طراح ارشد Halo Infinite به استودیو بانجی پیوست
او به تیم سازنده بازی Marathon اضافه شد
بانجی چندین پروژه مختلف در دست ساخت دارد و اکنون یکی از توسعه دهندگان اصلی Halo Infinite به این استودیو پیوسته تا روی بازی Marathon کار کند.
اندرو ویتز (Andrew Witts)، طراح بخش چندنفره بازی Halo Infinite، استودیو ۳۴۳ اینداستریز را ترک کرده و به بانجی پیوسته است. ویتز سابقه زیادی در طراحی و ساخت بازیهای چند نفره دارد و به مدت ۶ سال در اپیک گیمز روی فورتنایت و ۲ سال نیز در یوبیسافت روی سری Rainbow Six Siege فعالیت کرده است.
مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Counter-Strike 2داست ۲، زیباتر از همیشهویتز در استودیو ۳۴۳ اینداستریز در طراحی تمام مدها و سیستمهای چندنفره هیلو اینفینیت دست داشت. او یکی از افرادی بود که روی عرضه رایگان بخش چندنفره هیلو اینفینیت نقشی اساسی داشت. اندرو ویتز هفته پیش کار خود در Bungie را آغاز کرده و اکنون به عنوان طراح ارشد بخش چندنفره روی بازی Marathon کار میکند.
Marathon یک سری قدیمی محسوب میشود و بانجی در دهه ۹۰ سه نسخه مختلف از آن را به بازار منتشر کرده است. Marathon یک بازی شوتر PvP است که در آن بازیکنان بهعنوان جنگجوهای رباتیکی که به نام Runners شناخته میشوند، در مقابل یکدیگر قرار میگیرند و داستان بازی در سیارهای به نام Tau Ceti IV رخ میدهد.
Marathon برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پیسی در دست توسعه است و از کراسپلی و کراسسیو پشتیبانی میکند.
مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Payday 3تجربه این سرقت مسلحانه جذاب است، اما کماکان جای کار دارد!ویجیلاگ پلاس: پیروزی ایکس باکس در دادگاه و جنگ های صلیبی جدید
طراح هیلو نفتی به بانجی سونی پیوست
چه دنیایی