سرنوشت اولیه کریتوس در بازی God of War Ragnarök متفاوت بود
انتخاب مسیری که با گذشته فرق داشت
پیشگوییها به کشته شدن کریتوس در بازی God of War Ragnarök اشاره داشتند و این شخصیت بسیار محبوب در ابتدا سرنوشت متفاوتی داشت.
مت سوفوس (Matt Sophos)، کارگردان روایت داستانی رگناروک، در مصاحبه با سایت MinnMax اعلام کرده که در ابتدا ایده مرگ کریتوس را به صورت جدی بررسی میکردند. تیم نویسندگان یک ایده اولیه مرگ کریتوس در ابتدای God of War Ragnarök را داشت که آن را با اریک ویلیامز، کارگردان بازی، در میان گذاشتند.
مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین تلویزیون برای پلی استیشن ۵تجربه بصری ایدهآل!در ابتدای رگناروک کریتوس مبارزه بزرگی با ثور دارد و نویسندههای بازی میخواستند از این فرصت برای کشتن او استفاده کنند. البته قرار نبود مرگ او دائمی باشد و پس از این مبارزه آترئوس به جهنم میرفت تا پدر خودش را نجات دهد. این کار اما بیست سال طول میکشید و قرار بود با یک پرش زمانی بزرگ طرف باشیم.
در نهایت اریک ویلیامز چندان از این ایده استقبال نکرد و مت سوفوس باور دارد ورژن نهایی داستان، بهتر بود. از آنجایی که این اتفاق در گذشته نیز برای کریتوس رخ داده بود، کارگردان بازی علاقه چندانی به کشتن دوباره کریتوس نداشت. پایان نهایی رگناروک همچنین این پیام را برای بازیکنان داشت ک سرنوشت هیچکس از قبل تعیین شده نیست.
God of War Ragnarök هماکنون روی پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد.
مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید بهترین هدست گیمینگ تا ۱ میلیوناقتصادی ولی باکیفیت!ویجیلاگ پلاس: عملکرد عالی هاگوارتز لگسی و اولین جایزه گرمی ویدیو گیمی
بازی رو امروز پلاتینیوم کردم واقعا هم از داستان خوشم اومد بجز اینکه پایانش یکم حس میکردم جای بهتر بودن رو داشت اما بازم نه این پایان ، چونکه اگه قرار باشه دوباره زنده بشه با یه پرش زمانی هم سوالات بیشتری پیش می اومد که تو این ۲۰ سال چی گذشته. پس یا باید کلا میمرد یا اصلا
دیروز بازی رو تموم کردم
چقدر بد شد آخرش
ناامید شدم
والا اون انکربودایی که شماها سیاه کردین دیگه نیازی نیست درباره این چیزا بدونیم
بخوام راست بگم ایده ی مرگ کریتوس بهتر بود چون میتونستند اونجا در مورد مادر آترئوسم اطلاعات بدن