Mortal Kombat 1 به دلیل ارتقاء موتور بازیسازی زودتر از Injustice 3 ساخته شده
تا چندی پیش، استودیو NetherRealm الگوی متناوب بین بازیهای Mortal Kombat و Injustice را در پیش گرفته بود و به نوبت سراغ آنها میرفت. البته همانطور که اکنون میدانیم، عنوان بعدی استودیو این روند را ...
تا چندی پیش، استودیو NetherRealm الگوی متناوب بین بازیهای Mortal Kombat و Injustice را در پیش گرفته بود و به نوبت سراغ آنها میرفت.
البته همانطور که اکنون میدانیم، عنوان بعدی استودیو این روند را متوقف خواهد کرد و Mortal Kombat 1 پس از انتشار قسمت یازدهم سری در سال ۲۰۱۹، امسال منتشر میشود. چرا سازندگان تصمیم گرفتند سراغ سری DC نروند و به جای آن، یک محصول دیگر از فرنچایز شناخته شدهی خود را عرضه کنند؟
رئیس NetherRealm و کارگردان بازی، اد بون، در مصاحبه اخیر با IGN گفت که علاوه بر تاثیر کووید، دلیل اصلی آن ارتقاء استودیو از نسخه بسیار اصلاحشده آنریل انجین ۳ به Unreal Engine 4 است (درست خواندید، نسخه پنجم نیست).
به همین دلیل ساخت Injustice 3 در ابتدا، به معنای فاصله بیشتر بین بازیهای مورتال کامبت میشد و سازندگان راضی به این کار نبودند.
ما سراغ یک موتور گرافیکی جدید رفتیم. واقعا میخواستیم مراقب کووید و تمام آن اتفاقها و سالم و سلامت ماندن همه باشیم. بنابراین یک دسته از متغیرها درگیر بودند که در نهایت باعث شدند ما متوجه شویم بهتر است یک بازی Mortal Kombat دیگر بسازیم و امیدوار باشیم که به بازیهای Injustice بازگردیم.
با این حال، بون میگوید که ساخت یک قسمت جدید از Injustice «به هیچ وجه» دور از دسترس نیست. باید منتظر ماند و دید آیا NetherRealm بعد از پایان پروسه Mortal Kombat 1 روی اینجاستیس کار خواهد کرد یا خیر.
Mortal Kombat 1 در ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) برای PS5، Xbox Series X/S، Nintendo Switch و PC عرضه می شود. تست استرس سرورهای بازی از ۲۳ تا ۲۶ ژوئن (۲ تا ۵ تیر) برگزار میشود.
استارفیلد و هر چیزی که باید درباره آن بدانیم
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.