ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Horizon Forbidden West
اخبار و مقالات

محدودیت‌های پلی‌استیشن ۴ روی توسعه Horizon Forbidden West تاثیر گذاشته بود

تیم توسعه‌دهنده بازی Horizon Forbidden West در مصاحبه جدید خودشان پیرامون چالشی که برای توسعه این محصول روی دو کنسول متفاوت داشتند، صحبت کردند. جان بارت ون بیک (Jan-Bart Van Beek)، مدیر استودیوی بازی‌سازی گوریلا ...

علی جلیلی
نوشته شده توسط علی جلیلی | ۲۲ تیر ۱۴۰۲ | ۱۸:۳۵

تیم توسعه‌دهنده بازی Horizon Forbidden West در مصاحبه جدید خودشان پیرامون چالشی که برای توسعه این محصول روی دو کنسول متفاوت داشتند، صحبت کردند.

جان بارت ون بیک (Jan-Bart Van Beek)، مدیر استودیوی بازی‌سازی گوریلا گیمز (Guerilla Games)، در سخنرانی اخیر خودش توضیح داد که محدودیت‌های سخت‌افزاری کنسول پلی‌استیشن ۴ داشت منجر به حذف قابلیت پرواز از گیم‌پلی نهایی می‌شد. همچنین تیم سازنده به خاطر این محدودیت‌ها با چالش‌هایی برای توسعه بازی به صورت مشترک بین دو نسل داشتند که از پس آن به خوبی برآمدند.

مطلب پیشنهادی
تجربه‌ بصری ایده‌آل!
راهنمای خرید بهترین تلویزیون‌ برای پلی‌ استیشن ۵

به گزارش رسانه Gamesindustry.biz، ون بیک در توضیحات خودش گفت:

تقریبا تا آخرین لحظه ما نمی‌دانستیم که آیا می‌توانیم از سیستم پرواز در پلی‌استیشن ۴ پشتیبانی کنیم یا خیر. ما می‌گفتیم، آیا باید تمام ویژگی‌های بازی را کاهش دهیم؟ این [کار] آشفتگی ایجاد می‌کرد.

Horizon Forbidden West

در نهایت تیم سازنده موفق شد تا مکانیزم پرواز در بازی Horizon Forbidden West روی کنسول پلی‌استیشن ۴ را با انجام راه‌‌حلی هوشمندانه نگه‌ دارد. انجی اسمتس (Angie Smets)، رئیس فعلی بخش استراتژی توسعه در استودیوی پلی‌استیشن و مدیر سابق استودیوی بازی‌سازی گوریلا گیمز، در صحبت‌های خودش توضیح داد که تیم در ابتدا فقط روی توسعه نسخه پلی‌استیشن ۵ تمرکز داشت و سپس در نیمه دوم توسعه نسخه پلی‌استیشن ۴ را هم به برنامه‌های خودش اضافه کرد. او می‌گوید:

در اوایل پروژه، تمرکز روی کنسول پلی‌استیشن ۵ و رسیدن به حد کیفیت آن واقعا سخت بود، اما در نیمه دوم رسیدن به نسخه پلی‌استیشن ۴ کار را سخت‌تر کرد.

در نهایت به خاطر همین محدودیت‌ها بود که استودیوی سازنده مجبور شد تا تنها بسته الحاقی داستانی خودش برای این بازی که با نام Burning Shores شناخته می‌شود را به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۵ تولید کند. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این بازی و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش، وب سایت ویجیاتو را حتما دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه نمایید.

مطلب پیشنهادی
یور فرندلی نیبرهود اسپایدرمن!
کوییز ۲۹ ویجیاتو؛ چقدر با اسپایدرمن آشنا هستید؟ (قسمت ۲)

آدمای معلول چطور ویدئو گیم رو تجربه می‌کنند؟

نیکی میناژ به بازی Call of Duty اضافه می‌شود - ویجیاتو
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • iman-generous
    iman-generous | ۲۳ تیر ۱۴۰۲

    بالاخره نگفت چه طوری حلش کردند (مثلا سطح رندر کردن محیط در دور دست رو کاهش دادند یا چی؟)

  • Mohammad-Nikhalat-Jahromi
    Mohammad-Nikhalat-Jahromi | ۲۲ تیر ۱۴۰۲

    به هر حال اینا قابلیت پرواز رو در نظر داشتن که تو نسخه دوم اضافه کنن ، من نمی دونم اگه نسل PS5 مثلا 2024 شروع می شد و یعنی سخت افزار پرچمدارشون تا پایان 2024 ، PS4 می بود بازم فکر از محدودیته می نالیدن ؟! همین طور آواتار یوبیسافت !

مطالب پیشنهادی