انویدیا از تکنولوژی DLSS 3.5 رونمایی کرد
کمپانی انویدیا از آپدیت جدید تکنولوژی DLSS 3.5 (نمونهگیری فوقالعاده یادگیری عمیق) با هدف بهبود بازسازی بصری جلوههای ردیابی پرتو رونمایی کرده است. در حال حاضر یکی از بزرگترین مشکلات بازسازی تصویر وقتی برای جلوههای ...
کمپانی انویدیا از آپدیت جدید تکنولوژی DLSS 3.5 (نمونهگیری فوقالعاده یادگیری عمیق) با هدف بهبود بازسازی بصری جلوههای ردیابی پرتو رونمایی کرده است.
در حال حاضر یکی از بزرگترین مشکلات بازسازی تصویر وقتی برای جلوههای ردیابی پرتو اعمال میشود، میزان نویز است. این نویز به عنوان یک اثر جانبی معرفی میشود و بخشی از درخشش از این جلوههای چشمگیر را حذف میکند. انویدیا قصد دارد با استفاده از حذفکنندههای آموزشدیده هوش مصنوعی به جای دستگاههای تنظیمشده دستی، نویز بازسازی را به طور موثرتری پاکسازی کند.
این شرکت اعلام کرده است که مدل بازسازی اشعه در تکنولوژی DLSS 3.5 نسبت به DLSS 3، پنج برابر دادههای بیشتری داشته است. استودیوهای بازیسازی نیز به سرعت سراغ این ویژگی رفتهاند و Cyberpunk 2077: Phantom Liberty و Alan Wake 2 در زمان عرضه از DLSS 3.5 پشتیبانی خواهند کرد.
بازی Portal RTX نیز در آینده نزدیک آپدیتی برای پشتیبانی از DLSS 3.5 دریافت میکند. برخلاف ویژگی تولید فریم، بازسازی اشعه در این تکنولوژی تنها به جدیدترین کارتهای گرافیک انویدیا محدود نمیشود. این شرکت اعلام کرده که حتی کارتهای گرافیک سری RTX 20 نیز از DLSS 3.5 پشتیبانی میکنند.
از این رو اگر سیستم شما برای اجرای عناوینی مثل Cyberpunk 2077 و Portal RTX با رهگیری پرتو نور مشکل دارد، با آپدیت جدید انویدیا احتمالا اوضاع بهتر خواهد شد.
ویجیلاگ پلاس: کالاف دیوتی جدید و انتشار زودتر اساسینز کرید
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
هنوزم سایبرپانک در صدر بنچمارک