فیل اسپنسر میگوید هدف مسلم آنها ساخت بهترین نسخه ممکن از Starfield است
نظرات گسترده میتواند خیلی سریع در صنعت بازی تاثیرگذار باشد. چندی پیش، ایکس باکس به خاطر لانچ فاجعهبار Redfall از همه جهات مورد انتقاد قرار گرفت، اما هفته گذشته به لطف نمایش چشمگیر Starfield یک ...
نظرات گسترده میتواند خیلی سریع در صنعت بازی تاثیرگذار باشد. چندی پیش، ایکس باکس به خاطر لانچ فاجعهبار Redfall از همه جهات مورد انتقاد قرار گرفت، اما هفته گذشته به لطف نمایش چشمگیر Starfield یک چرخش قابل توجه داشت.
اگرچه اینکه آیا استارفیلد به همان خوبی که ایکس باکس به آن نیاز دارد، خواهد بود یا خیر، در شهریور ماه مشخص میشود اما میتوان گفت که انتظارها از این عنوان انحصاری بسیار بالاست.
پس از انتشار Redfall، فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس نیز در این مورد صحبت کرد و گفت: «هیچ دنیایی وجود ندارد که در آن استارفیلد ۱۱ از ۱۰ شود و مردم شروع به فروش پلی استیشن ۵ خود کنند».
با این حال، در مصاحبه اخیر با گاردین، او به نظرات پیشین خود پرداخت و اذعان داشت از گفتههای خود راضی نیست و هدف مایکروسافت این است که نقش آفرینی فضایی را به بهترین شکل ممکن بسازد. اسپنسر گفت:
آن بخش از حرفهای خودم که دوست نداشتم این بود که بازیهای با کیفیت برای استراتژی ما بسیار مهم هستند. بنابراین هدفمان این نیست که استارفیلد امتیاز ۱۱ از ۱۰ را کسب کند – اگرچه، روش مسخرهای برای توضیح آن است. نمیدانم بخواهم از نمرات نقدها به عنوان نشان بالاترین کیفیت استفاده کنم یا خیر. اما ساخت بهترین نسخه ممکن استارفیلد، قطعا هدف ماست. میخواهم بهترین بازیای را که میتوانیم بسازم.
بازی starfield قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای Xbox Series X/S و PC عرضه شود. این عنوان با نرخ 4K/30 FPS در ایکس باکس سری ایکس و 1440p/30 FPS در ایکس باکس سری اس اجرا میشود. همچنین میتوانید الزامات نسخه پیسی آن را از اینجا مشاهده کنید.
استارفیلد و هر چیزی که باید درباره آن بدانیم
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
یعنی غلط کردم