The Lord of the Rings: Gollum زمان عرضه مودهای کیفیت و عملکرد خواهد داشت
استودیو Daedalic اخیرا تایید کرد که عنوان اکشن ماجراجویی The Lord of the Rings: Gollum بر روی پیسی با پشتیبانی از DLSS 3 و RTX عرضه خواهد شد. در حالی که سیستم مورد نیاز برای ...
استودیو Daedalic اخیرا تایید کرد که عنوان اکشن ماجراجویی The Lord of the Rings: Gollum بر روی پیسی با پشتیبانی از DLSS 3 و RTX عرضه خواهد شد.
در حالی که سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی را نیز فاش کردند، اکنون توسعهدهنده جزئیاتی در مورد انتظارات از بازی در کنسولهای نسل فعلی در بخش فنی ارائه کرده است.
هارالد ریگلر، تهیهکننده بازی، در مصاحبه اخیر خود با GamingBolt تایید کرد که این گالم دارای وضوح 2K و «نرخ پایدار ۶۰ فریم بر ثانیه» روی PS5 و Xbox Series X/S خواهد بود و در زمان عرضه دارای حالتهای کیفیت (Quality) و عملکرد (Performance) خواهد بود.
مشخصات این حالتها تایید نشده است، اما کسانی که به دنبال گزینههایی هستند تا وضوح تصویر یا نرخ فریم را در اولویت گیمینگ خود قرار دهند، در تجربه Gollum چنین چیزی در اختیار خواهند داشت.
در همان مصاحبه، ریگلر همچنین فاش کرد بازیکنانی که به بررسی و جستجو در دنیای بازی میپردازند و حتی از دیالوگهای اختیاری آن لذت میبرند، میتوانند انتظار داشته باشند که The Lord of the Rings: Gollum حدود ۲۰ ساعت از زمان آنها را بگیرد.
بازی The Lord of the Rings: Gollum قرار است در تاریخ ۲۵ می (۴ خرداد) برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان و سری ایکس/اس و پیسی منتشر شود. اخیرا تریلر ویژگیهای رهگیری پرتو بازی منتشر شده بود. همچنین پروسه ساخت بازی ماه گذشته به پایان رسیده بود.
ویجیلاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.