Redfall در حال حاضر ضعیفترین بازی استودیو آرکین است
بازی Redfall که از امروز در دسترس کاربران ایکس باکس و پیسی قرار میگیرد، با نمرات و امتیازاتی که کاملا برخلاف امیدهای استودیو Arkane بودند، مواجه شد. حتی پیش از عرضه نیز برخی طرفداران در ...
بازی Redfall که از امروز در دسترس کاربران ایکس باکس و پیسی قرار میگیرد، با نمرات و امتیازاتی که کاملا برخلاف امیدهای استودیو Arkane بودند، مواجه شد. حتی پیش از عرضه نیز برخی طرفداران در شبکههای اجتماعی از عملکرد نامطلوب آن انتقاد کرده بودند. اکنون با مقایسه امتیازات بازیهای آرکین، مشخص شده که Redfall در حال حاضر بدترین بازی ساخته شده توسط آن است و احتمالا به همین شکل نیز باقی خواهد ماند.
استودیو Arkane در طول سالهای گذشته، بازیها با کیفیت و بسیار خوبی مانند Dishonored، Deathloop و Prey را منتشر کرده است با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه شدهاند. معمولا از Arkane بهعنوان استودیو بااستعدادی یاد میشود و حتی در زمان معرفی Redfall بسیاری از طرفداران هیجانزده بودند، اما امتیازات متاکریتیک بازی نکته نشان میدهد که حتی این دسته از طرفداران نیز از آن ناامید شدهاند.
نسخه ایکس باکس سری ایکس این عنوان در حال حاضر نمره ۶۴ را در متاکریتیک دریافت کرده و عملکرد نسخه پیسی آن با کسب امتیاز ۶۲ فقط کمی بدتر است!
برای مقایسه، آخرین بازی ساخته شده توسط آرکین (پیش از Redfall) یعنی Deathloop، عملکرد بسیار خوبی داشته و نسخه پلی استیشن ۵ آن در متاکریتیک امتیاز ۸۸ را از منتقدان کسب کرده است. همچنین برای ایکس باکس سری ایکس امتیاز ۸۹ و برای پیسی امتیاز ۸۷ را از منتقدان دریافت کرده است.
آرکین بازیهای دیگری مانند Arx Fatalis و Dark Messiah of Might and Magic را نیز در کارنامه خود دارد که کمتر شناختهشده هستند، اما این بازیها نیز امتیازات بیشتری نسبت به Redfall دارند.
ویجیلاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اون از سونی با پورت لست اینم از ایکس باکس با ردفال
میگن بازی یه ایده کوچیک و جمع و جور بوده که وقتی مایکروسافت آرکین رو خرید، بهشون پول درشت داد تا بازی رو بزرگ تر کنن بدون تغییر ایده و طرح...!
خب معلومه وقتی ایده یه بازی جمع و جور و غیر co op بوده و کوچیک بوده رو بیای الکی بزرگش کنی نتیجه خوبی نمیده...
باید از ایده اولیه بازی میومدن یه بازی دیگه رو با یاری استودیوهای با تجربه تری مثل id Software میساختن اون موقع با ایده بزرگ تر و بهتر و کمک تیم با تجربه تر نتیجه بهتری میگرفتن...