید منتشر کرده که نشان میدهد پروژه بعدی آنها یک بازی تکنفره در دنیای دیسی خواهد بود. این آگهی به دنبال یک برنامهنویس ارشد گیمپلی است که «مسئول گسترش دنیای DC Comics به فضای تعاملی خواهد بود».
با توجه به شرح شغل، فرد مورد نظر «مدیریت گروهی از برنامهنویسان برای توسعه، نگهداری و بهینهسازی سیستمها و ابزارهای کراس-پلتفرمی را بر عهده میگیرد که شامل گیمپلی، گرافیک، انیمیشن، فیزیک، شبکه و سایر سیستمهای اصلی میشود. مسئولیت تعیین اولویتهای کاری، توسعه برنامهها و کمک به تولید در برنامهریزی و تعیین وظایف اعضای تیم بر عهده این فرد خواهد بود».
اگر برادران وارنر از استراتژی بازاریابی خود برای Gotham Knights درس عبرت گرفته باشد، احتمالاً تا مدتها چیزی در مورد این بازی نخواهیم شنید. مشخص نیست که آیا این عنوان در برنامه جدید جیمز گان و پیتر سفران از دنیای متصل به دیسی قرار میگیرد یا خیر. دنیایی که گفته شده شخصیتهای سینمایی و همتایان بازیهای ویدیویی، همان بازیگران را خواهند داشت. گان این خبر را همراه با افشای تعدادی از پروژههای جدید دیسی اعلام کرد.
با این حال، همه از استراتژی «بازیگر یکسان» راضی نبودند. به عنوان مثال، دل واکر، طراح سابق بتمن آرکام، قسم خورده «دیگر هرگز روی عنوانی از دیسی کار نکند» اگر این برنامه عملی شود.
او اظهار داشت که بازیگران هالیوودی نمیتوانند از تارا استرانگ در صداپیشگی هارلی کویین پیشی بگیرند و نمیتوانند مانند صداپیشههای واقعی ۶۰۰ تا ۷۰۰ خط در هر جلسه ضبط کنند. ناگفته نماند که بودجه هنگفتی برای چنین کاری نیاز است. باید منتظر آینده ماند و دید در نهایت چه خواهد شد.
چرا ایپکس لجندز در حال مرگ است؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
بالا برین پایین بیایین هیچکدام به ۳ گانه راکستدی نمیرسه
بعد از اون افتضاح قبلی خیلی رو دارن خدایی
موندم چطوری استودیو رو تعطیل نکرد
به نظرم افتضاح نبود. نمیدونم منظورت چیه
گرافیک پایین ، داستان تکراری ، گیم پلی کند
بازی رو پلی استیشن و ایکس باکس سری ایکس ۳۰ فریم بیشتر نمیداد کلا
شاید به خاطر این بود که همه شما اونو با بتمن های سری آرخام مقایسه میکردین . مشخصه که درحد اونا نمیتونه و قرار نیست ظاهر بشه
30 فریم بازی به نظرم معقوله ، فریم های بالا بیشتر توی بازی های مطرح میشن که سرعت توشون زیاده مثل ریسینگ یا شوتر
نه آخه توسعه دهنده بازی برگشته گفته ما به خاطر سری اس ( سیبزمینی از همین جا اومد ) نتوانستیم بازی رو بر روی دیگر کنسول ها بهینه کنیم
آره عدم بهینه سازی رو موافقم .
فقط Superman