ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Redfall
اخبار و مقالات

ایکس باکس «در حال حاضر» قصد ندارد استودیو سازنده Redfall را تعطیل کند

اگرچه مایکروسافت می‌گوید که بازی شوتر خون‌آشامی جهان باز Redfall از زمان عرضه توسط «میلیون‌ها» نفر بازی شده، اما این عنوان بر اساس بسیاری از معیارها، دست کمی از فاجعه‌ نداشته است و با استقبال ...

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۰

اگرچه مایکروسافت می‌گوید که بازی شوتر خون‌آشامی جهان باز Redfall از زمان عرضه توسط «میلیون‌ها» نفر بازی شده، اما این عنوان بر اساس بسیاری از معیارها، دست کمی از فاجعه‌ نداشته است و با استقبال منفی گسترده‌ای از سوی منتقدان و بازیکنان در زمان عرضه مواجه شد.

با این حال، اگر نگران آینده Arkane Austin، تیم سازنده‌ بازی بودید، می‌توانید این نگرانی‌ها را در حال حاضر کنار بگذارید.

در مصاحبه‌ای با Axios از مت بوتی، رئیس استودیوهای بازی‌سازی ایکس‌ باکس، پرسیده شد که آیا Arkane Austin پس از لانچ فاجعه‌بار ردفال تعطیل خواهد شد یا خیر، او چنین جوابی داد:

برنامه در حال حاضر این است که باز بماند. آن‌ها سخت در حال کار روی به‌روز‌رسانی‌ها و ادامه محتوای Redfall هستند.

ممکن است عبارت «در حال حاضر» برای برخی زنگ خطر را به صدا درآورد، اما مهم است که روی بخش «آرکین آستین تعطیل نمی‌شود» تمرکز کنید، زیرا این اصل چیزی است که بوتی گفت.

Redfall

گزارش‌های اخیر شفاف‌سازی‌هایی در زمینه توسعه مشکل‌ساز Redfall ارائه کردند که از فقدان جهت‌گیری در پشت صحنه و فرسایش قابل‌توجه در نیروی کار استودیو رنج می‌برد. در واقع، زمانی که مایکروسافت شرکت مادر آرکین، ZeniMax، را خریداری کرد، برخی در استودیو امیدوار بودند که پروژه لغو یا ریبوت شود.

قبل از عرضه Redfall، آرکین گفت که این بازی بیشتر از هر عنوان دیگری از استودیو پس از عرضه پشتیبانی خواهد شد. اگرچه باید دید که این برنامه‌ها چگونه ممکن است تحت تاثیر مشکلات لانچ قرار گرفته باشند.

مطلب پیشنهادی
رهاشدگی، بی معنایی و آرمان‌گرایی
نگاهی به شخصیت‌های سریال Arcane – دنیای لیگ آو لجندز

استارفیلد و هر چیزی که باید درباره آن بدانیم

چرا Halo در رویداد ایکس باکس حضور نداشت؟ فیل اسپنسر پاسخ می‌دهد - ویجیاتو
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • hurting-other-pepole
    hurting-other-pepole | ۲۸ خرداد ۱۴۰۲

    باورم نمیشه استودیویی که prey رو ساخته الان روی لبه تعطیل شدنه ...

  • hamidrezahr91699
    hamidrezahr91699 | ۲۷ خرداد ۱۴۰۲

    یکی از بهترین استودیوها تک نفره ساز گیمینگ رو تعطیل کنند اونم بخاطر بازی اجباری که بتستا بهشون تحمیل کرده؟ پس لست آف آس بد شد سونی استودیوشو سازندشو مینده؟ خراب شدن این بازی ها بخاطر اشتباه مدیران هست که بازی آنلاین رو بخاطر پول میدن دست استودیوهایی که بازی تک نفره ساز هستند

  • TheGuy
    TheGuy | ۲۷ خرداد ۱۴۰۲

    طی سال های اخیر خیلی از بازی های خوب لانچ کمابیش بدی رو مواجه شدند.
    بزرگ ترین نگرانی فعلی برای ایکس باکس اینه که استارفیلد رو سعی کنه خیلی گسترده و جذاب کنه؛ بازی زیادی سنگین شه و اکثر پلیر ها تا یکی دو سال نتونند درست اجراش کنند.

  • Mohammad-Nikhalat-Jahromi
    Mohammad-Nikhalat-Jahromi | ۲۷ خرداد ۱۴۰۲

    میخای براتون دسست بزنیم به خاطر این تصمیم ؟!!

  • Death Lake
    Death Lake | ۲۷ خرداد ۱۴۰۲

    خب آرکین تا الان بازی های خوبی ساخته، نمیشه فقط با یه بازی بد اون ها رو تعطیل کرد.

    پ ن: بازی هنوز هم مشکل داره؟ 🤔 به نظرتون برم سراغش؟

    • habib_138HK
      habib_138HK | ۲۷ خرداد ۱۴۰۲

      فکر کنم الان وضعیتش مثل سایبرپانک که مایل منتشر شده بود هست یکم صبر کن با آپدیت درستش کنند

      • Death Lake
        Death Lake | ۲۸ خرداد ۱۴۰۲

        اوکی، ممنون

  • KOUWNENTZ
    KOUWNENTZ | ۲۷ خرداد ۱۴۰۲

    درسته بزرگترین گند(استدیو های داخلی) تاریخ ایکس باکس رو زد اونم در حالی که وضعیت ایکس اصلا خوب نبود ولی بازم ...

مطالب پیشنهادی