طراح مراحل Cyberpunk 2077: محتوای حذفشده بازی، ضعیف و فاقد کیفیت بود
Cyberpunk 2077 در زمان عرضه نتوانست انتظارات عظیم طرفداران را به روشهای مختلف برآورده کند. به عنوان مثال، محتوایی که بازی با آن منتشر شد، مطابق با استانداردهای مورد انتظار نبود. در حالی که در ...
Cyberpunk 2077 در زمان عرضه نتوانست انتظارات عظیم طرفداران را به روشهای مختلف برآورده کند. به عنوان مثال، محتوایی که بازی با آن منتشر شد، مطابق با استانداردهای مورد انتظار نبود.
در حالی که در همان زمان، توسعه دهنده CD Projekt RED تصمیم گرفت برخی از محتواها را از حضور در نسخه نهایی حذف کند، محتوایی که بازیکنان توانسته بودند درون بازی و فایلهای آن در زمان انتشار پیدا کنند.
البته توسعه یک فرآیند تکراری است و حذف محتوا و استفاده نشدن از آن تقریباً برای هر عنوانی که ساخته میشود، برابر است. در جریان استریم اخیر در توییچ، طراح کوئست Cyberpunk 2077، پاول ساسکو، توضیحات بیشتری در مورد چگونگی انجام این کار در طول توسعه اکشن نقشآفرینی ارائه کرد.
او توضیح داد دلایل خوبی برای استفاده نکردن از محتوای مذکور در بازی وجود داشته، چرا که به نظر میرسید ضعیف و فاقد سطح کیفی لازم هستند.
من همیشه سعی میکنم به بازیکنان و همچنین به مطبوعات توضیح بدهم که وقتی واقعاً یک بازی میسازید، مسئولیت شما بهعنوان یک طراح این است که در واقع تمام تصمیمات را در مورد آنچه واقعاً وارد بازی شما میشود، بگیرید.
این مسئولیت شماست، وقتی که محتوا ضعیف است و کیفیت ندارد و پتانسیل ایده وجود ندارد، میبینید هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید آن را جلو ببرید، مثلاً میدانید از هر ده کوئست یا مکان یا ویژگی گیمپلی، ۹تای آنها استفاده نمیشوند.
CD Projekt RED در حال حاضر روی بسته الحاقی Cyberpunk 2077، تحت عنوان Phantom Liberty کار میکند که جزئیات آن در ماه ژوئن به اشتراک گذاشته خواهد شد. طرفداران امیدوارند که بتواند پیشرفتهای قابل توجهی نسبت به بازی اصلی ارائه دهد.
این استودیو اخیرا حالت Overdrive را به نسخه پیسی بازی اضافه کرده که قابلیت Path Tracing را اضافه میکند. سایبرپانک ۲۰۷۷ برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد.
بازیهای بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
یه مقاله مفید درباره طراحی مراحل نداریم خیلی بحث سنگینیه انگار ...
سایبرپانک قربانی سیاست و تبلیغاتم شد واقعا ، اون تریلرش هاش یه چیزی بودن بازیش یه چیز دیگه
البته باید یه چیزی هم اضافه میکردن : کامل نبودن اون محتوا ها . چون یک سری شایعاتی بود که میگفت قرار بود توی بازی ماشین های پرنده باشه و ما با آپگرید کردن سیستم های بدنمون توسط ripperdoc ها بتونیم روی دیوار ها راه بریم که خب اینها زمان زیادی میخواست که سازنده ها نداشتن .
اون وقت بعضی بازی ها مثل دارک سولز اونقدر محتوای حذف شده دارن که دو برابر خود بازیه
شدو آف کلوسوس اندازه باساش ازش باس حذف شده
واقعاً ؟ تا حالا چیزی ازش نشنیده بودم، چه چیز هایی مثلا؟ خودم فقط اون اژدها بزرگ روی کوه تو دارک سولز ۳ رو میدونم
دارک سولز ۱ اونقدر محتوای حذف شده داره که خودش به علاوه ی محتوای حذف شده اش حتی بزرگتر از الدن رینگ میشه
مثلا ماشین پرنده واقعا چیز خفنی می شد ولی با نسل ۸ نمی خوند ، کاش اینطور می گفت