توسعهدهندگان Redfall امیدوار بودند ساخت بازی توسط مایکروسافت متوقف شود
در گزارش جدیدی به شرایط نهچندان خوب بازی Redfall که در نهایت منجر به انتشار ناامیدکننده آن شده اشاره شده است. ظاهرا توسعه بازی بهقدری بد پیش میرفته است که برخی توسعهدهندگان امیدوار بودهاند پروژه ...
در گزارش جدیدی به شرایط نهچندان خوب بازی Redfall که در نهایت منجر به انتشار ناامیدکننده آن شده اشاره شده است. ظاهرا توسعه بازی بهقدری بد پیش میرفته است که برخی توسعهدهندگان امیدوار بودهاند پروژه بهطور کلی توسط مایکروسافت (پس از خرید بتسدا) کنسل شود یا توسعه آن از ابتدا آغاز شود.
پس از چندین بار تاخیر، اولین انحصاری بزرگ بتسدا برای ایکس باکس با مشکلات فنی بسیار زیادی منتشر شد و امتیازات بسیار پایینی را کسب کرد. Redfall یک بازی شوتر چندنفره است از استودیویی (آرکین) که بیشتر بهدلیل بازیهای تکنفره خود مانند Dishonored و Prey شناخته میشود.
با این مقدمه، بلومبرگ در گزارش جدید خود توضیح میدهد که توسعه بازی به دلیل عدم وجود مسیر مشخص، جابجایی زیادی کارکنان و منابع بسیار کم برای چیزی که از آن بهعنوان یک بازی AAA یاد شده بود، با مشکل مواجه شد.
به گفته این گزارش که براساس ادعای چندین منبع ناشناس شکل گرفته است، توسعه این پروژه در سال ۲۰۱۸ به عنوان «بازی چند نفره آرکین» در اختیار کارکنان این شرکت قرار گرفت. ظاهرا برخی از کارکنان از همان زمان این بازی را گیجکننده میدانستند و مطمئن نبودند تنظیمات و ویژگیهایی که این استودیو با آن شناخته میشود، برای یک عنوان کو-آپ مناسب باشد.
پس از آن نیز بازی با مشکلات دیگری مواجه شد، زیرا دفتر آستین آرکین که مسئول توسعه بازی بود، کمتر از ۱۰۰ نفر را استخدام کرده بود و تیم توسعه آن بهطور مداوم با کمبود کارکنان مواجه میشدند. همچنین بسیاری از توسعهدهندگان باتجربه که علاقهای به ساخت یک بازی چندنفره نداشتند، استودیو را ترک کردند و تقریبا سه چهارم کارکنان آرکین که روی بازی Prey 2017 کار کرده بودند نیز تا زمان پایان توسعه Redfall این استودیو را ترک کردند.
در سال ۲۰۲۱، مایکروسافت ZeniMax، مالک بتسدا را در یک معامله ۷.۵ میلیارد دلاری خریداری کرد و برخی از کارکنان آرکین ظاهرا امیدوار بودند که سازنده ایکس باکس بتواند توسعه Redfall را متوقف کند یا آن را بهعنوان یک شوتر تکنفره از ابتدا دوباره بسازد.
با این حال، همانطور که «فیل اسپنسر»، رئیس ایکس باکس در مصاحبه اخیر خود با Kinda Funny Games توضیح داد، مایکروسافت یک رویکرد صرفاً نظاره گرانه را برای استودیوهای بازیسازی بتسدا در پیش گرفت. او در مصاحبه خود گفت:
ما در ابتدا تعامل خوبی با استودیو آستین آرکین نداشتیم تا واقعا به آنها کمک کنیم بفهمند که بخشی از ایکس باکس بودند چگونه است و از برخی منابع داخلی خود برای کمک به آنها استفاده کنیم.
آنها را در توسعه بازی رها کردیم... آنها تیم بسیار با استعداد هستند و هنوز هم آنها را دوست دارم و کاملا شرط میبندم که کار خود را روی یک بازی دیگر به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد.
ویجیلاگ پلاس: اسپایدرمن 2 و نمایش جنجالی پلی استیشن
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.