ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Redfall
اخبار و مقالات

فیل اسپنسر از طرفداران به دلیل عرضه ضعیف Redfall عذرخواهی کرد

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس بابت عدم موفقیت جدیدترین بازی بزرگ این شرکت، یعنی Redfall از طرفداران عذرخواهی کرد و گفت که استودیو آرکین روی بهبود تجربه بازی خود کار خواهد کرد. اولین انحصاری بزرگ ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۲۱:۳۰

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس بابت عدم موفقیت جدیدترین بازی بزرگ این شرکت، یعنی Redfall از طرفداران عذرخواهی کرد و گفت که استودیو آرکین روی بهبود تجربه بازی خود کار خواهد کرد.

اولین انحصاری بزرگ بتسدا برای ایکس باکس این هفته منتشر شد و وجود مشکلات فنی بسیار زیادی باعث شد تا با استقبال ضعیفی روبرو شود و نسخه ایکس باکس سری ایکس/اس آن امتیاز ۶۲ را کسب کند. حتی در گزارش دیگری اعلام شده بود که Redfall در حال حاضر ضعیف‌ترین بازی استودیو آرکین است.

مطلب پیشنهادی
بازگشت جان مارستون
۱۵ نکته که باید پیش از شروع Red Dead Redemption بدانید

رئیس بخش بازی مایکروسافت در صحبت با Kinda Funny Games به استقبال ناامیدکننده از Redfall اشاره کرد و گفت که آن‌ها انتظار چنین استقبال منفی از بازی را نداشته‌اند. او همچنین اشاره کرد که تاخیر بیشتر بازی (که ابتدا قرار بود سال ۲۰۲۲ منتشر شود) مشکلات بزرگ آن را حل نمی‌کرد.

اسپنسر گفت:

هیچ چیز برای من سخت‌تر از ناامید کردن جامعه ایکس باکس نیست. من رئیس این کسب‌و‌کار هستم، دوستان زیادی دارم و بازخوردهای زیادی دریافت می‌کنم، و اینکه ببینم جامعه اعتمادش را از دست می‌دهد، ناامید می‌شود، مرا نیز ناامید می‌کند.

در جریان این مصاحبه از اسپنسر سوال شد که چگونه در مورد تاخیر یک بازی تصمیم گرفته می‌شود و او پاسخ داد:

مشکلات کیفی وجود دارد و ما در حال کار روی آن‌ها هستیم، اما یک بازخورد اساسی که من [از بررسی‌های Redfall] دریافت می‌کنم این است که بازی دیدگاه خلاقانه‌ای که برای بازیکنان دارد را به‌خوبی نمایش نمی‌دهد. این به‌معنای تاخیر زدن بازی نیست، بلکه اعلام می‌کند که بازی احساسی که انتظار می‌رود را به بازیکنان ارائه نمی‌کند.

زمانی که یک بازی را به تعویق می‌اندازیم، مانند کاری که با Halo، Starfield و Redfall انجام دادیم، جدول زمانی اعلام شده برای آن به گونه‌ای است که نمی‌توان دیدگاه موردانتظار را در زمان باقی‌مانده ارائه کرد و بنابراین بازی‌ها را به تعویق می‌اندازیم.

اسپنسر ادعا کرد که بتسدا و آرکین به پشتیبانی از Redfall ادامه خواهند داد، همانطور که استودیو Rare به پشتیبانی از Sea of Thieves ادامه داد، یک بازی مشارکتی دیگر که در ابتدا مورد انتقاد زیادی قرار گرفته بود.

مطلب پیشنهادی
زمین کاملا هم یک بیابون بی آب و علف نیست
۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشان

ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتو
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • aaaa
    aaaa | ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

    دیگه یه گیم بیاد متاش بالا ۷۰ باشه باید جشن گرفت ببین از کجا به کجا رسیدیم خلاقیت صفر ریسک صفر

  • Death Lake
    Death Lake | ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

    حداقل یاز دمش گرم اومد عذرخواهی کرد

  • Ashi
    Ashi | ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

    حتی اگر در حد حرف هم باشه سونی باید یکم خجالت بکشه با این پورت ها
    اولش با پورت گاد،هایپمون کرد بعد تر زد تو هایپمون

    • aaaa
      aaaa | ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

      سونی؟

مطالب پیشنهادی