سازنده Immortals of Aveum امیدوار است آن را به یک فرنچایز تبدیل کند
شروع یک آیپی جدید امیدوارکننده که به دنبال دستیابی به چیزی تازه و متفاوت باشد، همیشه هیجانانگیز است و به نظر میرسد این دقیقاً همان کاری است که استودیوی Ascendant میخواهد با بازی Immortals of ...
شروع یک آیپی جدید امیدوارکننده که به دنبال دستیابی به چیزی تازه و متفاوت باشد، همیشه هیجانانگیز است و به نظر میرسد این دقیقاً همان کاری است که استودیوی Ascendant میخواهد با بازی Immortals of Aveum انجام دهد.
یک نمونه نادر از یک عنوان مستقل AAA، شوتر اول شخص جادویی که نوید یک تجربه طولانی و سینمایی تکنفره را میدهد و به نظر میرسد سازندگان آن حتی در دراز مدت به آن اعتماد زیادی دارد.
برت رابینز، کارگردان بازی و مدیر عامل استودیو، در مصاحبه اخیر با The Loadout گفت که آنها به Immortals of Aveum به عنوان یک بازی «یک بار برای همیشه» نگاه نمیکنند و در عوض میخواهند آن را تبدیل به یک فرنچایز کنند و «چیزی باشد که میتوان در جهات مختلف گسترش داد».
چه به شکل یک بازی چند نفره اختصاصی باشد، چه دنباله مستقیم یا شاید داستانی کاملاً متفاوت که در همان جهان اتفاق میافتد، اما مطمئناً به نظر میرسد که استودیو سازنده از تمام ایدهها استقبال میکند.
رابینز گفت:
فکر میکنم همه موارد فوق ممکن است. من هر زمان که ساخت یک بازی را به پایان میرسانم، بلافاصله میخواهم نسخه بهتری از آن را انجام دهم.
Immortals of Aveum در تاریخ ۲۰ جولای (۲۹ تیر) برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد و با قیمت ۷۰ دلار به فروش میرسد.
ویجیلاگ پلاس: کنسل شدن ای تیری و معرفی کانتر استرایک
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
هدف:پول
به نظر EA اگرچه آی پی های قدیمی خودش رو اکثرا خراب کرده ولی انگار در جذب استعدادهای تازه برای آفرینش بازی های خلاقانه موفق بوده ، از جوزف فارس گرفته تا برت رابینز