اولین بازخوردها از نسخه پیسی Ratchet & Clank: Rift Apart منتشر شدند
اولین برداشت از نسخه پیسی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart منتشر شد. نشریه معتبر Digital Foundry به این نتیجه رسیده در حالی که پورت کاملا چشمگیر و از منظر بصری بسیار ممتاز است، تا ...
اولین برداشت از نسخه پیسی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart منتشر شد. نشریه معتبر Digital Foundry به این نتیجه رسیده در حالی که پورت کاملا چشمگیر و از منظر بصری بسیار ممتاز است، تا حدودی ناامیدکننده است که پولیش کلی به خوبی صورت نگرفته است.
پورتهای اخیر سونی برای پیسی، مانند The Last of Us Part 1، به دلیل لانچ در وضعیت بسیار بد، مورد انتقاد بسیاری قرار گرفتند. به طوری که در زمان عرضه، امتیاز «Mostly Negative» در استیم داشت و تعداد قابل توجهی از بازیکنان از مشکلات اجرا و باگهای متعدد شکایت داشتند.
در مقاله اخیر، Digital Foundry بحث شکل گرفته در مورد توانایی پورت Ratchet & Clank: Rift Apart در اجرای روی سیستمهای ضعیفتر بدون SSD را برجسته کرد، در حالی که قبلا اینسامنیاک ادعا میکرد SSD برای نسخه PS5 آن ضروری است.
جان لینمن از دیجیتال فاندری، ویدیویی از بازی در حال اجرا بر روی تنظیمات بسیار پایین ارسال کرد که نتیجه واضح است.
تفاوت بین تجربه نسخه کنسولی و نسخه تنظیمات «خیلی کم» از نظر انتقال داده، صراحتا بسیار زیاد است… [به طور مثال] وقتی بخواهید که Ratchet and Clank: Rift Apart را روی هارد ۵۱۲ گیگابایتی پلی استیشن ۴ لانچ کنید، حتی در تنظیمات بسیار پایین هم جواب نمیدهد و بازی در نهایت کرش میکند.
بازی در پایینترین حالت ممکن اجرا میشود، اما در اولین تلاش برای عبور از یکی از پرتالها، برای چند ثانیه در هوا معلق میماند، تقریبا خشک میشود تا اینکه در نهایت خود را به زور وارد قسمت بعدی میکند.
جیمز استیونسون، مدیر انجمن و بازاریابی Insomniac، در پاسخ به ویدئو و تحلیل تکنیکی Digital Foundry از نسخه پیسی که روی هارد PS4 اجرا شد، گفت: «همانطور که گفته بودیم».
برای اینکه بازی تا حد امکان در رایانههای شخصی کار کند، استودیو Nixxes کاری را انجام داد که اینسامنیاک نیازی به انجام آن نداشت. آنها بازی را با پیشتنظیمات مختلف برای کیفیت اجرا و مشابه Marvel's Spider-Man Remastered که شامل افزایش بازده برای سیستمهای ردههای بالاتر و کاهش آن در صورت نیاز بود، توسعه دادند.
Digital Foundry همچنین در توییتر اشاره کرد که با یک هارد دیسک مدرنتر، بازی «OK» اجرا میشود.
Ratchet & Clank: Rift Apart که ابتدا برای PS5 در ژوئن ۲۰۲۱ منتشر شد، به عنوان یک «ماجراجویی میانبعدی» نام گرفت که از SSD کنسول برای انتقال سریع بازیکنان بین مکانهای مختلف استفاده میکرد.
ویجیلاگ پلاس: پلی استیشن 5 پرو و ایکس باکس گیم پس جدید؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
این سونی فن هایی که میگن طبیعیه و همین که روش اجرا میشه خوبه و اینا مثل اینکه هنوز با بهینه سازی آشنا نشدن اگه میخواست اینجو ی باشه عرضه نمی کرد خب کسی مجبور نکرده که
وقتی موضوعات اصلی رو کنار می گذاری و مته به کون خشخاش می نهی
بهتره اینجا که فضای عمومیه ادب رو رعایت کنیم 🌷
عذرخواهی می کنم
یه ساعته دارم به لیوانای توی بوفه نگاه میکنم که چجوری کامنت تو تایید شده
سیستم تایید به دلیل معنای ژاپنی این واژه بهش حساس نیست
اون کلمه رو نباید می نوشتم.
آخه یک بازی به اون خوبی ساخته اند و روانه بازار شده و همه راضی بودند و لود فوق سریع روی PS5 داشت. حالا نسخه PC اومده و بعد از 3 سال که از عرضه آن روی PS5 گذشته، با کلی زحمت کاری کرده اند که بازی با HDD هم قابلیت اجرا داشته باشه. خب OK
حالا بیایی و در حالت های مختلف با هارد PS4 که اصلا ربطی به موضوع نداره، اجرا کنی و بعدش نتیجه بگیری که سونی می تونسته اون رو بر اساس HDD هم بسازه و ..... که مثلا SSD پلی استیشن 5 رو زیر سوال ببرند. ببین آدم باید چقدر بیکار و منفی باشه !
بنظرم طبیعیه؛ چون این بازی اومده بود تا SSD سریع پلی استیشن 5 رو به چالش بکشه و نمیشد انتظار داشت که با HDD درست اجرا بشه.
و بنظر میرسه بازی روی SSD به خوبی اجرا میشه و مشکل دیگه ای نداره!
«Digital Foundry همچنین در توییتر اشاره کرد که با یک هارد دیسک مدرنتر، بازی «OK» اجرا میشود.»
حاجی ویدیو رو دیدم قلبم تیر کشید😑
بازی های سونی از یه بازی ایندی زودتر کرک میشن
البته این عالیه
سونی قفل پیچیده ای روی بازیاش نمیزاره. از اون طرف چون بازیای ایندی محصول یه استودیوی کوچک هستند باید قفل مطمئنی داشته باشند تا سازنده ضربه نخوره