FromSoftware امیدوار است فاصله بین انتشار بازیها در آینده را کوتاهتر کند
ثباتی که FromSoftware با عرضه بازیهای عالی یکی پس از دیگری از خود نشان داده، در طول این سالها یک چیز حیرتانگیز بوده است، به خصوص وقتی به تعداد بازیهایی که منتشر میکنند نگاه میکنید. ...
ثباتی که FromSoftware با عرضه بازیهای عالی یکی پس از دیگری از خود نشان داده، در طول این سالها یک چیز حیرتانگیز بوده است، به خصوص وقتی به تعداد بازیهایی که منتشر میکنند نگاه میکنید.
اما به نظر میرسد که این توسعهدهنده میخواهد سرعت خروجی خود را حتی بیشتر از این نیز بکند. با لانچ Elden Ring در سال گذشته و آماده شدن برای عرضه Armored Core 6: Fires of Rubicon در شهریور ماه، FromSoftware امیدوار است فاصلههای مشابهی بین عرضه عناوین آینده داشته باشد.
یاسوهیرو کیتائو، تهیهکننده استودیو، در مصاحبه اخیر با Eurogamer گفت که فرام سافتور تمایل دارد چندین تیم به طور همزمان روی پروژههای مختلف کار کنند و امیدوار است که بازیهای «جدید و هیجانانگیز» را در فواصل زمانی نه چندان طولانی در آینده عرضه کنند.
این فلسفه ما است که در ده سال گذشته، بهویژه از زمانی که میازاکی رئیس شرکت بوده، تغییر چندانی نکرده است. رویکردی است که احساس میکنیم همیشه برای رسیدن به آن تلاش کردهایم: همیشه یک چیز جدید بسازیم، همیشه یک چیز بدیع بسازیم، چیزی که به عنوان بازیکن برای ما جالب و سرگرمکننده است.
بنابراین از این نظر، واقعا چیزی تغییر نکرده است. ما چندین عنوان را به طور همزمان توسعه میدهیم، چندین تیم ساخت داریم که روی پروژههای مختلف کار میکنند. امیدواریم که بتوانیم انتشارات خود را به تناوب ادامه دهیم و چیزهای جدید و هیجانانگیزی را در فواصل زمانی نه چندان طولانی در آینده عرضه کنیم.
Armored Core 6: Fires of Rubicon عنوان بعدی استودیو است که در شهریور منتشر خواهد کرد، اما فراتر از آن، فرام سافتور در حال حاضر روی بسته الحاقی Elden Ring: Shadow of Erdtree نیز کار میکند که ظاهرا حداقل از یک سال پیش در دست ساخت بوده است.
در سال ۲۰۲۱، افشاگریها ادعا کردند که فرام سافترو برای ساخت یک آیپی جدید سولزلایک انحصاری PS5 با سونی شریک شده است و از نظر طراحی بیشتر شبیه Dark Souls و Sekiro است تا Elden Ring. با این حال، این پروژه هنوز اعلام نشده، بنابراین هنوز متوجه نشدهایم که شایعات تا چه حد درست بودند.
ویجیلاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
و نتیجه اش میشه یکی مثل یوبیسافت که کلی پروژه رو وارد کار کرد و نتونست تکمیلشون کنه و خیلی هاشون رو لغو کرد . فرام سافتور هم اگر بخواد از همین روش پیروی کنه ، دچار مشکل میشه و اعتبارش زیر سوال میره ☹️
درست میگی ولی خب قبلا تونستن این کارو انجام بدن
و سه سال پشت سر هم بازی دادن
( دارک سولز ۲ - بلادبورن - دارک ۳)
دارک سولز ۳ و بلاد بورن هم شاهکار بودن فقط مشکلات فنی داشتن
و الان چون تیمشون بزرگ تر شده بنظرم از پسش بر میان
هنوز منتظر یه دی ال سی واسه ی sekiro هستم،بحث های ناتمام زیادی توی بازی موندن. همکار اورانگوتان،ارتباط جینزایمون و اُرین،اطلاعاتی در مورد بانو توموئه،شمشیر مونلایت،و...
هرکی ندونه تو بازی های قبلیش با دی ال سی هاش به همه چی جواب داد، حالا دارک 1 فاکتور میگیریم ولی مثلا دارک 3 موضوع مهمی مثل هالو ها و منطقه لاندور هیچ توضیح خاص و دی ال سی براش نیومد
اون یوبیسافت و اکتیویژن بیلیزارد هستن که می تونن سال یک یا چندتا بازی بیرون بدن
استودیویی مثل فرام دیگه زیادی داره به خودش فشار میاره
نتیجه اش هم میشه مشکلات فنی زیاد بازیهاش
همین رو یک سال و نیم یا فوقش دو سال نگه داره عالیه
فرام سافتور واقعا باید یه تیم درست کنه که فقط باگ ها مشکلات فنی و بالانس سلاح های بازی درست کنن همه بازیاشون این مشکلات رو دارن
دقیقا xd