چرا Armored Core 6 یک بازی سولز لایک نیست
ایده تغییر ژانر ابتدا بررسی شد
استودیو فرام سافتور بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon را تا چند ماه دیگر به بازار عرضه میکند، اما قرار نیست با یک تجربه سولز لایک طرف باشیم.
بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon داستان جدیدی خواهد داشت و به جای تمرکز روی ماجراجویی، شخصیسازی گسترده یکی از اهداف اصلی تیم سازنده بود. استودیو ایده تغییر ژانر بازی را نیز بررسی کرده بود، اما ماسارو یامامورا، کارگردان بازی، در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که نمیخواستند یک بازی سولز لایک دیگر بسازند.
مطلب پیشنهادی:بازی ها باید سخت باشن یا آسون؟ | ویجی کستبازی باید سخت باشه؟در سری بازی Armored Core ساخت شخصیت و تاثیر انتخابهایتان روی حرکات شما بیشترین اهمیت را دارد. بازی به گونهای طراحی شده که شما همیشه به افزایش سرعت خود برای پشت سر قرار دادن موانع فکر کنید. از این رو ماجراجویی و گشت و گذار جنبه چندان خوبی برای اضافه کردن به گیمپلی سری Armored Core نیست.
از این رو بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon دارای ساختار مرحلهای دارد. با این وجود فرام سافتور تصمیم گرفته که نقشه هر مرحله را بسیار بزرگ و وسیع طراحی کند. البته گمان نکنید که با یک عنوان آسان طرف هستید و فرام سافتور همچنان روی یک تجربه چالش برانگیز برای شما کار میکند.
داستان بازی حول یک ماده مرموز جدید جریان دارد که در این سیاره دورافتاده به نام روبیکون ۳ کشف شده و به عنوان یک منبع انرژی، به طور چشمگیری قابلیتهای فنآوری و ارتباطات بشر را ارتقا دهد. در عوض این ماده باعث فاجعهای شد که سیاره و ستارههای اطراف را در شعلههای آتش و طوفان فرو برد و یک سیستم ستاره سوزان را تشکیل داد.
بازی Armored Core VI: Fires of Rubicon در ۲۵ آگوست (۳ شهریور) برای پیسی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر میشود.
مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Lords of the Fallenاگر دارک سولز ۴ ساخته میشدبازی اسپایدرمن 2 – تمام رازها و تئوری هایی که ازش میدونیم
اگه این ، بازی سال بشه ، سال عجیبی خواهد بود و خیلی تعجب آور خواهد بود البته با توجه به رقبا