تهیهکننده Final Fantasy 16 میگوید احتمالا شمارهگذاری عناوین را کنار بگذارند
بازی Final Fantasy 16 اسکوئر انیکس ماه آینده منتشر میشود و شور و هیجان زیادی میان طرفداران سری ایجاد شده است. در روزهای اخیر پیشنمایشهای دیگری در سایتهای خبری منتشر شده که از تجربه سه ...
بازی Final Fantasy 16 اسکوئر انیکس ماه آینده منتشر میشود و شور و هیجان زیادی میان طرفداران سری ایجاد شده است.
در روزهای اخیر پیشنمایشهای دیگری در سایتهای خبری منتشر شده که از تجربه سه ساعت ابتدایی خود و از بینظیر بودن آن میگویند. ظاهرا نسخهی دمو نیز ماه آینده منتشر میشود.
با این حال، نائوکی یوشیدا، تهیهکننده Final Fantasy 16، به تازگی در مورد موضوعی مجزا و در عین حال جذاب با GQ بحث کرده است – حذف اعداد از بازیهای آتی فاینال فانتزی.
یوشیدا گفت:
بازیکنان زیادی قرار است وارد بازی شوند و به آن مانند یک کمیک بوک نگاه میکنند که باید از ابتدا آن را بخوانند تا بدانند الان چه خبر است. برای بازاریابی سخت است زیرا هر عنوان شماره گذاری شدهای را که در این سری منتشر میکنیم، باید به اینجور مسائل بپردازیم که اشکال ندارد، شما مجبور نیستید بقیه را بازی کنید.
آیا این بدان معناست که اسکوئر انیکس ممکن است شماره گذاری نسخههای آینده را متوقف کند؟ یوشیدا میگوید هنوز نه، اما در مورد آن بحث شده است.
این در واقع چیزی است که من با مقامات بالاتر صحبت کردهام. شاید زمان آن رسیده باشد که اعداد را از عنوان حذف کنیم.
به عنوان مثال، شما فاینال فانتزی ۱۴ را ببینید. یک بازیکن جدید میآید و میگوید «صبر کنید ببینم، چرا باید شماره ۱۴ را بازی کنم وقتی قسمت ۱۶ منتشر شده است؟» بهتر است آن را Final Fantasy Online صدا کنیم و از شر این عدد خلاص شویم، چرا که درک موضوع را آسانتر میکند.
با این حال، این موضوع در نهایت به کسی بستگی دارد که دنبالههای آینده را خواهد ساخت.
اینکه فاینال فانتزی ۱۷ یا ۱۸ باید یک عدد داشته باشد یا خیر، به کسی که باید آن بازی را بسازد و کسی که مسئول برندسازی است مربوط میشود، بنابراین این مشکل آنهاست، نه ما!
Final Fantasy 16 در تاریخ ۲۲ ژوئن برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد و حداقل به مدت شش ماه در انحصار این کنسول باقی خواهد ماند. یوشیدا علاقه خود را به نسخه پیسی ابراز کرده، اما این نسخه بلافاصله پس از دوره انحصاری عرضه نخواهد شد.
همچنین باید اشاره کنیم که این بازی در عربستان ممنوع شده و چیزی حدود ۱۱ ساعت صحنه سینمایی (کاتسین) دارد.
هوش مصنوعی قراره بازی سازها رو بیکار کنه
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
هر کاری هم بکنن باز هم مردم روی قسمتای بعد شماره میزارن
بدترین کار ممکنه !
شماره یه جورایی هویت و قدمت یک آی پی رو نشون بده، حتی از نظر ظاهری هم می تونه زیبنده باشه